יום ראשון, 6 באוגוסט 2017

תערוכת ממלכת הדינוזאורים

ושוב זה קורה- הם מגיעים היישר מדרום אמריקה - תערוכת דינוזאורים בגודל אמיתי, מגניבה, כיפית ומהנה יותר מתמיד.



התערוכה מתקיימת בנמל תל אביב (האנגר 11 ליתר דיוק), משתרעת על פני 2,500 מטר מרובע וממוזג הכוללים מסלול הליכה וצפייה בדינוזאורים בגודל אמיתי ברחבי הג'ונגל, אזור אינטראקטיבי לכל המשפחה בו יתאפשר לרכב על גורי דינוזאורים (בתוספת 10 שקלים), להצטלם עם דינוזאורים (ניתן לרכוש מגנטים איכותיים בתוספת תשלום), לצייר, לצבוע ולשחק ב"להיות ארכיאולוגים" תוך חפירה וחיפוש העתקי מאובנים.



כמו כן קיימים במקום מתחם של צפייה במשקפי "מציאות מדומה" - ללא תוספת תשלום ובתורים ממש קצרים (יתרון אדיר), משחקי מחשב, פינת גימבורי לקטנטנים, חנות מזכרות וקיוסק (מחירים מעט יקרים).







בכניסה לתערוכה ניתן לרכוש אוזניה ועימה לטייל ברחבי התערוכה ולקבל הסבר על כל דינוזאור ודינוזאור כך הקטנים וגם הגדולים למדים ומחכימים אודות הדינוזאורים-  על אורך חייהם, על מקומם, תזונתם ועוד...






החסרון הבולט שמצאתי במקום שאין מספיק פינות ישיבה להורים, הילדים מתרוצצים ונהנים ואנו מצאנו את עצמנו  כעבור כשעה מחפשים פינה לנוח ולו במעט והיו ממש מעט פינות ישיבה וחבל.





מחירים:
מחיר מלא בקופות האירוע: 85 ש"ח 
מחיר במכירה מוקדמת: 75 ש"ח  
ילד מגיל 3 חייב בכרטיס
ניתן לרכוש כרטיסים בחברות האשראי 1+1, כמו כן ניתן למצוא הטבות נוספות גם במועדונים ובוועדים השונים. לדוגמא: שלך, חבר, בהצדעה, ביחד בשבילך ועוד. 


שעות פתיחה:
בימים א'-ה': 09:00-21:00 
יום ו': 09:00-17:00 
התערוכה סגורה בימי שבת 
הקופות יפתחו כחצי שעה לפני פתיחת התערוכה והכניסה לתערוכה תיסגר כשעה לפני סגירתה.

הסדר חניה:
עוד משהו שחשוב לדעת מסביב יש אומנם המון חניה, חלקה בתשלום וחלקה ללא תשלום אולם למגיעי התערוכה יש הסדר חניה וניתן לשלם 25 שקלים לחניה ללא הגבלה (יתרון למי שיימצא בתערוכה מעל שעתיים)

התערוכה מתקיימת בין התאריכים 6-31/8/2017.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה