יום שלישי, 15 באוגוסט 2017

ניו יורק סטייק האוס- השם שלא תרצו לשכוח

לא אחת שמעתי על מסעדת "ניו יורק סטייק האוס" מסעדת הבשר הגדולה והמצליחה השוכנת בקנדה וניו יורק כבר למעלה מעשרים שנים, לשמחתי היא הגיעה גם אלינו - והפעם לראשון לציון (מתחם יס פלאנט סמוך לאגם).

המסעדה פותחת את שעריה היום לקהל הרחב על ידי איש העסקים סמי אסרף, מסעדה רחבת ידיים , מעוצבת יפיפיה (עיצוב ניו יורקי קלאסי) עם מטבח פתוח ,בתפריט נזכה לקבל חוויה אחרת ושונה - הנתחים האיכותיים מוצגים במקררים שקופים אל מול הלקוחות ועל כן ניתנת בחירה של כל נתח ונתח העולה על רצון הלקוח, מנת הפרמיום של המסעדה תהיה נתח במשקל 1 ק"ג - אנטריקוט מעושן וצלעות טלה בייבי בעלות של 1,500 שקלים .

כמו כן נמצא מבחר יינות איכותיים וחלקם אף נדירים (לדוגמא יין פרייבט קולקשיין מיקב בן חיים מבציר 2005), קינוחים מדהימים, מבחר מנות פתיחה מרשימות ועוד.

ברקע מתנגנת לה מוזיקת ג'אז נעימה והאווירה קסומה ומיוחדת, השירות מוקפד ואיכותי מאוד, סובלני וסבלני.

עוד נמצא כאן חצר חלומית על האגם, נישות VIP לאחמים וחדר סודי עם כניסה נפרדת, מערכת הקרנת תלת מימד מהמתקדמות בעולם, מערכות תאורה והגברה מגרמניה בהזמנה מיוחדת שתגרום לאווירה חדשה כאן אצלינו.






אז שנתחיל?

לשולחננו הגיעו מבחר מנות פתיחה מרשימות, טריות וטעימות אחת מקודמתה.

לחם הבית עם מבחר מטבלים- לחם קריספי, סלסת עגבניות וקונפי, צלוחית עם מבחר זיתים, שום ואיולי- טעים:


קרפציו בשר- חסר לי למנה מעט מלח אולם הבשר איכותי מוגש עם רוטב בלסמי מצומצם וטעים, צנוניות, צילי ועלי בייבי:



סלמון עם סלסת עגבניות- לטבול את הלחם ולהתענג:


חציל קלוי עם טחינה שחורה- מנה מעניינת ושונה, החציל קלוי עם טעם מעושן מעולה בדיוק כמו שאני אוהבת מוגש עם טחינה שחורה ומעניינת


סלט חסה ברוטב קיסר, מוגש עם קרוטונים- סלט מרענן ופריך:


סלט עגבניות שרי במבחר צבעים, זיתי קלמטה, בזיליקום ופירורי גריסיני פריכים- סלט מעולה, מתובל היטב , פרשי וכיפי להתחלת הארוחה:



למנה ראשונה הגיעה צלחת מדהימה אשר כללה: נקניקיה איכותית העשויה במקום ושיפוד פילה בקר נימוח- כל העונג הזה הוגש לצד פירה חלומי שטרם אכלתם (פרווה כמובן):




למנה עיקרית הגיעה לשולחננו פלטת בשרים איכותיים שכללה : אסאדו, נתחי אנטריקוט, סינטה ועוד... כל הנתחים היו עשויים במידת העשייה המתבקשת, איכותיים, טריים וטעימים מאוד






קינחנו את הארוחה המופלאה הזו עם פלטת פירות העונה טריים, רעננים וטעימים:




הארוחה לוותה עם יין וקוקטייל הבית, האווירה במקום הייתה יותר מנעימה, שירות מוקפד ואיכותי מאוד, אין לי כלל ספק כי לכאן נחזור עוד רבות- ועוד דבר רגע לפני שמסיימים - המסעדה כשרה!! ובטוחני כי היא תהפוך חיש מהר לשם דבר בעולם המסעדנות.

‏המאה ועשרים 6‏, ‏ראשון לציון‏
03-931-1419

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה