יום ראשון, 20 באוגוסט 2017

סופריטו נימוח וטעים במיוחד

הימים הינם ימי קיץ לוהטים אך עם זאת עדיין צריך לאכול, אני משתדלת להכין בימים אלו מאכלים שלא מצריכים ממני ביקור של שעות ארוכות במטבח, לשבת הכנתי סופריטו, בכלום עבודה אך עם זאת טעים במיוחד, נימוח - אליפות!! כולם התלקקו וחיש מהר התחסל לו הסיר.



המצרכים:
1 ק"ג עוף (כל אחד עם החלקים אותם הוא אוהב)
5 תפוחי אדמה חתוכים לרצועות עבות
תבלינים: מלח, פלפל, אבקת מרק עוף, פפריקה מתוקה, מי שאוהב ניתן להוסיף מעט קינמון
רסק עגבניות קטן
מים

אופן ההכנה:
לטגן את רצועות תפוחי האדמה (בדיוק כמו שמטגנים ציפס) ולהניח בצד.


לתבל היטב את העוף עם תערובת התבלינים ולטגן (אפשרי בשמן של הציפס).



בסיר (איכותי, הפעם אני בחרתי לבשל בסירי דרים שף ) מניחים את חלקי העוף עם מעט שמן ומבשלים על אש קטנה כעשר דקות, מוסיפים את פרוסות תפוחי האדמה ומנענעים את הסיר קלות.

בקערה מערבבים את רסק העגבניות, תבלינים לפי הטעם וכוס מים רותחים, לשפוך על העוף ולנענע את הסיר, במידת הצורך להוסיף עוד מיים רותחים (ברמת העקרון צריך לכסות את העוף עם הנוזלים).

לבשל על אש קטנה כשעה עד שעתיים, מידי פעם לנענע את הסיר שהתבשיל לא יידבק- יוצא מעדןןן!! נימוח, רך וטעים במיוחד.

להגיש עם צלחת אורז ולהתענג.

הפעם כפי שסיפרתי לכם מעלה בחרתי לבשל עם סדרת סירי אוורסט מבית דרים שף האיכותיים- מדובר בסדרה חדשה לסירים מעוצבים מיציקת אלומיניום וציפוי NON STICK , דמוי אבן שיש, עם ידיות מבודדות חום לבישול ללא שמן, מזון לא נדבק, קל נקות עם התאמה לאינדוקציה וכל סוגי הכיריים. את הסירים ניתן להכניס לתנור עד חום בטמפרטורה גבוהה.


הסדרה כוללת: 
קלחת קוטר של 18 ס"מ, נפח 1.9 ליטר, מחיר 178 ₪ 
סיר בקוטר 20 ס"מ ונפח של 2.9 ליטר, קוטר 22 ס"מ ונפח 3.8 ליטר, קוטר 24 ס"מ ונפח 5 ליטר, 26 ס"מ ונפח 7.6 ליטר, קוטר 28 ס"מ ונפח 9.4 ליטר, מחיר 190-318 ₪ 
סוטאז' ענקית קוטר 30/34 ס"מ, מחיר 268-320 ₪ 
מחבתות גדלים נעים מ- 20 ס"מ עד 32 ס"מ, מחיר 118-252 ₪ 
סיר מלבנית רוסביף, עמוק במיוחד עם נפח 5.3 ליטר סיר עם מכסה זכוכית חזק במיוחד 250 ₪ 

הסדרה בעלת האיכות הכי גבוהה שיש היום בשוק הסירים והמחבתות.

הסדרה מיציקת אלומיניום דמוי אבן שיש, התחתית עבה במיוחד 4 מ"מ למניעת שריפתה, ידיות מבודדות עם ציפוי סיליקון מובנה, עמיד בפני שריטות ועמידה בחום גבוה. היתרון הכי גדול של הסדרה מתבטא בפיזור שווה של חום בזכות המבנה שלו בעל הדפנות הישרות שגם מאפשרות יותר שטח בישול, בישול מדויק, יעיל, איכותי ומצריך מעט מאוד שמן אם בכלל. גם אם תשאירו את כלי הבישול של דרים שף, ללא שמן לפרק זמן הציפוי הפנימי לא ישחיר ולא יתקלף.

המכסים של הסירים מותאמים גם למחבתות, כל אחד לפי הגודל על מנת לאפשר לאנשים בבית להתמודד עם בעיית האכסון ולסדר את הסדרה באופן מותאם, סיר בתוך סיר, מחבת בתוך מחבת ובלי מכסים כפולים ומיותרים בסביבה. 


את הסדרה תוכלו למצוא באתר http://dreamchef.co.il/









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה