יום שני, 21 באוגוסט 2017

מתחילים בוקר טוב עם קפה נטו פתח תקווה


פתח תקווה כבר מזמן הפכה לשם דבר בתחום הקולינריה, אם פעם היינו צריכים להצפין או להדרים על מנת לאכול מארוחה טובה היום ניתן לעשות את זה כאן.

ביום שישי האחרון רגע לפני סיום החופש העמסנו את הילדודס ויצאנו לבוקר של כיף אשר התחיל בארוחת בוקר עשירה ומפנקת בקפה נטו.

קפה נטו למי שלא מכיר שוכן באיזור התעשיה של קריית מטלון וממש לאחרונה עבר לכשרות מהדרין , הסניף מציע אזור פנימי , דק חיצוני וגינה קסומה בין עצי פרי, השירות כאן אדיב מאוד, סבלני וסובלני עם צוות מלצרים רחב, פרט חשוב מאוד הוא שללקוחות המקום ישנה חניה חינם במקום סמוך למסעדה.

בתפריט ניתן למצוא מבחר רחב של מאכלים: דגים, פסטות, כריכים, סלטים ועוד מנות חלביות עשירות ומפתיעות והכל בטעמים נפלאים עם חומרי גלם באיכות גבוהה, טריים ומפנקים. 

אז כפי שציינתי מעלה יצאנו לארוחת בוקר מפנקת , כל ארוחה זוגית כללה: ביצת עין / מקושקשת / חביתת ירק / חביתה (אנחנו בחרנו בארוחה אחת בביצת עין ובביצה מקושקשת ובארוחה השניה באומלט נורבגי- אומלט במילוי נתחי פילה סלמון מעושן, גבינת שמנת ובצל ירוק ואומלט אלפרדו - אומלט עם פטריות שמפיניון, בצל ושמנת).




מבחר טאפסים כגון: גבינת שמנת, לאבנה, סלט טונה, טחינה ירוקה, בולגרית עם פסטו, פלפל קלוי וריבה - הכל טעים וטרי מאוד.





סלסלת לחמים שכללה: ג'בטה חומה ולבנה (ניתן להזמין גם לחם ללא גלוטן ).
סלט קצוץ / סלט ירוק .



בגזרת השתייה ניתן להנות ממיץ טבעי סחוט (אך בהחלט ניתן להמיר לשתייה אחרת בבקבוקים ללא תוספת תשלום) ושתייה חמה.

הארוחה כפי שראיתם עשירה מאוד , מגוונת, טעימה ומפנקת, הזמנו לזוג עם שלושה ילדים 2 ארוחות בוקר זוגיות והתפוצצנו ואף נשאר עוד המון מרכיבים.

רשת קפה נטו הינה אחת מרשתות בתי הקפה הוותיקות בישראל, החורטת על דגלה איכות בלתי מתפשרת באיכות חומרי הגלם, גיוון התפריט, ושירות מקצועי ואינטימי. התפריט שמבוסס כולו על מנות מכל רחבי העולם- מדינות אירופה, אסיה, מזרח התיכון, אמריקה ועוד, מציע מגוון גדול של משקאות חמים וקרים, ארוחות לאורך כל היום (בוקר, עסקיות, כריכים, סלטים, פסטות ועוד), והיצע של קינוחים מקוריים ומאפים טריים. אל אווירת הבילוי הקלילה, מצטרפות גם שלל חוויות המוצעות לסועדים: תערוכות מתחלפות של אמנים, הופעות חיות ואינטימיות, ומוזיקה עדכנית. ברשת קפה נטו מאמינים כי השירות הוא אמנות והקפה הינו יצירה אתם מוזמנים אל חווית בילוי אמיתית

כתובת: רחוב הסיבים 18, קרית מטלון. 03-9233131 א'-ה' 07:30-00:00 שישי שעתיים לפני כניסת שבת - 07:30 שבת שעה אחרי צאת השבת-00:00



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה