יום ראשון, 27 באוגוסט 2017

לחגיגה מושלמת- רונית- העיצוב המתוק

ממש לאחרונה חגגנו לבן החמישי שלנו (טוב, לא ביולוגית אולם ממש כמו- חברה של הבת שלי הפך חיש מהר לחלק מהמשפחה) יום הולדת 20, יום הולדת בעל משמעות רבה ועל כן הפכנו חיש מהר את המאורע לחגיגה אמיתית, הוזמנו כל החברים ובני המשפחה הקרובה והמורחבת, החדר והבית קושטו במלא בלונים והמון הפתעות, נקנו מתנות והוכנו ברכות, אולם כולנו יודעים כי אין חגיגה מושלמת ללא עוגה מפוארת.

הפעם בחרתי לפנות לרונית- העיצוב המתוק - שלפני הכל בחורה מקסימה ומיוחדת, מוכשרת בטירוף ו... הייתה פתוחה לשיגעונות שלי ושל ביתי.



שיתפתי אותה ברעיונות שיש לי, בנוסח שהבת שלי בחרה ויצאנו לדרך, היא לא הייתה צריכה יותר מידי הכוונה היא פשוט הפתיעה ובענק, יצרה לנו עוגה מושלמת וחשוב לא פחות טעימה במיוחד.




מאחר וחתן יום ההולדת טבח הפתענו אותו בעוגת שף - רונית יצרה עוגה בצורה של חולצת שף עם כלי עבודה, אם תציצו בעוגה תראו כמה העוגה עשויה בקפידה עם קווים נקיים, מדויקת מאוד (בדיוק מה שלי באופן אישי מאוד חשוב), כשהעוגה נפרסה (רק יום לאחר מכן מאחר וחתן יום ההולדת כל כך התלהב שבחר להביאה למקום עבודתו) הופתענו, העוגה בשונה מהעוגות שטעמנו עד היום הייתה מאוד רכה, נימוחה בפה (למרות שהייתה כבר לאחר שלושה ימי הכנה), טעימה מאוד, לא מתוקה מידי -נחלה הצלחה מסחררת.


לפני שאמשיך לספר לכם על רונית קבלו הצצה לעוגות נוספות שהכינה ואני באופן אישי ממש אהבתי, גם כאן שימו לב לדיוק הרב:





מלבד העובדה שרונית מכינה עוגות מעוצבות מושקעות וטעימות במיוחד היא מכינה גם עוגות מפנקות ומיוחדות, עוגות שמרים וקינוחים:



עורכת סדנאות בצק סוכר לילדים:



ואף מכינה שולחנות מעוצבים:




לסיכום, אם גם אתם חוגגים יום הולדת בקרוב או סתם רוצים להתפנק עם עוגה איכותית, ו/או מחפשים הפעלה שונה ומיוחדת  הרימו טלפון וקבעו עם רונית- מבטיחה לכם הנאה מרובה, ייחודיות ומושלמות- ליצירת קשר 050-322-5334.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה