יום ראשון, 6 באוגוסט 2017

הכל היה מושלם עד ש... אף אחד לא גילה לי את הסוד



הזמן : חודש מאי 1998.

בשעה טובה לאחר 36 שבועות נולדה בכורתנו, האושר והשמחה הרקיעו לשחקים ועימם החששות, הפחדים והלבטים.



עוד בתהליך ההריון החלטנו פה אחד שלמרות הפצרותיה של חמותי שתחיה אנו חוזרים הביתה עם הנסיכה, כי אין כמו המיטה שלי והפינה שלה.

אז כן, כך קרה, אומנם לילה אחד היא ישנה לבדה בתינוקיה בבית החולים מאחר והייתה מעט צהובה אך לילה לאחר מכן כבר השלמנו פערים וכל הלילה היינו ערות יחדיו.

עוד רגע ונתחיל אבל לפני כן על מנת שתבינו את הקושי הייתי כמעט בת 20 כשבכורתי נולדה, חסרת ניסיון (אומנם שנים עשיתי בייביסטר אך תסכימו איתי שזה רחוק שנות אור מתינוק בן יום שלך), מלאת חששות ופחדים, ללא תמיכת אם- מה יהיה? מה נעשה? איך אדע שהיא רעבה? איך אדע איך לקלח ועוד ועוד אין ספור שאלות.

היום ממרום שנות ניסיוני כאם יכולה להעיד כי השד בהחלט לא נורא, למדתי, החכמתי והכל תוך כדי תנועה, עשיתי טעויות ועוד אעשה מן הסתם אך זה בהחלט השיעור לחיים.

מה שמדהים הוא שהיום הרשת כל כך מוצפת במידע וטיפים , שאין מה לשבור את הראש.

לאחרונה שמעתי על אתר חדש ומקסים שמרכז בתוכו את כל המידע הזה בדיוק החודש העשירי

כאילו והיא הרגישה את חוסר ניסיוני ופחדיי והחליטה להפוך את שנות ההורות הראשונות לקלות ומוצלחות יותר, היא הייתה מלאכית קטנה, התעוררה כל שלוש שעות על מנת לאכול וחזרה מיד לישון, לא עשתה שום בעיות מיוחדות, אפילו את הגזים לא עברנו איתה (או שמא עברנו ולא ידענו), בגיל חודש אף החלה לישון לילה שלם- כן, כן, חלומו של כל הורה.

הכל היה מושלם עד ש....

ביום בהיר אחד היא הייתה ממש חסרת שקט, לא הבנתי מדוע עד שבעת החלפת חיתול נעתקה נשמתי , כולה פרחה.

כאם היסטרית החלפתי חיתול ורצתי אחוזת עמוק לרופאת הילדים, נכנסתי ללא תור (תינוקת בת שלושה חודשים ואמא היסטרית אחת) ובאותה השניה שנכנסתי לרופאה התפרץ לו סכר של דמעות.

בשלב הראשוני הרופאה ממש לא הצליחה להבין מה קורה ולמה אני ככה היסטרית, שניה לאחר מכן הבינה בעצמה.

מאחר ויש לנו רופאה מיוחדת בקופה היא מיד זיהתה שלא מדובר בתפרחת חיתולים רגילה (מילה שהבנתי רק לאחר הפחתת ההיסטריה) אלא במשהו מתקדם, ראשית קיבלנו משחות ומיד לאחר מכן הפניה לבחינה נוספת ומדוקדקת- אחת המשחות שקיבלנו הייתה משחת "בפנטן" של חברת באייר – "המשחה" למניעה וטיפול בתפרחת חיתולים- זוהי המשחה אשר הצילה אותנו בכל פעם שאחד מילדי סבלו מתפרחת חיתולים.

.


מכאן כבר נסללה עבורנו דרך חדשה (אשר הכרתי עוד לאורך השנים עם שלושת ילדי הנוספים) , ידענו עם איזה חומרים להשתמש ובאיזה לא, עם איזו מגבת להשתמש ובאיזו לא, איזה קרם למרוח ואיזה לא ועוד ועוד, ממש אינצקלופדיה מהלכת.

בעת גילוי המחלה חשבתי לעצמי איזו מן אמא אני שהייתה שלי קיבלה את המחלה הזו אך בשיטוט בספרים וברשת גיליתי כי לפחות מחצית מהתינוקות סובלים מתפרחת חיתולים קלה או קשה בשנת חייהם הראשונה, התפרחת מאופיינת באדמומיות של העור וכאשר אינה מטופלת כמו שצריך עשויה אף להתפתח לנגעים מכויבים- התפרחת עשויה להגרם משינויים בתזונה, בקיעת שיניים ונטילת אנטיביוטיקה.

מאחר ואתם כבר מכירים אותי שאני כאן בשביל להמליץ לכם על הדברים הטובים ביותר אז הפעם אני רוצה לספר לכם על סיפור ההצלחה שלנו.

המשחה מכילה פרו ויטמין B5 המזרז את תהליך ריפוי וההתחדשות של העור, המשחה ייחודית בכך שהינה משחה בטוחה, יעילה ומאושרת לשימוש לתינוקות מיום היוולדם, חסרת צבע, ללא בישום וללא חומרים משמרים, שומרת על רמת לחות מיטבית ובכך מאפשרת לעורו של התינוק לנשום- ועוד דבר אחד שלי באופן חשוב מאוד קלה להסרה.

מכיוון שתמיד תמצאו אצלי בארון התרופות את המשחה הזו למדתי לייעל אותה גם לסימפטומים נוספים כגון: פטמות סדוקות בהנקה (כמובן לא לשכוח לשטוף היטב לפני הנקה נוספת).



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה