יום שלישי, 22 באוגוסט 2017

חידושים בתערוכת חגי תישרי והפעם מבית דיאמנט



חידושים בתערוכת חגי תישרי והפעם מבית דיאמנט












ובמסגרת הכנות לחגי תשרי בוחרת לספר לכם על החידושים שיגיעו השנה לחנויות והפעם בתחום משחקי הילדים מבית דיאמנט.


חיות מתוקות

זוזו פטס
אוגרי הזוזו פטס הינם אוגרים רובוטיים חמודים המכוסים בפרווה חלקה ונעימה מאוד. האוגרים הולכים וזזים בצורה חמודה עם מאפיינים דומים לאוגרים אמיתיים. הילדים מאוד אוהבים אותם. יש להם אביזרים נילווים שמעצימים את החוויה: בית מיוחד, כדור בו הם יכולים להסתובב ועוד. בקרוב סדרת טלוויזיה שתשודר בערוץ זום. הם מפטפטים, מתרוצצים ומשמיעים צלילים שונים ומצחיקים! 

מחיר: אוגר 99.90 ₪, כדור הרפתקה 79.90 ₪, סט התחלה 199.90 ₪.



חיות המים הקסומות ROBO ALIVE
מגוון חיות מים קסומות הפעילות במים בדומה לחיות האמיתיות. החיות מופעלות ע"י חיישנים מיוחדים, שמופעלים ע"י המים. הן שוחות וזזות בתוך המים ובקלות ניתן לחשוב כי מדובר בחיה אמיתית. הילדים מוזמנים לצלול לים של כיף.

דג קטן שוחה באקווריום וחוקר את הסביבה בדיוק כמו דג אמיתי. צב קטן שוחה כשאתה מכניס אותו לאקווריום. לכל אחד מחיות המים הקסומות מספר כיווני שחיה.

מחירים: דג 39.90 ₪, צב ים 39.90 ₪, סוס ים 39.90 ₪, בתולת הים 39.90 ₪. אקווריום +אי + צב ים 129.90 ₪.



"דיאמנט צעצועים" ליין משחקים חדש
ליין משחקים חדש מבית "דיאמנט צעצועים" המייצגת את חברת ספין מאסטר העולמית, החברה הגדולה בתחומה.
הכלבלב המשפריץ מירוץ מסביב ללוח לרחיצת הכלב המשפריץ. יש לשים לב – הכלב אוהב להתנער כדי להתייבש. נער אותו ואז הוא חוזר להתחלה. היה השחקן הראשון שעושה את כל הדרך מסביב ועד לחזרה לסלסלת הכלב בכדי לנצח. המשחק זכה בפרסים בכל העולם ונחשב לאחד המשחקים המצליחים. הכלב המשפריץ - 149.90 ₪



טולי התולעת תפוח אדום וטעים נשר מהעץ והתגלגל מסביב על האדמה. ואז צצה התולעת וכל כולה מתפתלת. תהיה הראשון להעביר את שלושת הטבעות מעל לראש התולעת – ותזכה במשחק. טולי התולעת - 149.90₪. 



השפם המעוך. מטרת המשחק: להיות בעל הכי הרבה קלפים בסיום המשחק. איך משחקים: כשכל השחקנים אוחזים בשפמים מתחת לאף, המחלק הופך את הקלף העליון שבחפיסה ומניח אותו במרכז השולחן, ואז כולם משחקים בעת ובעונה אחת. אין תורות! אם קלף השפם תואם בצבעו לצבע או לצורה של השפם שלך, מעך אותו! שמור את הקלפים שחטפת בעזרת השפם שלך על השולחן שלפניך. ראה "איך למעוך" בהמשך ההוראות השפם המעוך - 79.90 ₪. 



בום בום בלון כל שחקן בתורו זורק קוביה ודוחף בעדינות את המקל לעבר הבלון עד להישמע "קליק" קל. המספר שמראה הקוביה מציין את מספר הפעמים שעל השחקן לדחוף את המקל ולחוש את הקליק. אם הקוביה מראה 2 או 3, אתה יכול לבחור לדחוף את המקל מספר פעמים או לדחוף מספר מקלות פעם אחת בכל מקל. זאת כל עוד מספר הקליקים שווה למספר שעל הקוביה. מחיר לצרכן: 99.90 ₪



שיגעון הכרישים. ספינת הפיראטים שלכם התנפצה על אי מסוכן! מטמון הזהב שלכם נזרק לתוך המשקה! עליכם לעקוף את הכריש ולתפוס כמה שיותר זהב מבלי להיתפס. הפיראט שמגיע לאי עם המספר הגדול ביותר של מטבעות זהב הוא המנצח! שיגעון הכרישים - 149.90₪



האצ'ימל
לאור ההצלחה הגדולה בכל העולם ליין עם דמויות חדשות, כולל תכונות נוספות של הבובות. האצ'ימל עם גליטרים ונצנצים, האצ'ימל הפתעה תאומים.
האצ'ימלים מבית "דיאמנט צעצועים" סוחפים ילדים ומבוגרים כאחד. 
הילד מצפה לבקיעת הביצה, שמתוכה תיוולד בובת משחק קסומה.
הילד צריך להמתין לבקיעת הביצה, ממש כמו אפרוח שנולד.... מי בתוך הביצה – זו ההפתעה הגדולה....
בכל ביצה יש בובת האצי'מיילס קסומה אחרת. הילד צריך לדאוג ולטפל בביצה עד לבקיעתה.
כשהבובה בתוך הביצה, היא משמיעה קולות חמודים, ניתן לשמוע את הנשימות שלה, להקיש על הביצה, ולשמוע חזרה את הנקישה של ההצ'י שבתוך הביצה. 
רק לאחר שהילד שיחק מספיק זמן עם הביצה עצמה, ונתן לה תשומת לב, אפשר יהיה לראות את האור מהעיניים של ההצ'י הקסומה כשהיא עדין בתוך הביצה ..... וזה אומר שהגיע הזמן של הביצה לבקוע.
הבובה לא יכולה לבקוע בכוחות עצמה, רק מגע הילד מעודד את בקיעת הביצה.
הילד צריך לטפל, לטפח ולדאוג לביצה על מנת שתבקע.
• זו חוויה של פעם בחיים!!!!
• חוויה מדהימה ומעצימה לילדים.
• להצ'י יש מספר שלבים בהתפתחות, ממש כמו אפרוח. 
• ההצ'י לומדת ללכת, לרקוד, לשיר, לשחק....
מחיר:399.90 ₪



צ'ארמים – אספנות, כל אחת אוספת תליונים ויוצרת צמיד אישי עם דמיות מינאטוריות חביבות
לעולם האופנה מצטרף להיט חדש, סדרת צ'ארמים , צמידי אספנות עם דמויות מינאטוריות קסומות שיהפכו לחברים הכי טובים של כל ילדה. בנות מוזמנות להוסיף לצמיד המתכת המותאם לידן, דמויות אהובות, להחליף בינהן דמויות או להעניק לחברה צמיד אופנתי "מדליק" וצבעוני. צ'ארמים עם דמויות מכל עולמות התוכן: חטיפים, חיות מחמד, חוף הים, גלישה ועוד. אוסף הקסם שלך עם שלל דמויות, לחיות באושר ועושר עם שלל דמויות קסומות.
בקולקציית הצ'ארמים מגוון רחב של מוצרים, הילדים מוזמנים להרחיב את אוסף הקסם שלהם עם מגוון ערכות:
· סט התחלתי: המתנה המושלמת לכל אחת, ערכת אספנים עם צמיד הקסם, נרתיק לאיסוף הדמויות, 8 דמויות צבעוניות ועוד אחת בהפתעה. בנוסף מדבקות עבור כל אחת מדמויות האיסוף. מחיר מומלץ:59.90 ₪

· בית ספר לצארמים- סט גדול: ברוכים הבאים לכתה הכי מגניבה. 8 שולחנות בית ספר זעירים, צמיד קסם, נרתיק לאיסוף הדמויות ו-8 פריטים מהסדרה. כל כך הרבה כיף, הצ'ארמים שלך לעולם לא ירצו להפסיק את החויה המשותפת. מחיר מומלץ:119.90 ₪



כדור בתנועה
מעודד זחילה, מעודד יצירה ודמיון. מותאם לאחיזת הילד. מפתח סקרנות ויצירה.
מחיר: 149.90 ₪



להשיג בחנויות הצעצועים והרשתות השונות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה