יום שישי, 22 במרץ 2019

פסטה ביתית ומפנקת- פסטה נונה



"אמא אני רעב" , זה המשפט ששמעתי אמש בשעה 21.00, אחרי יום מפרך של עדלואידה, תחפושות, משלוחי מנות , המוני אנשים, מיגרנה ועוד... זוהי שעה שכל מה שרציתי היה להמרח על הספה ולא לשמוע אף אחד! אולם רצונות לחוד ומציאות לחוד וחיש מהר מצאתי את עצמי במטבח, מערבבת, רוקחת ומכינה ארוחת מלאכים, לא! אל תתבלבלו! זה לקח לי בדיוק 10 דקות, לאחריהן כל המשפחה ברכה אותי.

אז מה היה לנו אתם שואלים? תמיד תמצאו אצלי במקרר פסטה מצוננת איכותית של המותג "פסטה נונה" - 2 דקות הכנה והיא מוכנה, פסטה טעימה, איכותית, אמיתית, ממרכיבים טבעיים בלבד, ללא חומרים משמרים ועם המון טעימים נפלאים.



אז כאמור כפי שציינתי מעלה הרביולי צריך בדיוק 2 דקות של הכנה (במים רותחים), בזמן הרתחת המים הכנתי רוטב שמנת, פיטריות וגבינות וכעבור כ-10 דקות כאמור 4 רעבים סעדו את נפשם.



ליין הייצור החדש של מוצרי הרביולי והניוקי מבוסס על טכנולוגיה המדמה עבודת הכנה ביתית – הבצק דק יותר, המילוי רך יותר ויש אחוז גבוה יותר של מילוי, הרכיבים טריים ואיכותיים, שמירה על צורת המוצר – רביולי כמו שסבתא איטלקיה מכינה במגוון טעמים: גבינות פרמזן וריקוטה, בטטה, גבינת עיזים, תרד וגבינת ריקוטה, פיטריות וגבינה, גבינה (מיוחד לילדים) -כל הטעמים נפלאים ומיוחדים.



המפעל  ממוקם בפארק דלתון בגליל העליון והינו המפעל המוביל בישראל לייצור פסטות טריות מצוננות עם טאץ' איטלקי, המותג אימץ את  כללי המטבח הטוסקני המוקפד וכל המתכונים של החברה מבוססים על מתכונים טוסקניים מסורתיים ששודרגו ע''י השף של החברה - בועז קוינטנר. 

אלי פדידה, המנכ''ל והבעלים של ''פסטה נונה'' מציין, ששיטות העבודה ואופן הכנת הפסטה מתחקה אחר עבודת היד כפי שנהוג בחבל טוסקנה שבאיטליה בשילוב טעמי הרטבים הנפלאים של איטליה והנוף הגלילי הסובב את המפעל. 

האופי שבו לשים את הבצק, ההחלטה על הכמויות ובחירת החומרים פעם אחר פעם, הם רק חלק מתהליך היצירה . סוד הטעם המושלם של ''פסטה נונה'' מתחיל בעובדה שהפסטה טרייה, מצוננת ואינה עוברת תהליך בישול כלל, בשונה משאר הפסטות הנמצאות במקררים ברשתות השיווק. 

תהליך הבישול בעצם מתחיל אצלכם במטבח ואתם בשליטה מלאה ויכולת לקבוע את מידת הבישול האהובה עליכם. הפסטה של ''פסטה נונה'' מתמזגת בצורה מושלמת עם כל רוטב ומחמיאה לו מבלי לגנוב את ההצגה. 

כדי להגיע לשלמות משתמשים במפעל ברכיבים טבעיים שאת חלקם מייבאים במיוחד מארץ הפסטה, איטליה. הפסטה מיוצרת מקמח דורום איטלקי טבעי ובחברה דוגלים ברכיבים טבעיים בלבד ללא חומרים משמרים ואינם מכילים צבעי מאכל. 

זו הסיבה שטורחים ללקט את הירקות הנפלאים ביותר היישר מהמגדל בארץ או ממגדלים איטלקיים, לבחור את הגבינות המושלמות והאיכותיות ביותר בשוק ולהשתמש בתבלינים טריים, כל זאת נעשה כדי להציע את הטעם הטבעי ללא פשרות, טעם מפנק שיוצר מנה מושלמת. 


טיפים פשוטים שהופכים כל מתכון למתכון מנצח: 

רוטב מחכה לפסטה - חשוב להקפיד שהרוטב ימתין לפסטה ולא להיפך. 
לסנן, לסנן, לסנן - יש לסנן היטב ולדאוג שהפסטה אינה מביאה עימה מים מיותרים למפגש עם הרוטב. 
כפית מחוקה- על כל ליטר מים חשוב להוסיף כפית מלח מחוקה אחת.  
להעניק חום - תהליך בישול הפסטה צריך להיות על להבה גבוהה.
רביולי ללא כיסוי - רביולי מבשלים ללא מכסה.
מגע חם - חשוב להכניס את הרביולי לרוטב כשהם חמים וליהנות ממקסימום טעמים. 
ריח ירוק - הקפידו להשתמש בעשבי תיבול ירוקים, מבריקים ובעלי ריח עז וללא עלים חומים. 
שומרים אישית – ניתן לשמור על עשבי תיבול כשבוע במקרר ע"י שמירה בצנצנת עם מים ומעט סוכר או לחילופין לעטוף בנייר סופג ולאטום בניילון נצמד. 
ישר מהטבע - טעמם של חלק מהעשבים אובד במהלך הבישול לכן רצוי להוסיף עלים טריים לפני ההגשה.
כמה מים? - חבילה של 400 גרם פסטה מצוננת יש לבשל ב - 3ליטר מים לפחות. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה