יום ראשון, 10 במרץ 2019

מוכנים לפסח? רגע לפני החג מצרפת טיפים והמלצות

הנה ומתקרב לו החג שאני הכי אוהבת בחגי ישראל, חג ההתחדשות, חג האביב, חג הפריחה וחג החירות, כעת ממש לפני חג הפסח הקרב ובא עלינו לטובה ברשת סולתם משיקים סדרת סירים (סופנית) חדשה בשם גסטרו.



אני זוכרת את ימי טרום החתונה שלי (זה היה אגב בדיוק לפני 22 שנים) , חמותי שתחיה טענה בפני כי יש לה שפע של נדוניה בעבורי (אין לה בנות ואני משמשת לה כבת) , לא אחת הכריזה כי הסירים הטובים ביותר שליוו אותה וילוו גם אותי הינם סירי סולתם, אכן כך הדבר ומאז ועד היום יש לי עדיין את הסירים המעולים של המותג.

לא אחת אני מתחדשת (בעיקר לפני חגים) עם סירים נוספים וזאת בעיקר בשל תשוקתי האדירה למוצרי הבישול השונים, אז כפי שציינתי מעלה סולתם יצרנית כלי הבישול המובילה בישראל, משווקת בימים אלו סדרת כלי בישול מיני מנירוסטה איכותית, 18/10, עשויים בטכנולוגיה המתקדמת בעולם IMPACT BONDING המקנה חוזק, עמידות ופיזור חום אחיד בכל שטח תחתית הסיר. סדרת הכלים גסטרו מיוצרת בגדלים מיוחדים המתאימים לשימוש אישי וזוגי, מה שהופך את ההגשה לקלה יותר וישירה אל מרכז שולחן. 

זוגות, רווקים ומשפחות כולם נכבשו בטרנד ה"מיני" החדש - הרי מי מאתנו לא רוצה לעתים להכין ארוחה קטנה ללא שימוש בסירים עצומים? או ליהנות מאחסון נוח ואסתטי של כל הסירים? סירים המגיעים במידה הנכונה ישר אל השולחן? 

נראה שסדרת כלי הבישול החדשה של סולתם - יודעת להחזיר אותנו אל הימים הכי יפים וצעירים של כולנו בצורה קומפקטית ונוחה ביותר. סדרת כלי בישול הכוללת סיר ומחבתות בגדלים מיני – מאפשרת ליהנות מאותה האיכות גם בבישולים קטנים ועם יתרון ענק של אחסון קומפקטי בכל ארון. הכלים מתאימים להגשה למרכז שולחן, מתאימים לשימוש בכל סוגי הכיריים כולל אינדוקציה לשימוש בתנור. 

אני התחדשתי במחבת מיני האידיאלית להכנה קלילה ובכמויות קטנות - כאשר אני מכינה לזוגי שקשוקה אני מכינה בעבורו שקשוקה חריפה אש על כן זוהי המחבת הפצצתית עבורי.



אז סירים יש לנו, האם אתם יודעים איך לשמור עליהם? שישארו מלאי ברק כל השנה? יצרנית כלי הבישול סולתם משיקה את 'מבריק' – אבקה לחידוש והברקה של מוצרי נירוסטה ונחושת 





בכל שנה נדבקים הבתים בישראל בקדחת ניקיון אביבית לקראת חג הפסח. כל יושבי הבית נרתמים לניקיונות סיזיפיים וארוכים כדי להשמיד כל גרגר חמץ ומנצלים את ההזדמנות כדי להרחיב את הפעילות ולנקות בפינות שלא מגיעים אליהם ביום-יום. מצוות הגעלת הכלים המורה על הטבלת כלים במים רותחים על פי ההלכה, עולה רמה כאשר מנצלים את ההזדמנות לצחצח את מגוון הכלים בבית במקום לרכוש כלים חדשים. 

סולתם מציגה את האבקה הייחודית 'מבריק' המסייעת למוצרי נירוסטה ונחושת לקבל מראה מחודש ומבריק. המוצר אינו מכיל חומרים רעילים והינו ידידותי לסביבה. 

במספר פעולות פשוטות במיוחד הסירים הכלים והסכו"ם שלכם ייראו חדשים ונוצצים. כל מה שעליכם לעשות הוא לרחוץ היטב את פני השטח במים פושרים עם סבון, לפזר מעט אבקה על מטלית לחה, למרוח, ולשטוף ולייבש - והכלי מבריק. 

מחיר: 39.90 ₪ ל-400 גרם.

ועכשיו רגע לפני שנסיים (עוד לא אברך בחג שמח כי מן הסתם נפגש ממש בקרוב שוב) מצרפת עבורכם מספר טיפים מצויינים לניקוי כלי נירוסטה:

פלדה ביד אומן – ועכשיו בידכם 

אם אתם מהאנשים שהשכילו לרכוש לעצמם כלי מטבח איכותיים מנירוסטה (פלדת אל חלד) – כאלה שילוו אתכם למשך כל חייכם – כדאי שתשמרו עליהם בהתאם ותטפלו בהם כמו שצריך. כדי להגן על הכלים היקרים לליבכם מנזקים, אספנו עבורכם כמה טיפים לשמירה, ניקוי ואחסון של כלי מטבח ובישול. 

נירוסטה הוא אחד מהחומרים החזקים ביותר עבור מגוון רחב של שימושים ביתיים ותעשייתיים. הרכב הכרום שבו אחראי על עמידותו בפני חלודה וכתמים, ועם טיפול נאות, הוא יכול להישמר ולהישאר מוגן במשך שנים רבות. עם זאת, כלי מטבח מנירוסטה יכולים להישחק מלכלוך ומזהמים אחרים ומומלץ לנקות אותם באופן קבוע כדי לשמור על זוהרם. 

כלי בישול מנירוסטה עוזרים לשפר את תוצאות הבישול בכך שמפזרים ומוליכים את החום בצורה שווה, אחידה ומהירה. כדאי לזכור שגם במהלך הבישול יש כמה טיפים שיעזרו לכם לשמור על כלי הבישול כחדשים: 

המליחו את המים רק לאחר הרתיחה – כאשר ממליחים את המים בסיר לפני הרתיחה, המלח יכול לגרום לקורוזיה (איכול המתכת), אשר משאיר סימנים זעירים אבל בלתי הפיכים בתחתית הסיר. 

חממו את המחבת לפני שאתם מוסיפים את השמן – הוספת שמן למחבת חמה גורמת לפלדה להיות סטטית והמשטח הופך להיות נון-סטיק. לכן, מומלץ קודם לחמם את המחבת, להוסיף את השמן ורק לאחר מכן את האוכל. 

הימנעו ממגע עם מזונות קרים – הנחת מזון קר על מחבת חמה עלול לגרום להידבקות ולכלוך, מכיוון שהפלדה מתכווצת במגע עם טמפרטורה קרירה. אז אם אתם מתכננים לבשל מאכלים כמו בשר, עוף או דגים ישר מהמקרר, תנו להם לשבת בטמפרטורת החדר למשך 10-15 דקות. לפני הבישול, טפחו קלות עם מטלית או מגבת נייר כדי להסיר לחות עודפת. 

כדי לקבוע אם המחבת חמה מספיק לשמן, בצעו בדיקת מים פשוטה: טפטפו כמות קטנה של מים במחבת. כאשר המים נוגעים במחבת, הם אמורים לתסוס ולרקוד על פני השטח – אז אפשר להוסיף את השמן! שימו לב שהמים לא אמורים לשבת על פני השטח בכלל. 

אין להאיץ את תהליך החימום מראש באמצעות חום גבוה. מאחר שנירוסטה באיכות גבוהה יעילה בהחזקת והולכת החום, חימום על אש גבוהה עלול להוביל לחימום יתר של המחבת ושריפת המזון שלכם. 

אפשרו למחבת להתקרר לחלוטין לפני שתשטפו אותה. הטבעה או השריית מחבת נירוסטה חמה במים קרים עלולה לגרום לעיקום בלתי הפיך. 

עם הזמן, כלי הנירוסטה שלכם עלולים להתלכלך ולאבד את הברק והמראה הנקי שלהם. אם השטיפה השגרתית במדיח הכלים לא מספיקה כדי להוריד כתמים עיקשים שהצטברו, קיימות כמה שיטות ידניות לניקוי – עם קצת מאמץ אתם יכולים להחזיר את הברק לכלים שלכם ולגרום להם להיראות כמו חדשים: 

נקו את הכלים לפני הכנסתם למדיח – לזרוק את כלי הנירוסטה ישר לתוך המדיח יכול לגרום להצטברות של חתיכות מזון ולכלוך. כדי למנוע זאת, מומלץ לשטוף קלות את הכלים לפני שמכניסים אותם למדיח. גם מגבת רטובה ומעט סבון כלים יעבדו טוב לניקוי הראשוני של הכלים. 

בחרו טוב את חומרי הברקה ייעודי לנירוסטה – השתמשו בחומרי ניקוי שאינם משאירים שריטות ואינם שוחקים את הברק של הסיר (מברשת רכה, כרית קרצוף) ושפשפו בעדינות רבה. 

ייבשו את הכלים מיד לאחר השטיפה – כדי למנוע כתמי מים ומראה עכור של הנירוסטה, יש לייבש את הכלים באופן מידי. 

לטשו את הכלים כדי להחזיר להם את הברק – ניתן ללטש נירוסטה עם חומרים כמו מנקה זכוכיות, שמן זית, לימון, אבקת כביסה וכו'. יש להרטיב סמרטוט או מטלית עם מעט מחומר הליטוש שבחרתם ולנגב את הכלים. כדי למנוע שריטות של הנירוסטה, עקבו אחר סימני הכרום. 

אחסון זהיר ונכון של הכלים חשוב לתוחלת החיים והביצועים שלהם. הכי מומלץ לאחסן את כלי הבישול על מדף תלייה עם שפע של מקום בין פריט לפריט. אם אין לכם מדף תלייה, אחסנו את כלי הבישול בארון והניחו ביניהם בד רך או מגבת מטבח כדי להימנע משריטות או פגיעות של המשטח.


להשיג ברשת סולתם ברחבי הארץ ובאתר https://soltam.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה