יום ראשון, 31 במרץ 2019

אתר שאתם חייבים להכיר של קו מוצרי DSM Dead Sea Minerals


מי שמכיר אותי יודע שאני מאוד קצרה בזמן על כן נעזרת המון ברשת, מחפשת את המוצרים הטובים ביותר, במחירים הטובים ביותר וכל זאת מהספה בשעות הערב/הלילה המאוחרות, הפעם אני פה על מנת להמליץ על אתר מדהים של קו מוצרי DSM Dead Sea Minerals המיוצרים על ידי מעבדות פון פלטין בטכנולוגיה מתקדמת ובתהליך אשר פותח במיוחד ואפשר את יצירת קו המוצרים האיכותי שלנו על טהרת הטבעיות עבור כל מי שמכיר בערכו של הטבע בטיפול מקיף בעור.

כל מוצרי המותג מכילים בוץ ומינרלים ייחודיים המשלבים בתוכם מתנה נהדרת של טבע וטכנולוגיה ומדע המתקדמים בעולם.

המינרלים של ים המלח מוכרים בכל העולם וידועים בזכות המאפיינים הרפואיים והקוסמטיים שלהם. היעילות בשימושים אטופיים במלחים נובעת ממגנזיום כלורי מהשכבות העמוקות של ים המלח, אלו נחקרו במספר מחקרים מדעיים שהדגימו שיפור משמעותי בתפקוד החיץ של העור, שיפור בלחות של שכבת העור החיצונית, ופחות עור יבש ודלקות עור [Proksch, 2005]. הנתונים הניסיוניים הללו נגזרו מתוך הידע הקיים בספרות המקצועית בנוגע להשפעות החיוביות של מינרלים מים המלח המכילים רמות גבוהות של מגנזיום. מלחי המגנזיום הם בעלי יכולת לקשור מים, להשפיע על התחדשות וצמיחת העור ולשפר את יכולת ההתחדשות של החיץ.

שימוש במוצרי קוסמטיקה עשירים במינרלים של ים המלח מוביל לירידה של 40% בעומק הקמטים.

כל המוצרים הנמכרים האתר ומשווקים לעולם הינם בעלי תו איכות למוצרי ים המלח בכפוף לנהלים מחמירים של בקרת איכות המשקפים את מחויבות החברה ליצירת מוצרי בריאות ויופי מעולים.

האתר בנוי באופן קל ונוח מאוד למשתמש, מחולק לפי הקטגוריות השונות, בהזמנות מעל למאה שקלים (וביננו מי לא מגיעה לסכום הזה בקלות?) תקבלו משלוח עד הבית חינם.

אז מה אני הזמנתי?


פילינג גוף ארומטי מועשר בתמציות לבנדר, וניל ופטצ'ולי
פילינג גוף ארומטי המכיל תערובת שמנים ארומטיים בשילוב גרגרי מלח מים המלח, לריכוך העור ולהגברת המרקם הגמיש והקטיפתי שלו.
מכיל שמן עשבי לימון, שמן קוקוס וניל, שמן לבנדר ושמן שקד טהור.
השילוב של השמנים והמלחים מחייה ומזין את העור בעודו מחזק, מרענן, ממריץ ומסיר בעדינות תאי עור מתים ויבשים, מקנה תחושה נפלאה של התחדשות ורעננות ומותיר את העור חלק וקטיפתי. 

מוצר מעולה!! בעל ניחוח מדהים, כיף ומהנה בסופו של יום להנות מפינוק מיוחד באמבטיה הפרטית שלנו.


קרם אנטי צלוליט לגוף מושלם
מאחר ובימים אלו אני לאחר השלה של כ-25 קילוגרמים אני מרגישה יותר ויותר את סימני המתיחה והצלוליטיס על כן החלטתי לרכוש את המוצר הנ"ל ולהתחיל להשתמש, בינתיים יכולה להעיד על מוצר בעל ניחוח נעים וכושר ספיגה מהיר.

קרם אנטי צלוליט לגוף מושלם מוצר חדשני לגמרי להפחתה ומניעה של סימני מתיחה, המופיעים לרוב בגיל המעבר או לאחר הריון או דיאטה. 

הקרם תורם לחיזוק ולמיצוק העור, ומועשר במינרלים מים המלח.

הנוסחה הייחודית החדשה מכילה תערובות מיוחדות של שמן נבט חיטה ושמן נרולי המופק מפרחי תפוז, מועשרות בוויטמין E ובשמן מנטה.


דרמה אייג' קולגן קרם לילה נגד קמטים
קרם נגד קמטים הינו קרם חדשני לטיפול בעור הפנים ובקמטוטי הבעה בשעות הערב והלילה.

הקרם מכיל קומפלקס המורכב ממינרלים של ים המלח, חומצה היאלורונית בתוספת קולגן ,שמן זית ואבוקדו ותמציות תה ירוק הנספגים בקלות ובאינטנסיביות בשכבת האפידרמיס ובולמים את סימני העייפות וסמני הזמן.

ספיגת הקולגן והחומצה היאלורונית בעור הפנים מונעת היוצרות רדיקלים חופשיים ובו בזמן מגבירה את רמת האלסטיות והלחות בעור הפנים המתבגר. 

בנוסף הקרם מכיל ליפטינג קומפלקס LACTOMIDE ייחודו במבנה הליפוזומים שבתוכו ,שהן מולקולות נשאיות שמובילות את רכיבי הקומפלקס אל עומק העור/שכבות עור עמוקות ובכך משפרים את ספיגתם ויעילותם ומאריכים את ההשפעה החיובית של הרכיבים הפעילים.

המרכיבים הפעילים של הקומפלקס הם סרמיד 3 בשילוב של פוספוליפידים טבעיים המספקים לחות מוגברת, צמצום הופעת קמטוטים וסיוע במניעת קמטים חדשים.

הקרם שומר על טונוס העור תוך שיקומו ומוצקותו, מחדש את מרקם העור.

הקומפלקס מגרה את תאי הפיברובלסטים של הדרמיס ליצירת קולגן, חושף עור מוצק, מורם, מטופח, מעודן ובעל מראה זוהר וצעיר. 

התוצאה: לאחר עיסוי והספגת המוצר במשך כ-60 ימים העור אלסטי ובעל מראה רענן וזוהר בנוסף מסייע במניעת קמטי הבעה חדשים.

לתוצאה אפקטיבית יותר ניתן להשתמש במהלך שעות היום בקרם נגד קמטים SPF 15. 


יש מבצע ממש משתלם בימים אלו באתר- 25% על המוצר השני.

אז הכנסו גם אתם/ן לאתר, הזמינו והתפנקו עוד היום ממבחר מוצרים איכותיים, ברמה גבוהה, שירות מעולה ומשלוח עד הבית.

תגובה 1:

  1. כל מי שקורא את העדות הזו היום צריך לחגוג איתי ועם משפחתי כי הכל התחיל כבדיחה עבור כמה אנשים שאמרו שזה בלתי אפשרי. שמי אהה ואני מישראל. אבל אני עובר לשיקגו בארה"ב עם אשתי. אני נשוי באושר עם שני ילדים ואישה מקסימה. משהו נורא קרה למשפחתי כשאיבדתי את עבודתי ואשתי עזבה את הבית כי לא יכולתי לדאוג לעצמי ולצרכים של משפחתי. שלה ושל הילדים שלי באותו רגע. אף אישה לא תומכת בי לטפל בילדים. אני מנסה לשלוח הודעת מבחן לאשתי אבל היא מונעת ממני לדבר איתה אני מנסה לדבר עם החברה והמשפחה שלה אבל עדיין יודעת שאפשר לעזור לי והגשתי בקשה מאוחר יותר כל כך הרבה חברים אבל עדיין הם לא התקשרו אליי, עד שיגיע יום נאמן שלא אשכח בחיים שלי. כשפגשתי חבר ותיק שלי שהסביר לי את כל הקשיים שלי והוא סיפר לי על איש גדול שעזר לו להשיג עבודה טובה בקוקה קולה והוא אמר לי שהוא אשף קסמים אבל אני אדם שלא מאמין באיות אבל החלטתי לנסות את זה ודראלבה הנחה אותי והראה לי מה לעשות בשבעת הימים האלה של ארוחות. אני ממלא אחר כל ההוראות ועושה טוב מה שהוא ביקש ממני. דראלבה דאג שהכל יעבור כשורה ואשתי תראה אותי שוב לאחר עבודה נפלאה של דראלבה. אשתי התקשרה אליי עם מספר לא ידוע והתנצלה והיא אמרה לי שהיא ממש מתגעגעת אליי ואל הילדים שלנו ואשתי חוזרים הביתה. ואחרי יומיים התקשר אלי חבר ששלח לי מכתב הוקרה, עכשיו אני המנהל של פרגון בארה"ב. אני מייעץ לך אם יש לך בעיות שלח הודעה למייל הזה: dralaba3000@gmail.com או WhatsApp אותו בטלפון +1(425) 477-2744 ותקבל את התוצאה הטובה ביותר. קח דברים כמובן מאליו וזה ייקח ממך. אני מאחל לך את הטוב ביותר.

    השבמחק