יום שני, 25 במרץ 2019

מוכנים עם מתנות לחג? ממליצה בחום על ביקור באתר shaot



מי שמכיר אותי יודע שאני טיפוס שאוהב להיות מאורגן מראש, דואגת להכין כמעט הכל מבעוד מועד וכך יוצא שכאשר אני מגיעה לאירוע/מועד מסויים אני מסודרת וכלל לא בלחץ, אולם בטרפת היומיום המטורפת שלי אני לעיתים לא מוצאת זמן לכל משימותיי, בימים אלו בהם עברנו את חג הפורים עם כל המשתמע מכך וממש עוד רגע בפסח אני מוצאת את עצמי קצרה בזמן יותר מתמיד.

אז מה שניתן לעשות באינטרנט בשעות הלילה הקטנות כשאני כבר מרוחה על הספה אני עושה, כך גם רשימות הקניות, התפריט ורשימת המתנות והכנת הברכות.

ממש לאחרונה מצאתי ברשת את אתר שעות shaot אתם מקסים שכולל מגוון רחב של מתנות לבית/ ללימודים/ למכרים- מתנות מקסימות ומיוחדות במחירים הנוחים לכל כיס, האתר בנוי באופן נוח, קל וידידותי למשתמש, משלוח מהיר עד הבית ו/או בנקודות האיסוף, אז צריך יותר מזה?



האתר כאמור מחולק לקטגוריות השונות: מארזים לחגים, ציפות מיטה, חדר אמבטיה, חורף,קיץ, לימודים, מטבח, מסיבות, נסיעות, נורות, ציפיות, סדר וארגון, על המדף, על הקיר, תיקים ועוד ועוד...

כפי שציינתי האתר מאוד נוח למשתמש וקל מאוד לשוטט בין הקטגוריות השונות, לבצע הזמנה בקלילות והכי כיף שהכל מגיע עד הבית ארוז היטב , עטוף יפה ובאיכות גבוהה מאוד.

אז מה אני בחרתי אתם שואלים?



רכשתי מורה של בני מתנה - מארז לחג המכיל: סלסלת ג'רזי, 2 מגבות מטבח sweet home, קערת patisserie ופותחן אננס gold❤️- מארז מקסים ואיכותי מאוד במחיר מגוחך של 66 שקלים בלבד.
מארז SWEET HOME



עוד הזמנתי לזוגי שלי - זוג כוסות כפולות לאספרסו (תכולה 80 מ"ל), גם הן במחיר די מצחיק של 20 שקלים לזוג.

Espresso double cup


אחרי שציינתי מעלה את האתר הנוח למשתמש, את המגוון הרחב של המוצרים אני חייבת לציין לטובה את איכות שירות ההובלה, השליח נעים מאוד, התקשר לבדוק אם יכול להגיע ולספק את המוצרים, כל המוצרים נארזו בצורה איכותית מאוד, מלא בניילון בועות על מנת לשמור על כלי הזכוכית - בהחלט איכות גבוהה.



ואם לא די בכך אז כל המוצרים למרות מחירם הנמוך בהחלט באיכות גבוהה, בעיצובים יפיפיים- בהחלט מתנות שכיף לקבל ו/או להעניק ליקירכם.

אז הכנסו גם אתם עוד היום לאתר שעות  shaot- חיסכו שעות של כיתות רגליים בחנויות השונות ופנקו את יקירכם במתנות מקוריות, יפות ובעלות נמוכה- אגב, יכולים לשלוח ישירות לקרוביכם את המתנה עד הבית.

אגב, רכשתם מתנה ולא אהבתם? ישנה אפשרות להחזיר ולקבל את כספכם בחזרה.



לי אין כלל ספק כי אחזור להזמין עוד ועוד מהאתר הנ"ל.

אז שיהיה חג שמח לכולם!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה