יום ראשון, 10 במרץ 2019

לפורים ולכל ימות השנה- יין איכותי משמח לבב אנוש

מי שמכיר אותנו יודע שבכל חגיגה ו/או ארוחה חגיגית יש לפחות בקבוק יין אחד. בעוונותינו הרבים לא תמצאו אותנו רוכשים בקבוק יין בסופר אלא רק במעדניה ו/או בחנות יין מתמחה, לא יודעת לשים את האצבע מהי הסיבה המדוייקת אולם אני חושבת שכל דבר צריכים לרכוש במקום הייעודי לו.

לאחרונה ביקרתי לא אחת במעדניית "מן האדמה" (מוזמנים לקרוא על ביקורי בפוסט) ושם הבנתי שיש אנשים יודעי דבר במקום, המקצועיות הינה במקום הראשון , כל המוצרים שנמצא במקום הינם ברמה גבוהה מאוד, באיכות נפלאה ובטריות שאין שניה לה, כך גם היה עם היינות הרבים שיש למקום להציע.



בימים אלו משיקים במותג את היינות הייעודיים למקום- "אדם"- יין אדום יבש - 100% קברנה סוביניון , זן צרפתי עתיק מבורדו הנחשב לאציל הזנים ומאופיין בצבע עז וטעם עשיר וייחודי.
את הענבים מגדלים בייחוד עבור המותג בכרם מבודד השוכן דרומית לירושלים בגובה של 840 מטרים.
היין התיישן כ-6 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי.

אני לא נמנית על חובבי היינות האדומים אולם אימי והזוגי מאוד אוהבים, אז אירגנו ארוחה חגיגית ומזגנו מן היינות - היין האדום קיבל ציון מאוד גבוה מהנוכחים, לדבריהם מדובר ביין בטעמים עשירים, חזקים ודומיננטים מאוד, ניחוח ענבים עשיר אפף את החדר.



ו-"חווה"- יין לבן יבש - מכיל - 40% ויונייה, 40% רוסאן ו-20% שרדונה- בלנד ישראלי משובח שתסס בחביות עץ אלון צרפתי בנפח 400 ליטר ועבר תהליך יישון על שמריו במשך עשרה חודשים. 

אני מאוד אוהבת יינות לבנים אולם לרוב שותה יינות לבנים חצי ייבשים, כאן היין ייבש ויחד עם זאת מעט מתקתק, משובח מאוד ואיכותי, גם כאן בדיוק כפי שציינתי מעלה מדובר ביין איכותי מאוד , בעל ניחוחות עשירים וטעמים נפלאים.



ממליצה בחום ללכת לאחד מסניפי הרשת , להצטייד ביינות ובשאר מצרכי המעדנייה, הנאה מרובה מובטחת לכם.

בימי שישי אנו מקיימים מסורת של "שישי שמח" בסניפים -
הפנינג של טעימות יין , מוזיקה טובה ומוצרים מפתיעים מדי שבוע.

נתניה - רחוב הבונים 24 א. תעשייה פולג, ספי. טל 09-7926699
כפר סבא - אנגל 78 דמרי סנטר טל. 09-7926699
דוכני הרשת שישי 15:00- 8:00
*מיקומי הדוכנים עלולים להשתנות מעת לעת עפ״י שיקולי החברה


א'-ה 9:30-20:00
ו' 8:00-15:00
הצטרפו לדף הפייסבוק וקבלו את כל מבצעי המעדניה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה