יום שלישי, 26 במרץ 2019

וזה הזמן לסיכום שנה מטורפת- פוסט אישי מהלב

אז כן, מבלי ששמתי לב כלל (טוב, לא תמיד! היו גם רגעים קשים) עברה חלפה לה שנה- שנה של תהפוכות, של שינוי מטורף, של משבר גיל ה-40 (משבר חיובי שמאחלת לכל אחד ואחת), שנה של השלת משקל נכבד ומשמעותי, שנה של שינוי חשיבה , שנה של טוב ורק טוב, שנה בה הוכחתי לעצמי (ולסביבה) שאני יכולה, שאני מסוגלת, שאני יודעת להתמיד ולשנות והכי חשוב זאת הייתה שנה של התחלה חדשה לעשרות השנים הבאות.



מי שמכיר אותי יודע שמגיל 11 מתמודדת עם השמנה, לאורך השנים הרבות (בכל זאת כמעט שלושה עשורים) עשיתי וניסיתי כמעט הכל- ברשותכם לא אמנה את השמות הרבים מאחר ולא רוצה לפגוע באף אחד. אולם למרות כל ניסיונותי לא הצלחתי להתמיד ולו בשיטה אחת למעלה ממספר חודשים בודדים, אם נודה באמת אולי זה קרה מאחר ואף פעם לא הצלחתי לעשות שינוי בחשיבה, להאמין בעצמי, לרצות את זה באמת.

מניחה שמי שעבר דיאטה או שניים בחייו יודע על מה אני מדברת- על אותם ימי הרעבה עצמית כדי להזיז משהו במשקל, על דיאטה קיצונית כזו או אחרת, על תפריט דל בקלוריות , על מעידות אין סופיות, על כשלונות, על לבטים, על פחדים, על תסכולים- כל אלו היו חברי הטובים ביותר בעשרות השנים בהם ניסיתי להזיז משהו.

השינוי הגדול הגיע ממש רגע לפני יום הולדת 40 החלטתי שכעת לאחר שילדתי 4 ילדים מדהימים (אין תירוץ יותר "אני אחרי לידה") הגיע הזמן לעשות שינוי מהותי בחיי, שינוי לו ציפיתי כמעט שלושה עשורים, שינוי שיגרום לי לאהוב את עצמי, לאהוב את מה שאני רואה במראה ובתמונות (עד לאחרונה יכולתם לספור על יד אחת את התמונות בהם הצטלמתי).

שמעתי די במקרה מחברה שהתחילה תהליך של ירידה במשקל עם חברת "הרבלייף" החלטתי ש"ייאלה" מה יש לי להפסיד? ננסה (שוב!) מקסימום נכשל כתמיד! יצאתי לדרך מודה ומתוודה די סקפטית (וזאת בעיקר מניסיונות העבר) , הצמידו לי מלווה שאני קוראת לה "המלאך שלי"- את רוני המקסימה והמיוחדת שהאמינה בי מהרגע הראשון, בכל שאלה ולו הקטנה ביותר הייתה שם עבורי, כל פחד וכל חשש הפיחה ועשתה מה שאף אחד לא הצליח לעשות- האמינה בי!!! אני חייבת להגיד באמת עם יד על הלב לולא רוני לא הייתי עושה את זה! לא הייתי מצליחה!! כן, יש אפשרות לרכוש את מוצרי הרבלייף במספר אתרים ברשת אולם ללא הליווי הצמוד לא הייתי מצליחה! זה לא רק המוצרים!! הליווי והתמיכה, התשובות לכל דבר, הפתרונות לכל סיטואציה- כל אלו לא תמצאו באף מקום, באמת!! וכאמור אני מדברת רק מניסיון.



היום לאחר שנה שלמה של שיחות, של התמודדויות, של כשלים והתרוממות, שנה של הצלחות מטורפות (למעלה מ-20 ק"ג וצמצום מטורף של היקפים) אני יכולה להגיד בלב שלם רוני אהובה שלי, אזכור אותך תמיד, את אישיות מיוחדת שאין שניה לה, יודעת שלולא את לא הייתי מצליחה לעבור את התהליך הזה.

עברתי שנה בה לימדת אותי לא לשבת על הספה ולחכות לניסים אלא לצאת להליכות, לאימונים אישיים, לעשות עם עצמי משהו למרות הקושי המטורף, למרות השרירים התפוסים. להכין לעצמי לאכול (מי היה מכין פעם? אוכלת סנדוויץ או גרוע מזה פותחת שקית חטיף וסוגרת עניין ).

רגע לפני שאני מסיימת אשתף אתכם בסדר יומי על מנת שתבינו במה מדובר:

את הבוקר אני מתחילה עם משקה אלוורה של הרבלייף, כזה שמנקה היטב את הקיבה ומכינה ליום חדש.



מיד לאחר מכן מכינה לעצמי שייק חלבון של הרבלייף - בימי הקיץ זה היה כקפה קר ובימות החורף הקרים הכנתי לעצמי שייק פירות עשיר ומפנק- טעיםםם, אני באופן אישי בחרתי תמיד את הטעם הונילי אך יש מבחר רחב של טעמים.



ארוחת עשר לרוב הייתה גביע יוגורט מועשר בחלבון עם חצי חטיף שייק חלבון של הרבלייף.
ארוחת צהריים תמיד הייתה מנת חלבון וירקות.
בשעה שלוש רגע לפני שיצאתי הביתה פינקתי את עצמי עם חטיף שוקולד של הרבלייף וכוס קפה.



ארוחת ערב הייתה כמעט כל יום די דומה לארוחת הצהריים מנת חלבון וירקות.

רגע לפני השינה עוד שייק וחוזר חלילה- אורח חיים בריא , כיפי, אף פעם לא הייתי רעבה, תמיד רגועה ומאושרת.

חייבת לציין שבזכות כל המוצרים הנפלאים של הרבלייף אני לא רעבה, אין לי את הצורך למתוק, את תחושת הרעב האין סופית- כל אלו נדומו לחלוטין וזאת מאחר והגוף בעצם מקבל את כל צרכיו, את כל מבוקשו, את כל הויטמינים והתוספים הדרושים לו ועל כן הוא רגוע! אין תחושת עייפות אין סופית, אין תחושת רעב מעיקה, אין צרבות מטורפות- כל אלו הינם נחלת העבר.

אז למה בעצם אני כותבת את כל אלו? למה אני חושפת את ליבי אתם שואלים? כי אני רוצה שיכירו את רוני, את הרבלייף, את השיטה, את הדרך, רוצה שעוד אנשים מתוסכלים וממורמרים יחשפו לתהליך המדהים שעברתי ויעשו שינוי, כי אם אני הצלחתי כולם יכולים להצליח!!

אל תהססו הרימו עוד היום טלפון לרוני 050-2711237 היא תשנה את חייכם- אני מבטיחה לכם! אתם תודו לי כמו שאני מודה לרוני כל בוקר שאני מתעוררת! 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה