יום שבת, 2 במרץ 2019

אין חגיגה בלי עוגה והפעם המתוקים של נטלי בואטה

כפי שסיפרתי בפוסט הקודם לאחרונה חגגנו מסיבת הפתעה לנסיכה בת ה-18, חגיגות החוקילדת החלו בהפתעה גמורה עם החברים והמשפחה הקרובה, כבר די ממזמן ידעתי (והנסיכה אף כיוונה אם נודה באמת) כי לקראת החגיגה את העוגה אזמין מנטלי המקסימה והמיוחדת מהמתוקים של נטלי בואטה .



נטלי יוצרת בחסד עליון עוגות מרהיבות, יפיפיות, מיוחדות, מושקעות במיוחד אבל החשוב ביותר טעימותתת בטירוף, מלבד זאת מכינה קינוחים אישיים, קאפקייקים , נשיקות ממותגות ועוד....



בפנייתי הראשונית אליה בחרנו את דגם העוגה - יש אופציות רבות אם זה עוגות מוס/שוקולד ו/או עוגות המספריים והאותיות הפופולאריות, מכיוון שידעתי מה הכיוון הרצוי בחרנו את הספרות 18 כיאה לחגיגה, את גווני הקישוטים בחרנו יחדיו.



מה שמאוד אהבתי בעבודתי עם נטלי זו הגמישות, האופציה לבחור בדיוק את שחשקה נפשנו (או נפשה של הנסיכה אם נודה באמת), המקצועיות הרבה והנדיבות האין סופית.



אז כאמור בחרנו את העוגה, את הקישוטים וסגרנו את כל הפרטים כשבועיים לפני האירוע, ביום האירוע הגעתי לנטלי המקסימה , אספתי את העוגה והשמחה הייתה רבה, קיבלנו עוגה ברמה גבוהה מאוד, טעימה כפי שציינתי מעלה, מרשימה ומקצועית ביותר, כולם התלהבו בטירוף והכי חשוב שהנסיכה התאהבה ולא הפסיקה לבכות מהתרגשות למראה העוגה המושקעת.



אז כאמור אם אתם חוגגים גם יום הולדת בקרוב לכם ו/או ליקירכם ממליצה לכם בחום להזמין עוגה/קינוחים/קאפייקים/נשיקות ועוד מהמתוקים של נטלי, ישנה אפשרות למשלוחים עד בית הלקוח (בתוספת תשלום) ו/או לאסוף מפתח תקווה/ראש העין.

קבלו הצצה ליצירות נוספות שנטלי מכינה:










טלפון להזמנות: ‏050-444-4103‏

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה