יום שלישי, 5 במרץ 2019

המקסיקני- להיט הורס- טורטייה הגלגול הבא


לא אחת יצא לי ולזוגי לנהל משא ומתן בדבר בחירת מסעדה/רשת מזון מהיר לארוחה כזו או אחרת, הוא קרניבור אמיתי שאוהב להרגיש שהוא אוכל ומנגד אני שומרת על אורח חיים בריא ותזונה נכונה ומעדיפה משהו בריא אך יחד עם זאת טרי, טעים ומזין.

אמש עת ביקורנו בראשון לציון החלטנו שאנו חייבים לבקר במסעדת המקסיקני- סוג של רשת למזון מהיר אך מזין, טעים , טרי ומיוחד (ולא פחות חושב במיוחד עבורי נקי מאוד)- טורטיות במבחר מילויים מפתיעים, טעימים במיוחד ומדליקים.



מסעדת המקסיקני הינה מסעדת הטורטיות המקורית והראשונה שנפתחה בדרום הארץ ומאז חולשת על מבחר אזורי ארצנו (כיום מונה כ-26 סניפים והיד עוד נטויה), הרשת שמה דגש על האוטנטיות של האוכל המקסיקני וצורת ההגשה החמה, המהירה וכל זאת לצד איכות וטריות גבוהה  של חומרי הגלם-הירקות והבשרים טריים ביותר והסלטים נחתכים במהלך היום.

עיצוב המקום מזכיר רחוב מקסיקני ובר שמתפרס לאורכו. חשוב לציין כי המטבח הינו מטבח פתוח וכל שלבי ההכנה של המנה מתבצעים לעיני הלקוח ברמה הגבוה ביותר, המוצרים מיוצרים במתכונים עתיקי ימים.



אחד היתרונות הבולטים כאן זה שניתן לקבל את הטורטיה מקמח מלא ו/או נטול גלוטן- באופן אישי כאחת שכפי שציינתי מעלה שומרת על אורח חיים בריא זה ייתרון משמעותי , מה גם שהטורטיה הייתה טעימה בטירוף וללא טעמי לוואי.



אני בחרתי בטורטיה- המקסיקני- מנת הבית אנטריקוט + בשר בקר טחון- מנה נדיבה ועשירה מאוד של בשר, עם מבחר תוספות (ללא תשלום)- בצל מטוגן, פטריות מטוגנות, סלט ירקות, סלט חריף, סלט חסה, ירקות, מבחר ממרחים ורטבים-  כפי שציינתי מעלה אני בחרתי בטורטיה מקמח מלא שהייתה מדהימה, כאחת שדוגמת המון מסעדות/דוכני מזון יכולה להגיד לכם שהמנה אמש הייתה אחת הטובות שאכלתי עד היום:



הזוגי הקרניבור כאמור בחר בטורטיה אנטריקוט- גם מנה זו כקודמתה הכילה כמות גדולה ועשירה מאוד של בשר עם מבחר תוספות, רטבים וממרחים- המנה חוסלה עד תום די מהר והוכרזה כמצויינת:




לצד הטורטיות הוזמנו תוספות של כרובית מטוגנת (לטעמי הכרובית מעט רכה מידי אבל ראיתי בשולחן לידינו אנשים שאוכלים בהנאה כך שייתכן שהבעיה היא אצלי) וסטייק'ציפס- רצועות ציפס מתובלות וטעימות במיוחד:






מאחר שלי באופן אישי היה צורך משמעותי לראות איך הסלט מגיע הזמנו סלט ירקות עם אנטריקוט - מנה גדולה של סלט טרי, רענן מאוד, עשיר, מתובל עם מיץ לימון (נחתך במקום וללא מיצים ו/או ירקות עייפים) וכמות מכובדת מאוד של נתחי אנטריקוט - סלט עשיר- מנה מצויינת לשומרים על הגזרה:



על הקינוחים הפעם ויתרנו אך נראה לי שבביקרנו הבא נדגום את הצורוס שנשמע ונראה שוססס.

המחירים נוחים מאוד, המנות גדולות ועשירות, כל המנות טריות מאוד וטעימות מאוד.

השירותים נקיים, הסניף נקי מאוד וצוות העובדים שרירותי ואדיב מאוד, ממליצים בחום.




ייס פלאנט, ראשון לציון

שעות פתיחה:
א'-ש' 12:00-01:00


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה