יום חמישי, 7 במרץ 2019

עוגיות בנוסח עבאדי ביתיות, טעימות וממכרות


מי שעוקב אחרי הבלוג שלי יודע כי זה כמעט שנה שאני שומרת על אורח חיים בריא ותזונה נכונה, למרות זאת תמיד תמצאו אצלי בבית נשנושים טעימים וזאת מאחר ולמדתי שניתן להכין מטעמים ביתיים טעימים, בריאים ומזינים.

תמיד תמצאו בצנצנות העוגיות שלי מבחר רחב אבל כמעט תמיד תמצאו את עוגיות העבדי שאני מכינה, קלות, טעימות, ממכרות ומפתיעות והפעם הכנתי עם קמח כוסמין מלא של תבואות - התוצאה מפתיעה וטעימה עוד יותר.

המצרכים:
3.5כוסות קמח כוסמין מלא של תבואות
כוס בירה 
רבע כוס מים
3/4 כוס שמן
0.5 כף מלח
שקית שומשום

אופן ההכנה:
ללוש היטב את כל החומרים יחד לבצק גמיש ונוח, מאחר ומדובר בקמח כוסמין ייתכן שתזדקקו למעט קמח נוסף.

ליצור עיגולים ולהניח בתבנית אפיה, לאפות בחום בינוני 180 מעלות כחצי שעה עד ארבעים דקות, עד לקבלת גוון זהוב , להגיש עם כוס תה או לצד בקבוק בירה ולהתענג.


"תבואות" מציעה קמח כוסמין מלא, עשיר בערכים תזונתיים ונהדר להכנת משלוח מנות לפורים - עם מאפים, עוגות ואוזני המן טעימים! 





חברת "תבואות", המתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים, מציעה קמח כוסמין מלא ואיכותי, להכנה של מגוון מאפים, עוגות, עוגיות ואוזני המן טעימים למשלוח מנות לחג פורים! 

קמח כוסמין מלא אשר נטחן מהגרעין בשלמותו, עשיר בערכים תזונתיים. לדברי הנטורופתית יערה כהן איכילוב, הוא עשיר בסיבים תזונתיים, בוויטמינים מקבוצה B ובמינרליים כמו ברזל, סידן ואשלגן. כמו כן, הוא בעל ערך גליקמי נמוך ואחוז הגלוטן בו נמוך מזה שבחיטה. 

אין צורך לערבב את הקמח עם קמחים אחרים. אפשר להכין ממנו מגוון סוגים של מאפים, עוגות ואוזני המן נהדרים, שיככבו במשלוח המנות השנה. 

הקמח כשר פרווה בהשגחת הרבנות ובהשגחת הבד"ץ בעלז. 

מחיר: 16.90 ש"ח לאריזה של 1 ק"ג. 

להשיג ברשתות השיווק, בתי הטבע ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ. 

לפרטים: www.tvuot.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה