יום רביעי, 20 במרץ 2019

החיים קלים יותר עם טל שפיר

מי שמכיר אותי יודע שחיי עמוסים וגדושים עד מאוד, אני אמא לארבעה נסיכים, נשואה באושר, מנהלת שיווק במקצועי במשרה מלאה ובלוגרית מובילה, פעילה בשלושה וועדים של ילדי ועוד, כך יוצא שחיי עמוסים לעייפה (לעיתים עד מאוד), הלו"ז שלי צפוף מאוד והיומן מתמלא לו אט אט במהירות אין סופית , צריכה להספיק את מטלות היומיום ויחד עם זאת לשמור על שפיות.

בשל העובדה שהיומן שלי מתמלא לו במהירות אני נדרשת לעשות בו סדר לעיתים קרובות יותר, אז נכון, יש יומן לעבודה ויש יומן לחיים הפרטיים ומוצאת את עצמי לעיתים לא בסינכרון מלא בין השניים וחיפשתי לעצמי את הפתרון האידיאלי.

לאחרונה פגשתי ברשת את טל שפיר- בעלת העסק "עושים חיים"  אשר מלמדת בארץ ובעולם נשים (לרוב עצמאיות) כאלו שרוצות לרוץ עם העסק שלהן מהר, רחוק, בטוח אבל פחות להתעייף עם ליווי צמוד ומקצועי, טל נותנת את הכלים המתאימים לניהול העסק כך שישאר גם זמן חופשי למשפחה/זוגיות/תחביבים/למידה וסתם לבטלה.




בנוסף, טל מעבירה סדנאות ומרצה בארגונים בכל מקום בארץ בנושאים מגוונים בנושאים שתמיד רלוונטיים כמו ניהול זמן וניהול עצמי, שיווק, מכירות ועוד. 

בנוסף, היא מנהלת קהילה מדהימה ושוקקת בפייסבוק עם אלפי נשים עצמאיות, מהארץ ומהעולם, שנקראת "עצמאיות, עושות חיים"." 

באתר של טל ניתן למצוא את החנות בה ניתן לרכוש פריטים מדליקים לניהול נכון, יעיל וחכם של הזמן כגון: גיליונות מדבקות ליומן, מחברות שונות,  לוחות תכנון מדליקים במיוחד, כרטיסי ייעד ועוד ועוד..





אני חושבת שכאשר הכל מסודר לנו כמו שצריך, שיש לנו ניהול זמן ייעיל ונוח הכל הופך למסודר, קל ונוח יותר, אין לנו טעויות, הכל מסוכרן ואנחנו יכולות לנשום בין לבין המטלות.

כפי שציינתי מעלה טל מעבירה אימון וליווי עסקי לעצמאיות שרוצות להעלות רווחים, אז אם גם אתן אומרות לעצמכן אחת מהאימרות הבאות קבעו עוד היום פגישה עם טל ו/או הכנסו לאתר ותתחילו להרוויח ולנוח:

"אוףףףףף עוד פעם לא הספקתי!!! כל היום רצתי ובסוף לא עשיתי אפילו חצי מהדברים שתכננתי!"
"חייבת להשיג עוד לקוחות!"
"כל החודש תיזזתי ובסוף זה מה שאני מרוויחה?!"
"מרגיש לי שכל היום אני עובדת בשיווק ולא בעבודה שלי בכלל"
"אמאאאאא, למה את כל הזמן בפלאפון? העבודה שלך זה פייסבוק?"


בהצלחה!!


טלפון: 054-2224666

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה