יום ראשון, 31 במרץ 2019

spices כל מה שצריך לאירוח מוצלח!



לקראת הפסח יוצאת רשת SPICES במבצעים מובילים ואטרקטיביים במיוחד: 
קונים ב- 350 שקלים ומשלמים רק 250 שקלים 
בסניפי SPICES OUTLET: 30% הנחה על מגוון הסירים והמחבתות ו – 20% הנחה על מוצרי החשמל 
וכן מבצע 4+1 על כל מוצרי המזון 

כל מהמבצעים בתוקף עד ה- 30.4.2019 



טוב, מי שמכיר אותי יודע שאני ומטבח זו אהבה ענקית ואין סופית, מבחינתי חנויות כמו spices הינן לונה פארק שלם, יכולה לבלות שם ימים שלמים בחיפוש אחר המוצר הבא שיהפוך את החיים קלים יותר, אחר חומר הגלם הטוב ביותר שיפיק בעבורי את המתכון הטוב ביותר ועוד ועוד.



שבוע שעבר שמתי פעמי לעבר חנות spices עודפים השוכנת בצומת בילו, תקשיבו!! אתם חייבים לבקר במקום!! יש שם היצע מטורף, חנות ענקית של כל טוב, חוויה קולינרית מדהימה ומיוחדת שכל חובב מטבח ו/או שף חייב לעבור, לקראת החגים יש המון חבילות שי מוכנות ומגניבות והכי חשוב יש מבצעים מטורפים, שמעו בקולי! רוצו לסניפים.













רשת Spices (ספייסז), המציעה חוויה קולינארית טוטאלית של שילוב טעמים, ריחות וצבעים מכל העולם וכן מגוון רחב של מוצרים, חומרי גלם לאפייה ובישול, כלים מקצועיים למטבח הביתי ועוד, יוצאת לקראת חג הפסח בשלל מבצעים אטרקטיביים שיהפכו כל אירוח למוצלח במיוחד. 

במסגרת זו, קהל הלקוחות וחברי המועדון של הרשת ייהנו משלל מבצעים כדלקמן: 

  • בסניפי SPICES יתקיים מבצע קונים ב 350 שקלים ומשלמים רק 250 שקלים 
  • בסניפי ה SPICES OUTLET ייהנו הלקוחות מהנחה של 30% על מגוון מותגי הסירים והמחבתות וכן 20% הנחה על מוצרי החשמל 
  • בכל סניפי הרשת יתקיים מבצע 4+1 על כל מוצרי המזון 

הערות: 
- המבצעים בכפוף לתקנון 
- אין כפל מבצעים 
- תוקף המבצעים עד ה 30.4.2019 
- ט.ל.ח 



לפרטים נוספים ובירור הסניף הקרוב לביתך: 1-70-500-611 *5845 ובאתר (שירות משלוחים לכל הארץ) 


רשת חנויות Spices מונה 9 סניפים בפריסה ארצית. הסניפים הרגילים ממוקמים בקניון גבעתיים, קניון אילון, קניון רננים, הוד השרון ובקניון מרכז חורב בחיפה. כמו כן לרשת סניפי אאוטלט בביל"ו סנטר, במרכז הקניות החדש 'מבנה' חולון ובמתחם חוצות המפרץ בחיפה. באשדוד קיים סניף עודפים. 

המחלקות השונות בחנויות מציעות מבחר מרהיב של כלי הגשה, צלחות, סכו"ם וכוסות, כלי בישול ואפייה, וכן מוצרי מזון וחומרי גלם להגשה ובישול. כולם נבחרו בקפידה כך שיעמדו בסטנדרטים הגבוהים של הרשת. 



לפרטים נוספים ורשימת הסניפים באתר spices או בדף הפייסבוק

תגובה 1:

  1. כל מי שקורא את העדות הזו היום צריך לחגוג איתי ועם משפחתי כי הכל התחיל כבדיחה עבור כמה אנשים שאמרו שזה בלתי אפשרי. שמי אהה ואני מישראל. אבל אני עובר לשיקגו בארה"ב עם אשתי. אני נשוי באושר עם שני ילדים ואישה מקסימה. משהו נורא קרה למשפחתי כשאיבדתי את עבודתי ואשתי עזבה את הבית כי לא יכולתי לדאוג לעצמי ולצרכים של משפחתי. שלה ושל הילדים שלי באותו רגע. אף אישה לא תומכת בי לטפל בילדים. אני מנסה לשלוח הודעת מבחן לאשתי אבל היא מונעת ממני לדבר איתה אני מנסה לדבר עם החברה והמשפחה שלה אבל עדיין יודעת שאפשר לעזור לי והגשתי בקשה מאוחר יותר כל כך הרבה חברים אבל עדיין הם לא התקשרו אליי, עד שיגיע יום נאמן שלא אשכח בחיים שלי. כשפגשתי חבר ותיק שלי שהסביר לי את כל הקשיים שלי והוא סיפר לי על איש גדול שעזר לו להשיג עבודה טובה בקוקה קולה והוא אמר לי שהוא אשף קסמים אבל אני אדם שלא מאמין באיות אבל החלטתי לנסות את זה ודראלבה הנחה אותי והראה לי מה לעשות בשבעת הימים האלה של ארוחות. אני ממלא אחר כל ההוראות ועושה טוב מה שהוא ביקש ממני. דראלבה דאג שהכל יעבור כשורה ואשתי תראה אותי שוב לאחר עבודה נפלאה של דראלבה. אשתי התקשרה אליי עם מספר לא ידוע והתנצלה והיא אמרה לי שהיא ממש מתגעגעת אליי ואל הילדים שלנו ואשתי חוזרים הביתה. ואחרי יומיים התקשר אלי חבר ששלח לי מכתב הוקרה, עכשיו אני המנהל של פרגון בארה"ב. אני מייעץ לך אם יש לך בעיות שלח הודעה למייל הזה: dralaba3000@gmail.com או WhatsApp אותו בטלפון +1(425) 477-2744 ותקבל את התוצאה הטובה ביותר. קח דברים כמובן מאליו וזה ייקח ממך. אני מאחל לך את הטוב ביותר.

    השבמחק