יום שלישי, 19 במרץ 2019

רסטו בר "הפיראט", אי האוצרות הקולינריים!



מתי הייתם בספינה אחת יחד עם הפיראטים? אנו ביקרנו השבוע! טוב,נו, לא באמת ספינה ופיראטים אמיתייים - ביקרנו ברסטו בר "הפיראט" מקום קסום ומיוחד בלב ראשון לציון , כבר שנכנסים למקום נדמה כאילו והגענו לספינת שודדים ופיראטים והחוויה רק מתחילה...






על סיפון האונייה ממוקמים תאים נוחים ל-6 אנשים לצד מדורי VIP יוקרתיים שמכילים עד 35 איש- אווירה קסומה ומיוחדת, שונה וחוויתית, מצד אחד יש המון פרטיות, מצד שני המון שיקיות, מצד שלישי המון כיף.



במעמקי בטן האנייה תמצאו מבחר אדיר של בירות מהחבית מתוצרת בלגיה, צ'כיה, הולנד, גרמניה, אנגליה, אירלנד, אוסטריה, ספרד, ארה"ב, ישראל ואף מדינות אחרות, נפשכם לא חשקה בבירה (כמוני)? אין בעיה תמצאו מגוון משקאות קלים ואלכוהוליים אחרים כגון יינות איכותיים, קוקטילים, צייסרים ועוד.




גם בתפריט האוכל ציפתה לנו הפתעה עם מגוון מנות וטעמים משובחים- פתיחים, מנות ראשונות, מנות עיקריות שכוללות מבחר פירות ים (אנחנו לא אוכלים אז לא יכולה לחוות דעה אך שמעתי תשבוחות מהסועדים במקום), מבחר מנות מפנקות של בשרים איכותיים, סלטים ועוד ועוד...

עוד שניה לפני שאמשיך אני חייבת לציין את המחירים הנוחים מאוד שיש למקום להציע, כל המנות במחירים המתאימים לכל כיס (ואל תשכחו שאנחנו מדברים על בר) וכל זאת עוד לפני ששוחחנו על השירות המוקפד והאיכותי מאוד, על האווירה הנפלאה (יש ברקע מוזיקת רקע נעימה, כזאת שלא רועשת מידי ועדיין ניתן לנהל שיחה נעימה עם חברכם לשולחן).





אז מה היה לנו? הפעם בחרנו בנשנושים קלילים לצד הבירה והיין.



כדורי גבינה- 6 יחידות של כדורי גבינה מטוגנים מוגשים לצד רוטב שום- פתיח קליל, טעים, כדורי הגבינה מגיעים חמים לצד רוטב שום קריר וטעים - נשנוש טעים במיוחד:




פלטת דגים מלוחים לצד בצל אדום, תפוחי אדמה זעירים וחמימים בתיבול שום שמיר- מנה גדולה, מדהימה וטעימה כל כך , עם בירה בלי בירה, מדובר בדג איכותי מאוד- החזיר אותי לילדות , לטעמים של פעם:





למנה עיקרית החלטנו לחלוק במנת המגה אנטריקוט- 600 גרם של נתח אנטריקוט - 2 נתחי אנטריקוט איכותיים, משוייש במעט , עשויים במידת העשייה המתבקשת, ממולחים מעט וטעימים כל כך , לצד ציפס ביתי וחמים- מנה טעימה ואיכותית מאוד והשוס- במחיר סופר סופר משתלם, תקשיבו אנחנו היינו ממש בהלם מהמחיר!! זו מנה שמתאימה לזוג לחלוקה ו/או לקרניבור אמיתי ורעב במיוחד:




אומנם בשלב זה היינו כבר ממש שבעים אבל הייתי חייבת להמתיק את הארוחה במשהו קליל ובהמלצתה של המלצרית המקסימה שלנו הזמנתי קינוח מתקתק (לא מאוד) מאוזן ומיוחד- גבינת מסקרפונה עם שערות קדאיף, פירות יער - שילוב עדין בין מתקתקות וחמצמצות- קינוח קליל וטעים מאוד, ממליצה בחום:



כאשר הגענו בשעת בין ערביים (19.00 אם נדייק ) עוד זכינו לראות משפחות משפחות (עם ילדים) במקום, לאורך שעותנו במקום המקום אט אט התרוקן מהמשפחות וקבוצות קבוצות של צעירים נהרו למקום (ולא בכדי), על כן ממליצה בחום להזמין מקומות.

יש המון מבצעים במקום, דילים משתלמים, כרטיס מועדון ועוד, שווה להגיע להתעדכן באתר ו/או דף הפייסבוק של המקום.




אין לי כלל ספק כי נחזור לכאן בקרוב מאוד, רוצו ותהנו, הנאה מרובה מובטחת לכם.

הכתובת
רח' משה בקר 11, ראשון לציון
שעות פעילות:
א' – ה' 17:00 ועד הלקוח האחרון,
ו', שבת 12:00 ועד הלקוח האחרון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה