יום שלישי, 26 במרץ 2019

AIG ממציאה מחדש את ביטוחי הבריאות



AIG ממציאה מחדש את ביטוחי הבריאות ומשיקה את 'AIG SafeLife', 
תכנית ביטוח חיים ובריאות חדשנית המתגמלת לקוחות שמנהלים אורח חיים בריא 


מי שמכיר אותי יודע כבר שבשנה החולפת שיניתי את אורח חיי וחיי בני משפחתי, אם פעם היו ארוחות שחיתות של פיצות וגאנק כיום תמצאו אצלינו ארוחות עתירות חלבונים, פירות וירקות. אם פעם היינו מבלים שעות על גבי שעות ברביצה מול המסכים ו/או על הספה כיום אנו מבלים יותר ויותר בפעילויות ספורטיביות השונות.

מניחה שגם לכם כמו למרבית מתושבי המדינה יש ביטוח חיים וביטוח בריאות בחברות הביטוח השונות המציעות מגוון רחב של ביטוחים בשוק.

אני מבוטחת של חברת AIG בתחום ביטוח דירה וביטוחי רכבים ואילו בתחום ביטוח הבריאות מבוטחת באחת מהחברות המתחרות, מאחר וקיבלתי חשיפה מעניינת על התכנית החדשנית שוקלת בימים אלו לעשות שינוי מהותי בביטוח שלנו ולעבור לחברה.

אז במה למעשה AIG שונה ממתחריה אתם שואלים? אז ככה· 'AIG SafeLife' הינה תכנית ביטוח חיים ובריאות חדשנית, המעודדת שמירה על אורח חיים בריא ומתגמלת כספית לקוחות שפעילים גופנית - תשמרו על אורח חיים בריא תצברו נקודות במהלך השנה ובכך תזכו לקבל הנחה משמעותית בביטוח.

התוכנית החדשה מאפשרת למבוטח לעקוב אחר פעילותו הגופנית באמצעות אפליקציה מיוחדת, לשפר אותה ולעודד קיום אורח חיים בריא  כל זאת באמצעות  הטכנולוגיה שמלווה את המוצר פותחה בשיתוף חברת Shapa Health האמריקאית, שהוקמה ע"י נתי לביא ופרופ' דן אריאלי .

קרדיט צילום: בני גם זו לטובה


'AIG SafeLife' הינו ביטוח הבריאות והחיים הראשון בישראל אשר מתגמל כספית מבוטחים המנהלים אורח חיים בריא. עד כה, פוליסות הבריאות בשוק התבססו על מודל תמחור סטטי ופרמטרים קבועים: גיל, מין, עישון ו – BMI. בכך, חברות הביטוח לא מסוגלות לתמחר שיפורים עתידיים במצבו של המבוטח, וכך מבוטח בן 50 שמקיים אורח חיים בריא ופעיל גופנית, עשוי לשלם יותר ממבוטח צעיר ממנו שלא עושה דבר. 

המצטרפים לתוכנית לא יאלצו להמתין זמן רב לתגמול, שכן בעצם ההצטרפות והורדת האפליקציה הם יזכו ב-10% הנחה בפרמיה בשנה הראשונה. במהלך השנה הזו AIG תעודד את הלקוח לבצע פעילות גופנית מגוונת – הליכה, ריצה, רכיבה על אופניים, טיפוס במדרגות, פילאטיס וכן הלאה. כל פעילות תימדד ע"י האפליקציה ותזכה את הלקוח בנקודות. בנוסף, הלקוחות יוכלו להשתתף במשימות ואתגרים שונים, כאשר בתום השנה מבוטחים שאכן שמרו על אורח חיים בריא יקבלו עד 25% הנחה בפרמיה לשנה הבאה. 

למשל, מבוטחת שתרוץ 3 פעמים בשבוע למשך שעה ותצעד בין 4,000 ל-8,000 צעדים ביום יכולה להגיע בסוף השנה להנחה מקסימלית של 25% בעלות ביטוח הבריאות. כמו כן, מבוטח שיקפיד על הליכה 3 פעמים בשבוע ויצעד בין 6,000 ל-10,000 צעדים ביום, יוכל להגיע להנחה של 15% הנחה בעלות ביטוח הבריאות. 





וכמה זה במספרים? משפחה ממוצעת בה שני ההורים שומרים על אורח חיים בריא תוכל לחסוך מאות שקלים בשנהבעלות ביטוחי הבריאות. 

שי פלדמן מנכ"ל AIG ישראל: "מהיום, לנהל אורח חיים בריא זה לא רק חשוב אלא גם משתלם. AIG SafeLife היא בשורה פורצת דרך בעולם ביטוחי הבריאות והחיים. אנו שמחים להשיק ביטוח חדשני ונגיש, שמאפשר ללקוח לשלוט בעלות הפוליסה שלו. AIG SafeLife הוא ביטוח אקטיבי בעל ערך מוסף כפול, הן בשיפור איכות חייו של המובטח והן בתגמול הכלכלי על כך". 

פרופ' דן אריאלי, מדען חברתי, פרופסור באוניברסיטת דיוק וממייסדי Shapa Health: "אנו שמחים לשתף פעולה עם AIG, לשלב את הידע של Shapa Health בתחום ניהול אורח חיים בריא עם הידע והניסיון של AIG בתחום הביטוח. עם השנים למדנו שיש אנשים שזקוקים ליותר עזרה אקטיבית על מנת לנהל אורח חיים בריא, והמוצר המשותף שפיתחנו עם AIG הוא פתרון שעשוי לשנות דפוסי ההתנהגות ובכך להיות רלוונטי במיוחד לתחום ביטוחי הבריאות והחיים" 















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה