יום שבת, 2 במרץ 2019

רפאל'ס מוצרים בריאים וטעימים

מי שעוקב אחרי הבלוג שלי יודע כבר שעברנו אני ובני משפחתי לאורח חיים בריא, הנשנושים שתמצאו אצלינו בריאים ומזינים- בתפריט היומי תמצאו הרבה ירקות, פירות, חלבונים, מוצרים מקמח כוסמין, גרנולה, פירות יבשים ועוד, מה שפחות תמצאו אצלינו אלו הם מוצרים עתירי סוכרים ונתרן , פחמימות מקמח לבן וממתקים.

לאחרונה הפתעתי את בני הבית עם מבחר נשנושים מזינים וטעימים במיוחדת מבית רפאל'ס בריא וטעים, כל מוצרי המותג בריאים ומזינים, ה"אני מאמין" של המותג הוא : שמזון צריך להיות טעים, מזין את הגוף והנפש, המוצרים צריכים להיות טבעיים ונגישים ואכן כך הדבר!

אז מה היה לנו? הפעם דגמנו מספר מוצרים מעולים ומומלצים בחום:

מארז פוזיטיב- חבילה של 6 יחידות חטיפי ארגיה מדהימים- 2 יחידות מכל סוג: שוקולד ואגוזים, אגוזים ופירות יער, חלבה תמרים ושקדים- מארז שמתאים לדעתי רק למבוגרים היות והטעמים עזים (ומוצלחים), חטיף כזה ממלא אתכם בהמון אנרגיה ותחושת שובע.


חטיפי אנרגיה לילדים- פוזיטיב קידס- יש מספר סוגים, אנחנו דגמנו את חטיפי דגנים מלאים בתוספת תות- נסיך הבית בן השש זלל בהנאה מרובה, כל יום קיבל לקופסת האוכל שלו תוספת מתוקה, בריאה ומזינה, הוא היה מבסוט שקיבל קינוח מתוק ואני הייתי מאושרת שאכל "ממתק" בריא ומזין.


כדורי טראפלס תמרים מן הטבע- כדורי אנרגיה מטורפים של תמרים - טעימים, מזינים ומיוחדים הן במרקמם, הן בטעמם והן במרכיבם התזונתי- כדור אחד יתן לכם בוסט מטורף של אנרגיה.


גרנולה עשירה, מפנקת בשלל תוספות טעימות במיוחד עם רכיבים טבעיים- כל בוקר אני פותחת עם ארוחת בוקר שכוללת יוגורט עשיר בחלבונים, פרי וגרנולה, הפעם ניסיתי את הגרנולה הנ"ל והתאהבתי, מדובר בגרנולה עשירה בטעמים וניחוחות, כל המרכיבים טריים, איכותיים וטעימים במיוחד:


מיני חטיפי סופרגוד- מיני חטיפים ממזונות על- אם תפתחו את הארונות אצלינו בבית תמצאו חטיפים ונשנושים בריאים, פחות במבות ושות' ויותר גרנולה, חטיפי אנרגיה ועוד... לאחרונה אף התאהבנו בחטיפי הסופרגוד- מיני חטיפים קטנים וממכרים שמכילים את כל הדברים הטובים שגופנו זקוק לו, גם הקטנים וגם הגדולים אוהבים לנשנש ואני מרוצה, הם נהנים ממוצר טעים ומפנק ואני מרוצה שהם צורכים מוצר שבריא ומזין את גופם:


אז אם גם אתם רוצים להפוך את חייכם לבריאים ומזינים יותר, לשמור על אורח חיים בריא ולהנות מצריכת מוצרים איכותיים מזינים ובריאים רכשו את מוצרי המותג הנהדרים והוסיפו טעם לחייכם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה