יום ראשון, 24 במרץ 2019

ניוג'ל – סדרת מוצרים מוכחת לטיפול בצלקות




ניוג'ל – סדרת מוצרים מוכחת לטיפול בצלקות 



לפני כחודשיים וחצי עברתי ניתוח קשה ברגל, מאז צלקת מלווה אותי בוקר בוקר, ערב ערב, לא- אם אתם שואלים אותי לא התרגלתי לקיומה ואני מוכנה לעשות הכל על מנת לטשטשה ואף להעלימה כמעט לחלוטין במידת האפשר .

כאשר הוצע לי להתנסות במוצר אשר ישפר את מראה הצלקת בתוך כשלושה שבועות לא הייתה מאושרת ממני, אומנם כבר ניסיתי בעבר אין ספור ג'לים ומשחות הפעם יוצאת לדרך עם המלצות וחוות דעת חיוביות במיוחד.

סדרת ניוג'ל מטשטשת, מבהירה ומצמצמת צלקות שנגרמו מחתכי ניתוחים, כוויות, אקנה, חבלות ועוד. 

החורף הוא זמן מצוין לטשטש, להבהיר, לצמצם ולהחליק צלקות. גופנו מרפא פצעי בגרות, כוויות, פציעות טראומה וחתכי ניתוחים, אך כולם מותירים אחריהם, בדרך כלל, צלקת כתזכורת קבועה לחוויות החיים. 

הפתרון: סדרת מוצרי ניוג'ל. העשויים 100% מסיליקון רפואי, ומסייעים לטשטוש, לצמצום ולהחלקת צלקות, עם תוצאות במראה הצלקת לאחר כ-3 שבועות. ניוג'ל מטפל במגוון צלקות, בהן: כוויות, אקנה, צלקות בפנים, צלקת ניתוח קיסרי, צלקות בעקבות ניתוחים אסתטיים בחזה, בבטן, באף ועוד. לתוצאות טובות מומלץ טיפול משולב במוצרי הסדרה: ג'ל ויריעות להתאמה מיטבית לגודל הצלקת ולמיקומה בגוף. 

הג'ל מתאים לטיפול באזורים חשופים ודינאמיים כמו: צלקות בפנים ובקפלי גוף, או כמוצר משלים לטיפול ביריעות הסיליקון במשך היום. הג'ל מסייע מאוד לגרד הנגרם כתוצאה מצלקת, הוא שקוף ומתייבש בתוך כ-30 שניות ולכן מצוין לטיפול בילדים. כמו כן אפשר להתאפר לאחר השימוש בג'ל- אני באופן אישי בחרתי לטפל בצלקת בג'ל- ראשית חייבת לציין את כושר הספיגה המהיר שלו, דבר שמקל על השימוש ואינו גורם לתחושת חוסר נעימות, מורחים את הג'ל ותוך שניות מספר ניתן לחזור לשגרה וזאת מאחר והג'ל נספג במהירות ובקלות.

 

היריעות הגמישות מגיעות בצורות ובגדלים שונים בהתאמה לצורת הצלקת ולמיקומה בגוף. הן מתאימות לשיפור מראן של צלקות לאחר ניתוחים. ניתן להניחן בקלות על הבטן, החזה והגב. היריעות חזקות עבות ואיכותיות וניתנות לשימוש רב פעמי במשך 3-4 שבועות. במידה והיריעה מתלכלכת או שהסיליקון לא נדבק מומלץ לשטוף במים להחזרת יכולת הדבקה. הסיליקון נצמד בצורה עדינה על העור ומוסר ללא כאב. 

ניוג'ל מתאים לצלקות שגילן עד שנתיים. ניתן להשתמש כשהעור התאחה לחלוטין, והוא ללא תפרים, גלד או הפרשות מהפצע. 
מחיר: ג'ל 15 גרם – 215 ₪ ; מחיר זוג יריעות לניתוח קיסרי - 349 ₪ (בצבעים שקוף או בז'). ניתן להשיג באתר ניוג'ל בהנחה של 10% או בפארמים. חלק מהמוצרים זמינים ומסובסדים בקופ"ח מכבי. 

8 עובדות על צלקות 

1. אפשר לטפל בצלקת רק לאחר שהפצע נסגר. 

2. לא ניתן להעלים צלקת, אך ניתן לשפר באופן משמעותי את המראה שלה עד שנתיים מרגע שנוצרה. לאחר שנתיים העור      מסיים את תהליך ההצטלקות ובניית התאים מחדש. 

3. לא מומלץ לחשוף צלקת לשמש, בגלל סכנת פיגמנטציה. 

4. צלקות של בעלי עור בהיר ועדין נוטות להתבהר מהר יותר. 

5. צלקות בגיל ההתבגרות נוטות ל'ריפוי-יתר', כלומר הצלקות יהיו גדולות ועבות יותר בהשוואה לאדם מבוגר. 

6. בגלל התנועתיות צלקות נוטות להתרחב ולגדול באזורים דינאמיים, כמו כתפיים, ברכיים ומרפקים בגלל תנועתיות. 

7. צלקת אינה רק בעיה אסתטית מטרידה. במקרים מסוימים צלקות עלולות לפגוע, באופן ניכר, באיכות החיים. ולגרום            להגבלה בתפקוד ובתנועה, כתוצאה מהתכווצות רקמת הצלקת, ולבעיות כמו גרד, כאב, ופגיעה בדימוי העצמי. 

8. יש 3 סוגים של צלקות: צלקת קלואידית, שמתפשטת מעבר לאזור הפציעה בצורה מעובה קשה ובולטת מעל העור.            צלקת  היפר-טרופית תפוחה ומעובה ובולטת מעל העור עם אודם, בצקת וגרד. וצלקת אקנה המתבטאת בהצטלקות           בשכבות העמוקות של העור, כאשר מה שנראה לעין זו השכבה העליונה של העור (האפידרמיס) שצונחת פנימה לתוך         הצלקת.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה