יום חמישי, 7 במרץ 2019

שיטה חדשנית לתוספות שיער בהשראת תרבות קליעת הצמות האפריקנית ה-Webbing לא פוגעת בשיער ונוחה מאד לסירוק.


לצערי קיבלתי ירושה שהייתי מוותרת עליה בשמחה ובאהבה גדולה- דלילות שיער, לא חשוב מה אעשה - אסתפר כך או כך, אהיה עם שיער חלק ו/או מתולתל תמיד דלילות השיער תהיה בולטת ומוקצנת, אפילו לפני מספר חודשים עברתי טיפול PRP בשיער על מנת לשקמו ולנסות להחליש את אופן דילול השיערה.

לא אחת שמעתי על השיטות השונות של תוספות השיער למראה מלא ויפה יותר אולם את כולן שללתי בהרף עין וזאת בעיקר בשל העובדה שאם נודה באמת מדובר בטיפול לא קל, מציק, לא נוח ואף בסיומו פוגע בשיערה הקיימת (אז מה עשינו בזה למעשה?)



אמש יצאתי לרמת גן למרפאה של אלי כהן, אמן תוספות שיער אשר מומחה מזה שנים רבות למילוי ועיצוב שיער- בימים אלה משיק שיטה חדשנית לתוספות שיער בהשראת תרבות קליעת הצמות האפריקנית ה-Webbing אשר  לא פוגעת בשיער ונוחה מאד לסירוק- השיטה המתבססת על 8 נקודות אחיזה במקום כ-100 בשאר השיטות. 



כיום כולן כבר מחפשות תוספות שיער , לא רק כאלה הנמצאות בסיטואציה כמוני של דילול השיער, אלא אלו שרוצות להתקשט בשיער בגוונים נועזים (כגון ורוד, כחול, סגול ועוד) או שמא אלה הרוצות להלבין את שיערן , להוסיף שיער מתולתל, גלי או חלק או סתם אלו הרוצות להתקשט ולהעצים את שיערן.



התוספות של אלי כהן מאפשרות ליהנות משיער שופע ואופנתי בכל הצבעים והגוונים בלי שימוש בהלחמה או תהליכים כימיים הפוגעים בשיער והתחדשותו.

בשיטה החדשה מחבר אלי כ- 50 גרם תוספות שיער ל-8 נקודות אחיזה (במקום 100 נק') בעזרת שימוש בחוט פשתן PU איכותי (חוט שמשתמשים בו גם בניתוחים רפואיים)- בזכות פעילות זו התוספת נעימה למגע, לא בולטת ומציקה, ניתן לאסוף את השיער, לחפוף בקלות ועוד. 



אחת לחודשיים נדרש שינוי בנקודות האחיזה לטובת ריענון והתחדשות השיער הטבעי. הבשורות הטובות הן שהטיפול אורך 40 דקות בלבד. כל התוספות נעשות בשימוש שיער טבעי ביבוא מאירופה נתפרות במקום ומגיעות עם אחריות לשנה. 



אלי כהן בעל ותק של למעלה מ20 שנה : "לאחרונה זיהיתי צורך אמיתי בשדרוג שיטת חיבור התופסות. העובדה שהתוספות הפכו לפריט אופנתי מבוקש אצל נשים ונערות, לצד מקרים של כוויות וקרחות שהגיעו אלי בעקבות הלחמה לא אחראית, החלטתי לחקור ולחפש טכניקה יעילה ובטוחה וכך הגעתי לטכניקת הסירוק האפריקאית העתיקה ה Webbing, ממנה פיתחתי שיטה חדשה של חיבור התוספות במינימום נקודות אחיזה, על ידי חוט קשירה הצמוד לקרקפת, תוך שינוי המיקומים ומתן אפשרות לשיער הטבעי להתחדש" 

אלי כהן - המרכז לפתרונות שיער מומחים בשזירת תוספות שיער טבעיות, מילוי שיער דליל, תוספות שיער טבעיות בשיטות שונות כולל קליפס, סיכות או קשירה, הדבקות בהתאמה לכל סוגי השיער. במקום ניתן לקבל ייעוץ אישי. אלי כהן היחיד בארץ התופר ומתקן את התוספות במקום. בנוסף תמצאו במרכז מגוון פאות אופנתיות בהתאמה אישית .


לפרטים נוספים פנו לאלי כהן: 
03-6127177
רח' ז'בוטינסקי 1 ר"ג (דימול),

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה