יום שישי, 22 במרץ 2019

ניוקי תפו"א איטלקי וחלומי



מאמה מיה! חדש בישראל: 
ניוקי תפו"א איטלקי ואורגני של השדה 

נראה כאילו ילדי נולדו ביבשת אחרת, הם יכולים לחיות שבועות וחודשים שלמים על התפריט האיטלקי שכולל מבחר פסטות, רביולי וגבינות על כל סוגיהן , כך שאם אני פונה ושואלת מה מתחשק להם לארוחת הערב התוצאה די ידועה מראש, השבוע החלטתי להפתיע את בני הבית והכנתי ארוחת מלאכים איטלקית טעימה במיוחד.

אחת המנות שכבשו את כולם הייתה ניוקי תפו"א איטלקי ברוטב שמנת, חמאת כמהין, פרמז'ן ופיטריות- תקשיבו!!! זה סופני ברמות ממכרות!!



חברת השדה מוצרים אורגניים משיקה לראשונה ניוקי תפוחי אדמה אורגני באריזת ואקום המגיע הישר מאיטליה. בניגוד לחקלאות קונבנציונלית בה תפוחי האדמה עוברים ריסוס בחומרי הדברה ובכימיקלים, הניוקי של 'השדה מוצרים אורגניים' עשוי מרכיבים אורגנים בלבד והינו נקי מחומרי הדברה, חומרים משמרים מלאכותיים, צבעי מאכל ורכיבים מהונדסים גנטית. משמעות הבחירה בניוקי אורגני היא בחירה במזון נקי ובריא יותר. 

בסדרה שני מוצרים: ניוקי אורגני וניוקי אורגני עם חיטה מלאה. הניוקי אינם מכילים ביצים ולכן מתאימים גם לטבעונים ובנוסף, ארוז באריזת ואקום, דבר המקנה ערך מוסף בשמירת הטריות של המוצר. 

אז רוצים להפתיע גם אתם את בני הבית? בבקשה מתכון מעולה:

המצרכים:
חבילת ניוקי תפוחי אדמה של "השדה"
3 שיני שום כתושות
מעט שמן זית
4 כפות חמאת כמהין (של מן האדמה)
פרוסות פיטריות עבות
פרוסות בצל דקיקות
שמנת מתוקה
100 גרם פרמזן (50 גרם לרוטב, 50 גרם לפיזור)
תבלינים: מלח, אגוז מוסקט, מלח שחור.


אופן ההכנה: 
הכנת הניוקי קלה מאוד. מכניסים אותם לסיר מלא מים רותחים. מבשלים מספר דקות עד שהניוקי צפים על פני המים. מסננים ומוסיפים לרוטב.

הכנת הרוטב:
מטגנים את רצועות הבצל עד להזהבה קלה, מוסיפים את השום הכתוש ומערבבים קלות.
מוסיפים את הפיטריות, תבלינים, שמנת מתוקה ומערבבים היטב.
מבשלים על אש קטנה כ-7-10 דקות ומוסיפים את גבינת הפרמזן, מערבבים היטב.

מסננים היטב את הניוקי ומוסיפים לסיר הרוטב, מערבבים היטב, מגישים בצלחת הגשה ומעל מפזרים עוד גבינת פרמז'ן.

בתאבון!

ניתן להשיג: בבתי טבע וברשתות השיווק ברחבי הארץ. 


חברת השדה מוצרים אורגניים מפתחת, מייצרת ומשווקת מוצרים אורגניים מאז 1999. החברה מציעה מגוון רחב של מוצרים הכולל חטיפים מלוחים, עוגיות וביסקוויטים, פסטות, נודלס ללא גלוטן, מיצים ועוד. כל המוצרים מיוצרים תחת פיקוח אורגני והם נקיים משאריות חומרי הדברה, מחומרים משמרים מלאכותיים וצבעי מאכל שלא מן הטבע, וכן מרכיבים שהונדסו גנטית. המוצרים טעימים ומהווים בחירה בריאה יותר מהמקבילים הקונבנציונליים בשוק. למידע נוסף אודות השדה מוצרים אורגניים ומוצרי החברה: https://ha-sade.com פייסבוק: השדה-מוצרים אורגניים@

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה