יום שבת, 2 במרץ 2019

ארקפה קריית אונו - לשבור את השגרה

שגרת היום יום שלי ושל הזוגי עמוסה לעייפה, ישנם ימים שאנו מתראים בשעות הערב המאוחרות מפאת עומס המטלות- שנינו עובדים במשרה מלאה, הורים פעילים עד מאוד לארבעה ילדים , בעלי אין ספור משימות, מטלות והפקות שונות . לאחרונה בצהרי היום "חטפתי" את הזוגי לדייט רומנטי שלי ושלו, נטול פלאפונים, ילדים ודאגות ויצאנו לפנינה קסומה בלב קריית אונו- למסעדת ארקפה - כן, לא התבלבלתי בכוונה ציינתי מסעדת ארקפה וזאת בשל העובדה שרובנו חושבים שכאן ניתן למצוא רק בית קפה שמציע קפה, מאפה ועוגה- אז זהו!!! שממש לא!! כאן תמצאו לצד המאפים העשירים והקפה המהביל גם מבחר מנות שלא מביישות מסעדת גורמה.

מי שלא מכיר את הרשת מדובר ברשת ענפה בת כ-41 בתי קפה ובייקרי, כאן שמים דגש גדול על איכות הקפה, הכנתו והגשתו המקצועית לצד מנות איכותיות מחומרי הגלם המשובחים ביותר, הקפדה בלתי מתפשרת על טריות ואיכות המאפים הגבוהה, בזכות כל אלה נזכה לקבל חוויה קולינרית מדויקת, מושקעת ואיכותית במיוחד.

אז כאמור כפי שציינתי מעלה הפעם אני בוחרת לספר על סניף קריית אונו השוכן באיזור הספורטק המקומי, בלב פינה ירוקה ומלאת עצים שוכן לו הסניף החמים והנעים, מעוצב מקסים ומלא באנרגיות חיוביות, ניחוח המאפים הטריים הנאפים מידי יום במקום נישאים באוויר עוד מטרים ספורים מהסניף, אז אם אתם מחפשים פינה קסומה ומיוחדת לארוחת בוקר, לדייט עם הזוגי, לקפה עם חברה, לפגישת עסקים או סתם לשבת לאכול ארוחה טובה זה המקום עבורכם.

אז מה היה לנו? 

הזוגי חובב המרקים בחר במרק היום- מרק מינסטרונה עשיר, סמיך ובעל ניחוח מדהים- מנה גדולה ומשביעה עד מאוד (לדעתי אף מתאימה לחלוקה), המרק מגיע עם לחם דגנים טרי אישי וחמאה:





סלט בלרינות-סלט פסטה בלרינות סלק, צזיקי, סלקים ובצל צלויים במרווה, גבינה בולגרית, בזיליקום ורוטב בלסמי צ'יפוטלי. מוגש עם לחם דגנים אישי מהתנור וחמאה- אני לא נמנית על חובבי הסלק אולם בהמלצתו של שרון המקסימה (מנהלת הסניף) הזמנו את המנה הזו שהתבררה כלהיט הבא, מדובר בסלט בשילוב טעמים מדויק ומיוחד עד מאוד, כל מרכיבי הסלט טריים , משתלבים נפלא בטעמם המדויק, סלט צבעוני ויפיפיה - אל תוותרו:



הזוגי קרניבור אמיתי , בתחילה חשש שמא יצטרך להסתפק בסלט, קפה ומאפה אך חיש מהר תפסה את עיניו המנה המדהימה הזו- סלופי ג׳ו בורגר- אומנם מי שמכיר אותנו יודע שאנו דוגלים ברעיון שדגים אוכלים במסעדת דגים, בורגר במסעדת בורגר ועוד... אך הפעם החלטנו שזורמים ומנסה את המנה הזו שהתבררה כלהיט היסטרי- לחמנית בריאות, איולי סרירצ׳ה, אסאדו מפורק,  בצל מקורמל, גוואקמולי, עגבניה וחסה- טוב, תקשיבו!! מנה מדהימה , אוהבים בשר? הזמינו את המנה הזו, טעים בטירוף:




 

מי שמכיר אותי יודע שאני שומרת על אורח חיים בריא ומשתדלת מאוד לברור את מה שאני אוכלת על כן בחרתי בסלט שהוא בעצם ארוחה מלאה- מכיל בתוכו את כל מרכיבי הארוחה- ירקות, פחמימות לצד מנה בשרית (עוף) או לצמחונים/טבעוניים טופו- מנה גדולה, עשירה בטעמים וצבעים, משביעה עד מאוד- סלט אטריות זוקיני ועוף- נתחי חזה עוף, זוקיני, בצל סגול, ארוגולה, פטרוזיליה, נענע, כוסברה, בצל ירוק בוינגרט שמן זית ולימון:




את הארוחה ליוונו במשקה מדהים תוצרת ארקפה - ייחודי למקום- משקה קפה קר (ללא תוספת חלב) במרירות מתונה (מזכיר מעט בירה) אך בשילוב מתקתקות עדינה עד מאוד- הזוגי מאוד אהב:


קינחנו עם עוגת גבינה ופירורים- עוגה נימוחה, טעימה בטירוף ועוגה בוואריית שוקולד לבן - בווארית שוקולד לבן עם גנאש שוקולד מריר וציפוי קרם שוקולד חלב ואגוזי לוז- תקשיבו! אתם חייבים לטעום, מדובר בשילוב מפחיד של טעמים מדהימים, וואו, כל ביס מהעוגה זו ממש חוויה- לונה פארק של טעמים בחיך:




כאמור ניתן להנות מארוחה משובחת במקום , קפה איכותי, מאפים מדהימים וניתן כמובן להגיע ולרכוש כרירים מדהימים, מאפים ולחמים נפלאים לצידה לדרך:








ממליצה בחום!

קריית אונו-
יצחק רבין 2, ספורטק

שעות פתיחה:
א'-ה': 07:00-23:00
שישי 07:00-23:00
ֿשבת 07:00-23:00

טלפון:
6839585 -03

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה