יום שני, 25 במרץ 2019

מהים לצלחת- אשת הדייג- טריות, איכות, מגוון וטעמים ללא תחרות

מי שמכיר אותי יודע שיש לי שריטה מאוד רצינית בתחום האוכל-את הבשרים אני רוכשת (מלבד השניצלים והעופות) אצל הקצב הנבחר שלנו (אין מצב שתמצאו אותי רוכשת חלילה בסופר), את הדגים בחנות מיוחדת לדגים, את הירקות אצל הירקן ועוד. במשך שנים רבות רכשתי דגים אצל אותו מוכר דגים הממוקם בסמיכות לביתי עד ש... עד שתפסה את עיני מודעה קטנה בפייסבוק של אשת הדייג- החלטתי שאין לי מה להפסיד, גם ככה לאחרונה לא מרוצה ממוכר הדגים שלנו, ננסה, מקסימום נחזור אליו שנית.

אשת הדייג הינה חנות בוטיקית קטנה וקסומה לממכר דגים השוכנת בהוד השרון, כל בוקר בשעות הקטנות של הלילה יוצאת אשת הדייג (מיטל המקסימה) לנמל לבחור עבורנו את דגי הים הטריים והאיכותיים ביותר שיש היישר מהסירות.



החנות מציעה לנו הלקוחות מבחר דגים טריים ברמת שירות גבוהה לפי דרישת הלקוח: מפולט (ללא עצמות בכלל) חתוך לסביצ׳ה / קרפצ׳יו טחון / קצוץ על הסכין / שלם ונקי. מדורגת כיום כאחת מחנויות הדגים המובילות בתחום המוכרת את כל סוגי הדגים (ולא בכדי):דגי ים, דגי בריכה כמו כן דגים מעושנים ודליקטסים- הכל נקי, טרי ואיכותי מאוד.










אחד הדברים הבולטים במקום הוא הניקיון המובהק, החנות מצוחצחת, מסודרת להפליא, הכל מדוגם ואיכותי, במקום ניתן מלבד דגים למצוא מבחר דליקטסים, מוצרים לסושי, ממרחים, קפואים ועוד.




אז כאמור הגענו בצהרי יום ה' , העמסתי שקיות מכל טוב במיוחד לערב חגיגי עם אורחים רבים שהגיעו אלינו, מה אגיד לכם? כולם התלקקו וכל כך נהנו, ציינו לשבח את הטריות הגבוהה, את האיכות ואת הטעמים המופלאים.



אשתף אתכם במספר מתכונים מנצחים שהכנתי עם התוצרת:

שיפודי סלמון על מצע פולנטה רכה ונימוחה:



המצרכים:
שיפודי סלמון (מוכן ומשופד לפי מספר האנשים)
מעט שמן זית
מעט מלח גס אטלנטי





המצרכים לפולנטה:
3 כוסות מים מים רותחים
2 כפות חמאה (אני השתמשתי בחמאת כמהין של מן האדמה)
חצי כפית מלח
1 כוס קמח תירס איכותי

אופן ההכנה:
את השיפודים מעסים היטב עם שמן זית ומלח ומכניסים לתנור לכ-15 דקות עד להזהבה קלה.

בסיר שמים את המים הרותחים, מלח וחמאה ומביאים לרתיחה.
מוסיפים את קמח התירס ומבשלים על אש קטנה כשלוש דקות- הפולנטה צריכה להשאר רכה.

מניחים בצלחת הגשה עמוקה ומעליה מפזרים את שיפודי הסלמון- מגישים חם!!

סביצה דג חלומי:



המצרכים:
300גרם דג ים נקי וחתוך לקוביות
כפית מיץ לימון טרי
2 צנוניות קצוצות דק
חצי אבוקדו חתוך לקוביות קטנות
חצי פלפל ירוק/אדום חריף קצוץ דק
כמה גבעולי כוסברה קצוצים דק
בצל שאלוט פרוס דק
כף שמן זית
מלח ים אטלנטי



אופן ההכנה:
לערבב היטב את כל החומרים ולהגיש.
לפרוס פרוסות דקות של לחם פרנה, למרוח בשמן זית ומעט מלח אטלנטי ולהשחים קלות בתנור.






להגיש יחדיו ולהתענג!!

ברבוניות מטוגנות עם איולי ביתי:



המצרכים:
ברבוניות (אפשרי ורצוי לפלטן) כמספר הסועדים.
קמח
שמן לטיגון




המצרכים לאיולי:
4 כפות מיונז
2 כפות מיץ לימון ביתי
2 כפיות רוטב טבסקו
מעט מלח

אופן ההכנה:
לטבול את הברבוניות בקמח (בלבד).
לטגן בשמן חצי עמוק.

את המצרכים לאיולי לערבב היטב (בצנצנת שקשוק) ולהגיש מיד.

להגיש חם ולהנות!!

קציצות דגים רכות וחלומיות:




המצרכים:
1 ק"ג תערובת מוכנה מבית אשת הדייג
מעט מלח אטלנטי
לרוטב:
גמבה חתוכה לפרוסות דקות
4 פלפלים חריפים פרוסים לרצועות דקות
שיני שום מראש שלם קלופות
עגבניה קצוצה
צרור כוסברה קצוץ
גרגירי חומוס לפי הטעם
תבלינים: מלח, פלפל, פפריקה מתוקה, פפריקה חריפה, אבקת מרק עוף

אופן ההכנה:
לערבב היטב את התערובת עם מלח .

לרוטב:
לטגן בשמן את הגמבה+פלפלים חריפים עד להזהבה קלה.
להוסיף עגבניות קצוצות ולערבב, להוסיף שיני שום ולערבב היטב.
להוסיף תבלינים ולערבב היטב, להוסיף 2 כוסות מים רותחים.
להוסיף חצי מכמות הכוסברה , להוסיף את כדורי הקציצות, מעל לפזר עוד כוסברה וגרגירי חומוס.

לבשל על אש קטנה כחצי שעה.

להגיש עם חלה טרייה ולהנות!!

עוד הכנתי סיגרים ממולאים בתערובת שמיועדת לקציצות דגים- אליפות:




צוות ״אשת הדייג״ מחכים לכם בחנות וישמחו להציע לכם מתכונים נפלאים וטעימים (אגב, יש 2 חוברות מתכונים מעולים במקום) ויתאימו עבורכם את הדג המתאים ויסבירו לכם כל מה שתרצו לדעת על סוגי הדגים הקיימים עם ים אהבה וסבלנות.

ניתן לבצע הזמנה מראש ורק לבוא לאסוף כמו כן משלוחים.




שעות פעילות: 
יום א׳ - סגור -
יום ב׳ 8:00-19:00
יום ג׳ 8:00-14:00
יום ד׳ 8:00-19:00
יום ה׳ 7:00-20:30
יום ו׳ 8:00-15:00

כתובת:
דרך מגדיאל 62, הוד השרון
טלפון:
 09.9555355

תגובה 1:

  1. שמי, מאיה אליהו אחרי 12 שנות נישואים, בעלי ואני רבנו בצורה כזו או אחרת עד שהוא עזב אותי לבסוף ועבר לקליפורניה כדי להיות עם אישה אחרת. הרגשתי שהחיים שלי נגמרו והילדים שלי חשבו שהם לעולם לא יראו את אביהם שוב. ניסיתי להיות חזקה רק כלפי הילדים, אבל לא הצלחתי לשלוט בכאב שייסר את ליבי, הלב שלי התמלא בצער ובכאבים כי באמת הייתי מאוהבת בבעלי. אני חושב עליו כל יום ולילה ותמיד הייתי רוצה שהוא יחזור אליי, הייתי ממש מוטרד והייתי זקוק לעזרה, אז ביקשתי עזרה באינטרנט ונתקלתי באתר שמציע שד"ר אפטה יוכל לעזור לאקס לשעבר שלו לחזור. אז הרגשתי שאני צריך לנסות את זה. פניתי אליו והוא אמר לי מה לעשות. עשיתי את זה ואז הוא עשה לי כישוף אהבה. 48 שעות לאחר מכן בעלי באמת התקשר אלי ואמר לי שהוא מאוד מתגעגע גם לילדים, כל כך מדהים!! אז, אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדים. הנישואים שלנו היו חזקים יותר מבעבר, הכל הודות לד"ר APATA. הוא כל כך חזק והחלטתי לשתף את הסיפור שלי באינטרנט שד"ר אפטה היה אשף אמיתי ורב עוצמה. אני תמיד אתפלל שהיא תחיה הרבה זמן לעזור לילדיה בשעת צרה, אם את כאן וצריכה בחזרה אקסית או שבעלך עבר לאישה אחרת, תפסיקי לבכות, צור קשר עם גלגל האיות העוצמתי הזה מיד. הנה כתובת האימייל שלו ליצירת קשר בכתובת: {drapata4@gmail.com} או WhatsApp / viber אותו באמצעות איש הקשר שלו למטה +1(425) 477-2744 תודה לך ד"ר apata.

    השבמחק