יום רביעי, 6 במרץ 2019

רגע לפני פסח קבלו את הלהיטים העכשווים בעולם הצעצועים



Bananas – הזוכה בתחרות הצעצועים באנגליה לשנת 2019 מגיע לישראל!!! 
להיט אספנות חדש בעולם הצעצועים: בננות – קולקציית בננות מלאות הפתעות 
שיטריפו את ילדיכם -הצעצוע שעושה נה נה בננה לשאר הצעצועים 
"בננות"- שיגעון האספנות החדש שסחף את העולם מגיע לישראל. 


🍌ריח מטריף של פירות
🍌 מקלפים את הבננות ומגלים דמויות מתוקות ועוד המון הפתעות
🍌מחברים את כל הבננות, הדמויות וההפתעות ויוצרים עולם בננות מסתורי


אם תשאלו את הנסיך בן ה-7 מהו הפרי הטעים ביותר מיד תהיה לו תשובה חד משמעית- בננה, על כן הלהיט העכשוי מדליק במיוחד אותו.

פלפוט שיווק בע"מ, המובילה בארץ בפיתוח ובשיווק מוצרי נייר ופופ, משווקת בישראל את הלהיט שכבש את הילדים ברחבי העולם – הבננות: ליין ייחודי של צעצועי בננות מתקלפות, צבעוניות ומבושמות המכילות דמויות מדליקות, מדבקות אבני חן והמון הפתעות. הבננות מגיעות במגוון צבעים מטריפים צהוב, טורקיז, סגול, ורוד, ירוק וכתום. 

כל אחת מהבננות בלהיט החדש מכילה דמויות והפתעות שונות- מדבקה של הדמות, מדבקות אבני חן, 2 חברים קטנים וצמח מטפס. קליפות הבננה גמישות, ולאחר הקילוף ניתן לסגור אותן בחזרה, ולחבר את כל הבננות לאשכול גדול. בנוסף הדמויות יושבות על הצמחים, שגם הם מתחברים זה לזה, וכך יוצרים יער שלם של משחק. 

הבננות, מבית CEPIA האמריקאי, הפכו במהירות שיא ללהיט בארצות הברית, אסיה ואירופה ועכשיו מגיעות לראשונה לישראל ואף נבחרו לזוכים הגדולים בתחרות הצעצועים לשנת 2019, שהתקיימה לאחרונה באנגליה. 



מחירים: 29.9-69.9 ₪ 
מתאים לגילאי 4+ 
קישור לסרטון ביו טיוב: https://www.youtube.com/watch?v=BtzvP6opZts


חגיגת כדורגל בדרך למדריד 
לקראת גמר ליגת האלופות, פלפוט משיקה את הבשורה האחרונה של אוסף קלפי ליגת האלופות החדש, Road to Madrid 


מודה!!! אני שונאת כדורגל!!! אולם הנסיך בן ה-13 והזוגי חובבים מושבעים של כדורגל , הנסיך יכול מתוך שינה לספר לכם על הליגה ועל כל משחק ומשחק.

מנגד את אחיו בן ה-7 תמצאו אוסף ואוגר קלפי משחק באופן די אובססיבי.

לקראת גמר ליגת האלופות בכדורגל שיתקיים במדריד, חברת פלפוט משווקת קולקציית איסוף חדשה של ליגת האלופות 2018/19, הכוללת את כל הכוכבים האהובים והמובילים בעולם והקבוצות הטובות באירופה שהעפילו לשמינית הגמר 

להשלמת החוויה משווקת פלפוט, את Road to Madrid, הבשורה האחרונה בתחום קלפי אספנות ומוצרים נלווים של ליגת האלופות, מפעל הכדורגל היוקרתי והמרתק ביותר באירופה. אוסף קלפי ליגת האלופות הוא השותף האולטימטיבי לשלבי ההכרעה של ליגת האלופות וכולל את כל הכוכבים הכי גדולים, בזמן שהם מתמודדים ראש בראש על הזכות להשתתף בגמר שיתקיים במדריד. 

קלפי האיסוף בסדרת MATCH ATTAX הוא משחק הקלפים הרשמי היחיד של ליגת האלופות, המציג את קבוצות הכדורגל שהצליחו להעפיל לטורניר היוקרתי בעולם ביניהן ריאל מדריד, ליברפול, פריס סן ז'רמן לצד השחקנים האהובים כמו כריסטיאנו רונאלדו וליאו מסי. ניתן לאסוף את הקלפים לפי סדרות של השחקנים המצטיינים, כוכבי ליגת האלופות, הקבוצה החלומית, מחזיקי שיאים, כוכבים בהתהוות, המבקיעים הטובים, קלפי MVP ועוד. 

משחק הקלפים MATCH ATTAX מגיע כערכת סטרטר שכוללת בתוכה מגוון פעילויות לילדים – איסוף של דמויות הכוכבים, החלפת קלפים בין הילדים, משחק חברתי ומשחק Online מול ילדים בכל העולם. כמובן שניתן גם לרכוש את הקלפים בנפרד. 

פלפוט מייצגת בארץ את החברה הבינלאומית Topps Match Attax , המובילה בעולם בתחום קלפים ואוספים של עולם הכדורגל והספורט. החברה מתמחה בקלפי אספנות, מדבקות, אלבומים הנמכרים ב-82 מדינות בעולם, ומחזיקה את הזיכיון של אופ"א בתחום זה. לצד אלו ניתן למצוא מגוון אביזרים משלימים לאוסף כמו קופסאות פח בגדלים שונים עם קלפים, כדורי רגל, מארזים לאספנים המקצועיים ועוד של הקבוצות המובילות. 



המוצרים החדשים שיוצאים השבוע לחנויות: 
ערכת סטרטר "הדרך למדריד 19" הכוללת אלבום איסוף + 6 קלפים כולל קלף ממהדורה מוגבלת 
מחיר- 39.90 ₪. 
חפיסת קלפים "הדרך למדריד 19" עם 6 קלפים בשקית 
מחיר- 6 ₪ 
מארז "הדרך למדריד" הכולל אוגדן אספנים במהדורה מוגבלת+ 30 קלפים מהסדרה החדשה! 
מחיר-34.9 ש"ח

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה