יום שלישי, 19 במרץ 2019

"קרב מוחות" – משחק מאתגר המעודד חשיבה מהירה, זריזות אצבעות וראייה חזותית



פורים כבר כאן ועימו המשחקים, המתנות, דמי פורים ומשלוחי המנות, מכריי כבר יודעים כי בחגים אני אוהבת להעניק לקרובים אלי מתנות עם משמעות ולא "סתם" משלוחי מנות - הפעם בחרתי להעניק לילדי ולילדי המשפחה ספרים ומתנות אשר ייזכרו עוד רבות בהמשך.

לילדי הענקתי את המשחק המקסים "קרב מוחות" מבית יצרנית המשחקים הישראלית "גאוני"- משחק המעודד חשיבה מהירה, זריזות אצבעות וראייה חזותית- ישבנו למעלה משעה וחצי עם שלושת ילדי בני ה-18,13 ו-7 וכולנו נהננו מאוד.

 


המשחק מכיל לוחות משחק, שבכל אחד מהם 15 ריבועים שזזים ימינה-שמאלה-למעלה-למטה. מטרת המשחק היא ליצור קו אדום רציף בין שתי נקודות ירוקות, באמצעות הזזת הריבועים. הראשון שמצליח ליצור קו רציף הוא המנצח – בתנאי שיזכור גם לחקות את הפרצוף המצחיק שבקלף האתגר. 

אפשר לשחק בקרב מוחות גם בדרכים נוספות, ולבחור בין קלפי האתגר את רמת הקושי שרוצים להציב. (ברמת קושי גבוהה יותר יש גם מכשולים וצריך לחבר יותר מ- 2 נקודות יחד). 

מספר המשתתפים יכול לנוע בין 2 ל-4 – המתחרים זה בזה. כמו כן, אפשר לשחק ולהתאמן בכיף גם במשחק יחיד. 

המשחק מתאים למגוון גילים - לילדים, לנוער ולמבוגרים, מגיל 8 ומעלה (למרות שגם בן השבע שלי שיחק ונהנה מאוד), כך שכל בני המשפחה יכולים ליהנות ממשחק מאתגר יחד. 

הוא מפתח חשיבה מהירה, זריזות אצבעות, מוטוריקה עדינה, מיקוד, תשומת לב, קשר עין-יד וראייה חזותית. 

המשחק מכיל 48 קלפי משימה ו-4 לוחות משחק. 

מתאים מגיל 8 שנים. 

מחיר: 119 ש"ח. 


להשיג בצומת ספרים, סטימצקי, ברשתות ובחנויות הצעצועים. 

למידע נוסף באתר http://www.geoni.co.il/



*** 

חברת "גאוני – משחקים חכמים לילדים", מתמחה בפיתוח ובשיווק משחקי קופסה איכותיים, בהם משחקי למידה מגנטיים, משחקי חשיבה ואסטרטגיה. פיתוח המשחקים נעשה בליווי של אנשי מקצוע ובהם קלינאית תקשורת ועורכת לשון, במטרה ליצור משחקים איכותיים, המשלבים הנאה ועניין לילד ומסייעים להתפתחותו בהיבטים שונים (קוגניטיבית, מוטורית ועוד).


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה