יום שבת, 2 במרץ 2019

חגיגת יום הולדת פרחונית ומשגעת


הנסיכה שלי חוגגת ממש בקרוב יום הולדת 18, כן, הופכת לחוקית אז רגע לפני התאריך האמיתי הפתענו אותה במסיבת הפתעה נוצצת ומקסימה עם חבריה ומשפחתנו הקרובים ביותר.



לפני כשבועיים הנסיכה שלחה לי תמונה של זר לראש שהיא רוצה לחגיגות יום ההולדת , מיד שמרתי במועדפים את התמונה ויצאתי לחפש את אשר חפצה נפשה, בשיטוט ברשת מצאתי את לימור המקסימה מ-Limi's אשר יוצרת זרים טבעיים ו/או זרים ותכשיטים מפרחי משי, האמת משיטוט קצר באתר שלה פשוט התאהבתי ביצירות המקסימות והיוקרה שהן משדרות.

שיחה קצרה עם לימור וידעתי שזה המקום בו ארצה להזמין את הזר, המקצועיות, היחס האישי, האדיבות, השירות כל אלו הם הגורמים להזמנה, שלחתי לה את התמונה של הזר המדוייק שנרצה , קבענו שעה, מיקום ויצאנו לדרך...



ביום ובשעה הייעודיים הגענו לאסוף את הזר המהמם- בדיוק אחד לאחד מה שהיא רצתה, קיבלנו הוראות מדוייקות איך לשמור עליו ויצאנו לדרך, האמת? לא היה אחד שנשאר אדיש למראה הזר המקסים והנסיכה? הופתעה ושמחה בטירוף שהיא קיבלה את מבוקשה אחד לאחד.

מלבד זרים לימי הולדת כאמור ניתן למצוא ב Limi's גם תכשיטי פרחים רבים, יפיפיים ועשירים בפרטים מפרחי משי, בינם זרים לראש, סיכות מעוצבות, זרי כלה, צמידים, דש לבגד ועוד.



מתוך מגוון רחב ביותר של סוגי פרחים, תפרחות ועלים מחומרי גלם איכותיים, אני יוצרת עיצובים רכים ועדינים, המשלבים צבעוניות נעימה ואסתטיקה גבוהה. את הפריטים אני שוזרת במיומנות רבה, בעבודת יד ייחודית בשיטת חיווט בחוטי ברזל, ללא הדבקת האלמנטים. כך שהם בעלי גמישות ועמידות מרבית וגימור מושלם.



תכשיטי הפרחים מתאימים מאוד לכלות, למלוות, שושבינות, למסיבת רווקות, נערות בת מצווה, לימי הולדת, צילומים והפקות וכל אירוע משמח שרוצים להוסיף לו צבע ויופי.

מלבד תכשיטי הפרחים, ב-Limi's עמדת שזירה משגעת לאירועים מפרחים טבעיים וסדנאות לשזירת פרחים.






ב-Limi's מתקיימות מספר סדנאות:




הסדנה הייחודית של לימיס: שזירת זר ראש או שתי סיכות מפרחי משי בשיטת חיווט.
שזירת זר לראש וצמיד תואם מפרחים טבעיים.
שזירת סידור פרחים טבעי בכלי עם ספוג.
סדנה למעצבות שיער בלבד, הכנת שתי סיכות.
סדנאות בהתאמה אישית.

למי מתאימה הסדנה: 
לכל מי שאוהב יצירה ופרחים ורוצה להתנסות.
לכל מי שרוצה להעשיר את הידע ולעסוק בשזירה כתחביב.
לכל מי שרוצה להתפנק בחוויה קסומה, כייפית ושלווה באווירה מעולה.

היכן מתקיימות הסדנאות: 
סדנאות לפי תאריכים מתקיימות בסטודיו רעותא בשכונת צהלה בת"א.
סדנאות בהזמנה יכולות להגיע אליכם. סדנה אישית / זוגית / לקבוצה / לאירועים 
מסיבת רווקות, ערבי צוות/גיבוש, ימי הולדת, בת מצווה ועוד.

מה מקבלים בסדנה: 
שלוש שעות חווייתיות של יצירה ועיסוק עם פרחים בחברה טובה.
סדנה צבעונית עם שפע של חומרים לבחירה.
ידע מקצועי מעולם השזירה, כלים מעשיים וטיפים ממני.
יוצאים בידיים מלאות עם התוצר בעיצוב אישי שהכנתם.


אז אם גם אתם חוגגים בקרוב ורוצים להצטייד בזר טבעי ו/או מפרחי משי, רוצים להזמין דוכן מהמם שישאיר חותם באירוע ו/או לחגוג עם סדנא מיוחדת מוזמנים להכנס לאתר של לימור ולהזמין עוד היום.

האתר: www.limis.co.il
אינסטגרם: limis.flowers

תגובה 1: