יום שבת, 17 בדצמבר 2016

מחפשים מתנה לחג החנוכה? ספרים מקסימים חדשים על המדף



בתזמון מדוייק אתמול ראיתי כתבה בחדשות השבת על קופיקו ועל הסיפור המדהים שמאחוריו, קופיקו חוגג כבר יותר משש עשורים ואין אחד מאיתנו שלא גדל או גידל עליו את ילדיו, כאשר קיבלנו להתנסות את משחקופיקו לא יודעת מי שמח יותר אנחנו או הילדים, מדובר בספר משחק המכיל 8 משחקים עם קופיקו- ספר מקסים מקסים לכל אוהבי הקוף השובב.


אז השבת מאחר והיה קר מידי לצאת לטיול (ואמא הייתה עצלנית מידי) עשינו שבת משפחה, שבת משפחה אצלינו זו שבת שבה רואים סרטים, אוכלים המון מטעמים ומשחקים משחקי קופסא לרוב, הפעם בחרנו לשחק במשחקופיקו- כיף גדול.



נוסף על היותם מהנים ושובי לב, נועדו המשחקים בספר זה, לעזור לילדים ללמוד נושאים בסיסיים שונים, כמו מילים בעברית, חשבון, חשיבותה של פעילות גופנית ועוד. בעזרתו של קופיקו הילדים יפנימו את הנושאים החשובים באופן משמעותי ועמוק יותר. ההנאה שבמשחק, האתגר והרצון לנצח ידרבנו אותם לרכוש את הידע ודרך החוויה הזו, הפעילה והמהנה, הם יספגו את החומר המרתק ביתר שאת. 



אז קדימה! הזמינו חברים, בחרו את המשחק החביב עליכם והתחילו לשחק עם קופיקו! הספר כולל חיילי משחק וקובייה. 


"משחקופיקו – 8 משחקים עם קופיקו, הוצאת "דני ספרים", ספר קרטון, 16 עמודים, מנוקד. הספר כולל חיילי משחק וקובייה. מחיר לצרכן 118 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il


סדרה חדשה: מרכיבים בכיף
"מטוסים שוברי שיאים", "מטוסים מעופפים", "מטוסים מדהימים", "דינוזאורים מעופפים ועוד זוחלים מעופפים"
בכל ספר 6 דגמים להרכבה


"מטוסים שוברי שיאים", "מטוסים מעופפים", "מטוסים מדהימים", "דינוזאורים מעופפים ועוד זוחלים מעופפים" הם ספרים בסדרת "מרכיבים בכיף", בהוצאת דני ספרים, המכילים לצד מידע מרתק גם 6 דגמים להרכבה בכל אחד מהם. כל הדגמים מבוססים על מטוסים אמיתיים או זוחלים פרהיסטוריים אמיתיים. בנוסף תמצאו בספרים מידע מרתק על המטוסים או הדינוזאורים השונים.

המטוסים/הדינוזאורים בספר קלים להרכבה, והם טסים/עפים באמת. הוציאו את החלקים, הדביקו אותם וראו לאיזה מרחק המטוס או הדינוזאור שלכם יכול להגיע.


"מטוסים שוברי שיאים": תמצאו בספר מידע מרתק על המטוסים השונים: איזה מהם הוא הגדול ביותר, המהיר ביותר, הידידותי ביותר לסביבה ועוד. כל מי שמתעניין בתעופה ובשבירת שיאים – הספר הזה הוא בדיוק בשבילו. הדגמים להרכבה: לוקהיד וגה, נמסיס, אנטונוב 225 – AN, איירבאס 380 A, מאקי 72 MC, סולאר אימפולס.



"מטוסים מעופפים": תמצאו בספר מידע מרתק על המטוסים השונים: מתי הם החלו לטוס, מה גודלם ומשקלם, באיזו מהירות הם מסוגלים לטוס ועוד. כל מי שמתעניין בתעופה ובמטוסים – הספר הזה הוא בדיוק בשבילו. הדגמים להרכבה: בלריו, טיפון, נורתרופ גמא, ג'י בי, גולפסטרים.



"מטוסים מדהימים": תמצאו בספר מידע מרתק על המטוסים השונים: מתי הם החלו לטוס, מה גדלם ומשקלם, באיזו מהירות הם מסוגלים לטוס ועוד. כל מי שמתעניין בתעופה ובמטוסים – הספר הזה הוא בדיוק בשבילו. הדגמים להרכבה: נייטהוק, טורנדו, מיראז', קונקורד, סקיירוקט, פיירקראקר.



"דינוזאורים מעופפים ועוד זוחלים מעופפים": תמצאו בספר מידע מרתק על הדינוזאורים השונים: מתי הם חיו, מה היו גודלם ומשקלם, באיזו מהירות הם היו מסוגלים לעוף ועוד. כל מי שמתעניין בעולם הדינוזאורים – הספר הזה הוא בדיוק בשבילו. הדגמים להרכבה: דימורפודון, טפג'רה, ארכאופטריקס, מיקרורפטור, קצלקואטלוס, פטרודקטילוס.



הוצאת "דני ספרים". מחיר לצרכן 39.90 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה