יום שבת, 31 בדצמבר 2016

לחיים טובים יותר- אברמסון



שמי שרית ואני גמולה כבר כשלושה חודשים מסוכרים וגלוטן ומרגישה נפלאאאא.

כאשר הציעו לי להצטרף לאברמסון לגמילה מסוכרים וגלוטן לא האמנתי שאני "חולת" הפחמימות והסוכרים אצליח להתמיד בתהליך , לא האמנתי לרגע שאשרוד את השבוע הראשון , השבוע הראשון עבר חלף לו וכך התחילו לעבור להן השבועות ללא שום קושי, בהתמדה מלאה ובנחישות מרובה.

התחושה נפלאה, הקילוגרמים יורדים להם ביתר קלות (השלתי ממשקלי כבר כעשרה קילוגרמים), בעבר סבלתי המון מכאבי בטן, צרבות מטורפות ונפיחויות, כל אלו חלפו עברו להן ואני מאושרת, לא, זו לא קלישאה, אני מרגישה נפלא.

מי שלא מכיר בעוונותיו הרבים מכון אברמסון מוביל את תחום הגמילה מסוכרים, גלוטן, עישון ועוד כבר כ-33 שנים, בנכסיו מעל ל-90% הצלחה ואלפי אנשים שנגמלו, חיים בריא ויורדים במשקל.

לנגמלים במכון אברמסון תשתית תמיכה רחבה וליוו מקיף וצמוד למשך שנה ללא תנאים וללא הגבלה וכוללים: מאמנת אישית, קבוצות תמיכה בווטסאפ וצוות יועצים מומחים (דיאטנית קלינית/יועצת קולינרית/יועץ לפעילות גופנית) ועוד.

הטיפול עצמו כולל מילוי שאלון, הסברים וטיפול אנרגטי בן כעשר דקות, במעמד הטיפול קיבלתי ספר מתכונים של אברמסון: "טעמים בריאים" המשלב בתוכו אין ספור מתכונים ללא גלוטן וללא סוכרים- למעוניינים ישנה אפשרות להצטרף בחודש הראשון לסדנה חוויתית לבישול בריא,כלים והעשרה לירידה במשקל.

יכולה להעיד על עצמי כי כבר לאחר הטיפול הראשון לא חשתי בשום צורך לגלוטן, ממש תחושת אדישות מוחלטת לאכילת מאפים ומתוקים, אולם כעבור חודש חשתי כי אני מתחילה "לפנטז" על מאפים ומאכלים עתירים גלוטן ולכן פניתי לאברמסון לשם קבלת טיפול נוסף מה שהתברר כהחלטה מצויינת, מאז ועד היום החשק נעלם כליל וכי ההתמודדות היומיומית שלי פשוט מופלאה- האמת? הפתעתי גם את עצמי.

היום אני מרגישה טוב יותר, בריאה יותר, ללא נפיחויות, ערנית יותר, שיפור ניכר בהרגשה הכללית וכן, גם במצב הרוח.

כפי שציינתי מעלה עברנו לאורך חיים בריא יותר, זו לא עוד דיאטה אלא שינוי באורח החיים, אני ממעטת לבשל עם גלוטן וסוכרים, מכינה אוכל מזין ובריא יותר, עשיר בירקות, סיבים תזונתיים ופירות, מתארגנת מראש ולא מגיעה למצב של רעב קיצוני ואז חיפוש אחר דבר אוכל.

באברמסון ניתן לרכוש סקיני פסטה ו/או חטיפי בריאות, גרנולה ועוד... הכל במחירים נוחים, עם משלוח עד הבית והכי חשוב טעים.



גלוטן הוא חלבון המצוי בחיטה, שעורה, שיפון, שיבולת שועל, סולת, קוסקוס, סובין, קמח מצה, בורגול, סמולינה, לתת וכמובן בכל המוצרים המכילים מרכיבים מהרשימה הזו.
בצריכה גלוטן אנו יוצרים שכבה של דבק שיושבת לאורך המעיים ויוצרת קשיים בספיחת המזון מהמעי לגוף.
אכילת גלוטן גורמת לתופעות שונות כגון : גאזים, עייפות, חולשה, מגרנות, כאבים באיזור הקיבה, פצעים במקומות שונים בגוף , שלשול, עליה במשקל ותופעות רבות אחרות הנוצרות כתוצר לוואי.




מטופלים רבים המגיעים לגמילה מסוכר וגלוטן מגלים שהימנעות מצריכת גלוטן פותרת להם בעיות בריאותיות שלא הצליחו לקבל עליהן מענה מהרפואה הקונבנציונלית.

להזמנת חייגו: 9933*

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה