יום שלישי, 6 בדצמבר 2016

סלט משודרג עם ציפס בטטה

אמש הגיע משלוח כיפי במיוחד של ציפס בטטה, בתחילה המחשבה הראשונית הייתה פשוט לזלול בהנאה כפי שהוא בתור חטיף אולם עד מהרה הבנתי שלא כך אני רוצה לאכול אותו, השליח הגיע בדיוק באמצע הכנת ארוחת הערב ועל כן מיד הבנתי כי הוא ישתלב פצצה עם הסלט המשודרג שלי.

מי שמכיר אותי כבר יודע שהתזונה שלי נטולת גלוטן ועל כן רוב הארוחות בבית בהתאם לכך.

אמש הכנתי ארוחת ערב של כדורי עוף ברוטב עגבניות מדהים, אורז לבן עם המון בצל מטוגן וסלט משודרג- מה משודרג בו אתם שואלים? בבקשה אשתף אתכם במתכון הסודי והטעים שלי:

המצרכים:
חסה שטופה, מיובשת וחתוכה לרצועות
עלי בייבי
מקלות סלק
מקלות קולורבי
מקלות גזר
פיטריות חתוכות דק - כמובן שטריות
עגבניות שרי חתוכות לרבעים
מעט אגוזי מלך
עלי בזיליקום חתוכים גס ביד
בדרך כלל מוסיפה גם מוצרלה קרועה ביד אבל זו הייתה ארוחה בשרית אז ויתרתי
ו... הוספתי שקית ציפס בטטה- להיט

לרוטב:
¼ כוס שמן זית
מיץ מ ½ לימון
2 כפות דבש
1 כפית חרדל דיז'ון גרגירים
קמצוץ מלח,קמצוץ פלפל


אז מה זה ציפס בטטה?

יצרנית המזון הישראלית "מיה", משיקה את "צ'יפס בטטה", חטיף חדש לאירוח, "קצת מתוק, קצת מלוח", שלא תוכלו להפסיק לנשנש. חטיף "צ'יפס בטטה" הינו קראנצ'י במיוחד, עשוי מבטטות איכותיות ו-100 אחוז רכיבים טבעיים, עשיר ועדין בטעם ייחודי, ללא חומר משמר, צבעי מאכל, כולסטרול ושומן טראנס ומיוצר בסביבה חופשית מגלוטן.

"צ'יפס בטטה" מיועד לאירוח בבית עם מטבלים, לשדרוג סלטים, מרקים, מנות ראשונות עיקריות ואחרונות. אידאלי למבוגרים, סטודנטים, זוגות צעירים.

העובדה שבטטה בריאה יותר מתפוח אדמה ידועה לכל. באופן מפתיע, אף על פי שבטטה מתוקה יותר מתפוח אדמה, הרי שבזכות הסיבים התזונתיים שבה הפחמימות שלה מתפרקות לאט יותר לסוכר בדם. בדירוג של האגודה האמריקאית לתזונה, זכתה הבטטה במקום ה-1 כירק הכי בריא. הבטטה עשירה מאוד בויטמיןA המהווה מקור טוב לאשלגן, מגנזיום וברזל, וכמות גבוהה של סיבים תזונתיים שתורמים לערך גליקמי נמוך מתפוחי אדמה. בנוסף הבטטה עשירה בסיבים תזונתיים הטובים למערכת העיכול.




אין תגובות:

פרסום תגובה