יום שבת, 31 בדצמבר 2016

פתח תקווה על המפה - סושי מרקט- כשר

לעיתים כשאני אומרת שאני גרה בפתח תקווה אנשים מרימים גבה, מה כבר יש בעיר המתה הזו הם טוענים אולם אני מנגד טוענת שיש הרבה מה לעשות בעיר, העיר התפתחה פלאים ויש לנו כאן הכל מהכל ועכשיו יש לנו גם בר סושי מפנק, טעים, מיוחד והשוס לשומרי הכשרות- המקום כשר!!! והטעם כלל לא נפגע, ההיפך הוא הנכון - הטעמים שיש כאן מדהימים, מושקעים, עם המון חשיבה ותשומת לב לפרטים הקטנים- אה, ועוד דבר אחד חשוב שכחתי, המחירים כל כך נוחים- אני מבטיחה לכם כי אם תבקרו כאן פעם אחת תתמכרו ותחזרו שוב ושוב ושוב ושוב.


המסעדה נפתחה על ידי הזוג המקסים דימה ואירן גולדמן- הוא בעסקי האוכל כבר למעלה מ-16 שנים, מבין גדול אין כלל ספק, החשיבות של הזוג לאירוח ושפע גבוהה במיוחד, עיצבו מקום מקסים מקסים, ספק בר, ספק מסעדה.



חומרי הגלם באיכות גבוהה, כל יום מתקבל כאן משלוח חדש של דגים טריים, ירקות ועוד, גם בקרב הרטבים והתבלינים נבחרים כאן הטובים ביותר.



התחלנו את הארוחה עם מרק טום יאם חמים, חרפרף וטעים במיוחד, עשיר באיטריות שעועית, ירקות, גינג'ר ותבלינים- מרק טעים במיוחד, פתיחה מחממת בערב קר במיוחד:


קימצ'י- חמוצים יפנים , קריספיים וטעימים במיוחד שלא הצלחתי להפסיק לנשנש:


גיוזה- 3 כיסוני בצק מטוגנים בטמפורה במילוי פטריות | בטטה | ירקות ,מוגש עם סלט שורש- מאחר והתזונה שלי הינה נטולת גלוטן את המנה הזו לא טעמתי אך שותפי לשולחן חיסלו בהנאה מרובה :


טאטקי טונה- נתח טונה אדומה מצופה אצה, מטוגן בטמפורה, מוגש עם סלט מקלוני ירקות ורוטב יוזו- טעים במיוחד:



טאטקי סלמון- נתח סלמון מצופה אצה, מטוגן בטמפורה, מוגש עם סלט מקלוני ירקות ורוטב איולי וואסבי- גם מנה זו מעדן אמיתי:



סלט וואקמה- איטריות שעועית, אצות וואקמה, מלפפון, גזר, בצל ירוק, בתיבול רוטב פונזו- שילוב מרענן ופרשי למדי של סלט, כל כך התענגתי על הסלט:


לשולחן התחילו להגיע אין ספור סוגי סושי למיניהם, מטוגנים, עם דגים, ללא דגים, ספיישלים, אך דבר אחד ברור ומשותף לכולם- כולם איכותיים, שילובי טעמים מושלמים, כפי שציינתי מעלה חומרי הגלם איכותיים וטריים מאוד- כל אלו יוצרים ביס שלם של עונג.

דוגמא קטנטנה לרולים שטעמנו:
מגורו רול- אבוקדו, בטטה, מלפפון, שיטאקי עטוף בטונה אדומה, מוגש בליווי קרם וואסבי, שבבי פנקו ושומשום שחור.
סאקה רול- ספייסי סלמון, אבוקדו, בצל ירוק, גזר עטוף בסלמון צרוב, מוגש בליווי רוטב טריאקי ושבבי בטטה
סמוקי רול- אבוקדו, סלמון סקין, מלפפון, בצל ירוק עטוף בסלמון מעושן, מוגש באיולי יוזו ושבבי אטריות אורז פריכים.



























אז אם גם אתם אוהבי סושי, אתם חייבים לבקר במקום, לי אין כלל ספק כי אנו נבקר כאן רבות.
סושי מרקט - הירקונים 43 פתח תקווה
03-6057423

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה