יום שבת, 10 בדצמבר 2016

אופנת הילדים KIWI משיקה קולקציית חורף 2016 – 2017


אופנת הילדים KIWI משיקה קולקציית חורף חדשה בהשראת אלמנטים מהקוטב הצפוני, אלמנטים מהיער ועולם החיות. וקולקציה בהשראת האווירה האורבנית: אופנת הרחוב, הסקייטרים והקומיקס, ומלאה בחידושים: אושיית הרשת והסטייל מור סילבר יצרה קולקציית קפסולה לאופנת הבייבי; ואילו אלכס מוסקל נבחרה להיות הפרזנטורית לעונת החורף בקטגוריית הילדים הבוגרים של KIWI. 

אופנת הילדים KIWI מציעה קולקציה לתינוקות ופעוטות החל מגיל שלושה חודשים ועד גיל שלוש שנים וכן קולקציה לילדים גדולים החל מגיל ארבע ועד מידה 14. הרשת מונה למעלה מ-63 סניפים בפריסה ארצית, מקריית שמונה ועד אילת. קולקציית סתיו חורף לשנת 2017 מציגה מגוון עיצובים מדליקים בהשראות קפואות בשמות: פרוזן ארקטיק, וודלנד יערות הגשם ואורבן ג'נגל. 

אני מאוד אוהבת לרכוש את בגדי הילדים שלי, המחירים מאוד נוחים, יש כל הזמן מבצעים באמת שווים גם בתחילת עונה, הקולקציה מגוונת וניתן למצוא כאן פריטי לבוש בייסיק ומנגד חגיגיים , הבגדים נהדרים גם לאחר אינספור כביסות.



אורבני יום יומי למראה נקי וספורטיבי המורכבות מפריטי בייסיק המתאימים לכל פעילות ואירוע בשעות הפנאי והיום יום. 

קולקציית הניו בורן לבנים ולבנות: 
בקולקציה תוכלו למצוא מגוון פריטים כגון פוטרים איכותיים, אוברולים דקים ועבים, עם או בלי רגלית, מכנסי ג'ינס וטריינינגים לקטנטנים, חליפות של בגד גוף ומכנס עם רגלית בהדפסים של מגוון דמויות מצוירות ואהובות. 




קולקציית הבוגרים: 

בקולקציית הבנות ניתן למצוא טוניקות מודפסות עם ציורים ומגוון דמויות טייצים חלקים או מודפסים, מכנסי ג'ינס, חולצות חלקות, פוטרים מודפסים וחלקים ומגוון שמלות סריג וקרדיגנים. 



בקולקציית הבנים ניתן למצוא מגוון רחב של חולצות חלקות, פסים ומודפסות לצד מכנסיים באורכים שונים כגון מכנסי פוטר קל באורך ברך, מכנסי אריג ארוכים בגזרה ישרה ומכנסי פוטר בשלל צבעים.




עוד ניתן למצוא ברשת קולקציית מעילים המורכבת ממגוון רחב של מעילים שיחממו את הילדים במיוחד. מעילים קצרים וארוכים עם כובעי פרווה, הקולקציה מגיעה במגוון צבעים חורפיים: שחור, לבן, חום כחול וגם גוונים ורודים לבנות.


עד 70% הנחה 
על קולקציית אופנת החורף 

· לא כולל בייסיק, פרומו ומוצרי קופה 
· המבצע בתוקף החל מ- 11/12/2016 ועד גמר המלאי 
· אין כפל מבצעים
· מהפריטים המשתתפים במבצע



טווח מידות ניו בורן עד מידה 12 






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה