יום חמישי, 22 בדצמבר 2016

ארוחת שגרירים ברשת BBB

גם השנה הוזמנתי לארוחת שף לסיכום שנת 2016 ברשת BBB- השנה הארוחה הינה בסימן "חשיבה מחוץ ללחמנייה"- את ההמבורגרים טעמנו בקרואסון, בבריוש, בפיתה, בלחמניית איטריות ובוואפל בלגי- בהחלט שילובים מעניינים וחדשניים.

מי שלא מכיר ארוחת השף מיועדת לחברי המועדון הותיקים והנאמנים של הרשת - לדעתי זהו קונספט מקסים ומחווה נהדרת לנאמני הרשת.

התחלנו את הערב עם מבחר מנות פתיחה נהדרות:

בטטה צלויה בנור ברוטב גבינה כחולה- הבטטה קורמלה וקיבלה טעמים נפלאים:



סלק אפוי עם לבנה פיסטוק, שמן זית ואורגנו טרי- פחות התחברתי למנה מאחר ולא חובבת סלק.



חציל קלוי עם בורגול, טחינה, סלסלת עגבניות, עשבי תיבול, בצל סגור וצנוברים- כל הטעמים שאני אוהבת בביס אחד- מנה מנצחת.



כרובית צלויה בתנור באיולי שום, חרדל ופטרוזיליה- מנה מדהימה, קלילה וטעימה, עוטרה בשבבי פרמזן - נפלא.


פרחי ארטישוק מטוגנים עם איולי לימון פיקנטי- אני באופן אישי לא יכולתי לאכול ממנה זו מאחר ואני לא אוכלת מוצרים עם גלוטן אולם שאר יושבי השולחן התענגו על מנה זו אשר התחסלה בשניות.



סלט עגבניות פרשי ומרענן עם מבחר עגבניות שרי, עגבניות, מלפונים, רצועות צנון ובצל סגול, זיתי קלמטה.


אז אילו חידושים נמצא בשנת 2017 אתם שואלים ? אני פה על מנת לספר לכם:

פלורנטין – המבורגר צלוי בגריל על ממרח של לבבות ארטישוק, מעליו קרם תרד, גבינת עיזים וביצה עלומה, מוגש בתוך קרואסון חמאה- הזוגי הזמין את המנה הזו ופשוט התמוגג, לטענתו מדובר בשילוב טעמים נפלא ודומיננטי, לטעמי המנה קצת יותר מידי עמוסה אבל היי, על טעם וריח אין מה להתווכח.




צרפתי – המבורגר צלוי בגריל על בריוש באיולי חרדל דיז'ון ואנדיב, מעליו ריבת תאנים ביין אדום, גבינת שברה ואגוזים קלויים. 

אוממי – המבורגר צרוב בפלנצ'ה, פטריות פורטובלו, טריאקי, בצל ירוק, רוקט, עגבנייה, ספייסי מיונז המוגש בלחמניית אטריות צרובות.

רוסיני – המבורגר צלוי, פרוסות דקיקות של פילה בקר וכבד אווז צרוב, איולי של פטריות כמהין על ואפל בלגי ואספרגוס ברוטב יין אדום ומייפל- זו המנה שאני הזמנתי ופשוט התמוגגתי לי, שילוב הטעמים מנצח, את המנה שלי אכלתי ללא הוואפל מאחר ואני לא אוכלת גלוטן אבל ניתן להזמין לחמניה ללא גלוטן (פרט שלא חשבתי לשאול וחבל).



דונר – המבורגר מתובל צרוב בגריל, שווארמה של פרגית, טחינה, סלסה של עגבניות וסלט כרוב בפיתה- הזוגי הזמין גם מנה זו לטעימה והתרשמות ונרשמה התלהבות משילוב טעמי הרחוב במנה אחת.



במהלך הארוחה מומחית לבירות סיפרה לנו על תרבות הבירה והוענקו טעימות עם הסברים על הקשר בין בירה והמבורגרים, התאמה בין המנות לבירות השונות וכו'. 

בסיום הארוחה קינחנו במבחר פירות העונה ופלטות קינוחים נהדרות:




אז תודה רבה לרשת BBB על ארוחה ואירוח נפלאים מאין כמותם- שאפו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה