יום שבת, 31 בדצמבר 2016

סובלים מאקנה? מוצרי סבוקלם פותרים כל בעיה

יש לי 2 מתבגרות בבית ולכן תופעת האקנה מוכרת ושכיחה אצלנו, לא אחת עולה סוגיית הטיפול בנושא ולאחר התנסות בלא מעט תכשירים הוכרעה הכף ואנו יודעות כי הטיפול הנכון, המסיבי והיעיל ביותר הינו המוצרים הנהדרים של חברת סבוקלם.


מי שלא מכיר אז הסיפור של מותג סבוקלם מתחיל אי שם בתחילת שנות ה- 90', בבית מרקחת בראשון לציון. אמנון בכר והרמן וייס, צמד רוקחים, בוגרי האוניברסיטה העברית, שהיו באותה העת בעלים של בתי מרקחת, עבדו מאחורי הדלפק ופגשו אלפי לקוחות שחיפשו מוצרים איכותיים שמטפלים אבל גם מטפחים את העור. הידע המקצועי שרכשו במרוצת השנים והבנת הצרכים של הצרכנים הישראליים, הביא אותם לפתח מוצרים המעניקים מענה לאוכלוסייה בעלת עור רגיש, מגורה ואדמומי ולהקים את המותג "סבוקלם". האתגר שעמד בפניהם היה לפתח, לראשונה בישראל, מוצרים דרמו–קוסמטיים, הממלאים את הצורך במרווח בין מוצרי קוסמטיקה לתרופות ונותנים מענה לכלל האוכלוסייה, גם לבעלי העור הרגיש.תוך מספר שנים, מוצרי סבוקלם הפכו לשם נרדף לטיפול בעור הרגיש כשהם זוכים להמלצות חמות של רופאי עור בכירים בישראל.
כיום, מוצרי החברה כוללים מגוון רחב של פתרונות דרמו-קוסמטיים למגוון תופעות עור. המוצרים מפותחים ומיוצרים בישראל (כחול לבן) בתנאי מעבדה מחמירים, בגישה מדעית ורמת מחקר גבוהה.

אז כאמור, הפעם בחרנו להתנסות במוצרים לטיפול באקנה- 2 בנותיי בנות ה-16 וה-18 יצאו לשבוע טיפולים מסיביים, בוקר וערב והתוצאות לא איחרו להגיע, לאחר כשבוע של טיפולים לאחת הפנים ללא אף פצע ונקיות לחלוטין ואילו השנייה שפנייה היו מלאים יותר בפצעונים חשה הקלה משמעותית וכי נראה כי עוד מספר ימים של טיפולים יתנו את התוצאה של פנים חלקות לחלוטין.


את הטיפול הן התחילו כל בוקר בשטיפת הפנים עם ג'ל הניקוי - לניקוי יסודי של עור הנוטה לפצעונים- תכשיר ניקוי מקציף, המבוסס על חומצת חלב וחומצה סליצילית (AHA ו-BHA), לניקוי עדין ויסודי של עור שמן ומעורב. מסיר ביעילות שאריות לכלוך ועודפי שומן, ומעודד את התהליך הטבעי של התחדשות העור. שימוש קבוע יסייע במניעת הופעת פצעונים ובשמירה על עור נקי, חלק ונטול ברק שומני. ג'ל הניקוי מועשר בשמן מאנוקה לשמירה על היגיינת העור, במיוחד עור הנוטה לרגישות ושמנוניות יתר.


מיד לאחריו תרחיף לטיפול נקודתי- תכשיר ייחודי, המסייע לטפל נקודתית בבעיות האופייניות לעור שמן ובעייתי. התרחיף מבוסס על נוסחה מיוחדת של תמציות צמחים, הסופחות בעדינות את עודפי השומן והלחות, ושמני צמחים המרגיעים את העור ומכווצים את הנקבוביות. מועשר בשמן מאנוקה לשמירה על היגיינת העור, במיוחד עור הנוטה לרגישות ושמנוניות יתר.


ולסיום מריחה פעמיים ביום של קרם הלחות של סבוקלם- קרם לחות ייחודי ודל שומן, המתאים לעור מעורב עד שמן ולעור בעייתי. הקרם מרווה ביעילות את העור ונספג בקלות, מבלי להשאיר ברק או תחושת שמנוניות. מכיל רכיבים טבעיים לספיגת עודפי שומן ולמניעת התרחבות הנקבוביות. הקרם מבוסס על קומפלקס טבעי, המכיל אלוה-ברבדנסיס, להרגעת העור ותמציות צמחים אוגרי לחות לשמירה על הלחות הטבעית של העור. שימוש יומיומי יעניק לעור מראה חלק ונטול ברק שומני.


עוד בסדרה לטיפול באקנה: מי פנים, כמוסות לטיפול בעור הפנים- תוסף תזונה לשיפור מראה העור המשלב צמחי מרפא וויטמינים למראה עור חיוני, יאנג זיטאאוט- מסכה לטיפול בעור הנוטה לפצעונים.

אז אם גם לכם יש מתבגרים בבית הסובלים מאקנה או אפילו אתם השתמשו במוצרי סבוקלם הנהדרים, מובטחת לכם הצלחה מרובה ועור פנים חלק ונעים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה