יום שבת, 31 בדצמבר 2016

בואו נברח יחד- אסקייפ רום בפתח תקווה

טוב, אז על הטרנד החדש של חדר בריחה מניחה שרובכם שמעתם, הוא התחיל אי שם בחו"ל כבר לפני זמן מה ובארץ תפס תעוצה רבה ובכל רגע נתון נפתחים עוד ועוד חדרי בריחה ממש כפיטריות לאחר הגשם.

שמעתי על כך רבות אולם טרם יצא לנו להתנסות מקרוב, אז בחנוכה לקחנו הפוגה קצרה, יצאנו כל המשפחה לערב גיבושון בחדר בריחה הממוקם במקום מגורינו- בפתח תקווה.



ולמה בעצם אני אומרת גיבושון? זאת מאחר והפעילות הינה פעילות משותפת לכולנו, יש לנו כ-60 דקות לצאת מהחדר, המשימות לא פשוטות, החידות לא קלות אך מאחר וכולנו יחד כל אחד תורם מעט ויחד פיצחנו את המשימה כמו ענקים.

החדר שאנו הגענו אליו בעצם מדבר על קבוצת חברים החווים הנגאובר מטורף מערב רווקים, מתעוררים כשעה לפני החתונה של החבר הכי טוב שלהם, יש להם 60 דקות בלבד להגיע לחתונה ו... היי , את הדבר הכי חשוב אחד מהם איבד- את הטבעת לחתונה- אז כאמור עליהם לצאת מהחדר ב-60 דקות והכי חשוב למצוא את הטבעת.

המשימות מאוד מאתגרות, החידות בחלקן מאוד קשות אבל היי, הצלחנו וכעבור 51 דקות בלבד הצלחנו לצאת מהחדר ולהגיע בזמן לחתונה.

החדר ממוקם באיזור התעשיה של קריית אריה, שפע של חניה באיזור ללא תשלום- פעילות מגניבה לקבוצות חברים, לגיבוש בעבודה ו/או סתם לערב של כיף עם המשפחה.

החדר מיועד לקבוצות של 2-7 אנשים ישחקו ביחד בחדר אחד, רמת הקושי מאוזנת ומתאימה גם למתחילים, חדר בריחה זה מותאם לדוברי עברית ואנגלית

ממליצה בחום!

המפלסים 6, קריית אריה, פתח תקווה.
079-9322224

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה