יום רביעי, 28 בדצמבר 2016

לכבוד החנוכה פעילות עם הילדודס- והפעם עוגיות חמאה מפנקות

אני זוכרת בילדותי שאמי מעולם לא הרשתה לנו להכנס למטבח, היה וטו מאוד ברור, רק אמא במטבח- אין מקום ללכלוכים, מאז ועד היום עברו המון מים בנהר, היום אני אמא לארבעה נסיכים אשר כולם ככולם מבלים, מבשלים ומפיקים תוצרים מעניינים במטבח, כן, יש לעיתים ה-מ-ו-ן לכלוך אך זה שווה, ההנאה שלהם שווה הכל, הברק בעיניים כשהתוצרת מוכנה- עונג שמימי עבורי.

השבוע קיבלתי להתנסות אישית מארז אפיה מקסים לילדים הכולל 14 חלקים מבית נעמן , אני יצאתי לעבודה הבוקר וזו התוצרת שהילדודס הכינו:


השכנה כבר התקשרה לדווח שהניחוחות שיוצאים מהדירה שלנו מדהימים ושכדאי לי כבר לחזור מהעבודה ולהתענג על כוס תה מהביל עם עוגיות.

המתכון לעוגיות שהילדודס מצאו ברשת:

המצרכים:
175 גרם חמאה רכה
1 כוס סוכר
1 שקית סוכר וניל
2 חלמונים
1/2 2 כוסות קמח
1/2 כפית אבקת אפייה
קמצוץ מלח

אופן ההכנה:
לערבב חמאה, סוכר וסוכר וניל לתערובת אחידה, להוסיף חלמונים ולערבב.
בקערה נפרדת שמים קמח, אבקת אפיה ומלח ומערבבים היטב, מוסיפים לקערה הקודמת לבצק אחיד.
עוטפים בניילון נצמד ומקררים כחצי שעה במקרר.
לשים מעט את הבצק, מרדדים על משטח מקומח וקורצים צורות.
מניחים בתבנית ואופים כ-10 דקות בחום בינוני, לפזר סוכר ו/או אבקת סוכר ולהגיש עם כוס תה.


כפי שציינתי מעלה מדובר בערכה מקסימה ומיוחדת, 14 חלקים לאפיה בדיוק כמו הגדולים, הילדודס שלי התלהבו ורצו להמשיך וליצור עוד ועוד - כל העונג הזה במחיר די מגוחך של 39.90 שקלים בלבד- אני כבר רכשתי עוד כמה ערכות כאלה למתנה.


סתם שתדעו רשת נעמן יוצאת במבצעים ממש שווים לרגל החורף.


מגוון מארזים חגיגיים לחנוכה החל מ39.30 ₪ 
ובנוסף לרגל השנה האזרחית החדשה מגוון של מתנות החל מ99.90 ₪

וגם - עד 70% הנחה על מאות פריטים


להלן מספר דוגמאות:
תבנית אפייה קפיץ 28 ס"מ עם תחתית זכוכית – במחיר 17.97 ₪ במקום 59.90 ₪
מגש צבעוני אקריליק 45X36 ס"מ - במחיר 35.70 ₪ במקום 119.00 ₪
צלחת הגשה 3 קומות 18/23/25 ס"מ זכוכית - במחיר 23.97 ₪ במקום 79.90 ₪
צלחת מרק קרמיקה 28\24 ס"מ , 4 ליטר JULIET - במחיר 8.97 ₪ במקום 29.90 ₪



אין כפל מבצעים , בתוקף עד 31.1.17 על מגוון מוצרי נעמן המשתתפים במבצע

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה