יום ראשון, 4 בדצמבר 2016

סלמון בתנור- כמה קל ככה נהדר

מי שמכיר אותי יודע שאני יכולה לבלות שעות רבות במטבח, אוהבת להכין מטעמים ובעיקר בסופי שבוע מפתיעה ומגוונת, כל ערב שבת תמצאו על שולחננו דג, לא חשוב הצורה, לא חשוב המתכון אבל חשוב והכרחי שיהיה אחד כזה.

בסופ"ש האחרון החלטתי שאני לא מכינה דגים ברוטב אלא דג סלמון בתנור, בלי עבודה, 5 דקות ונכנס לתנור , 15 דקות והגיע לשולחן, טעים בטירוף , בריא, ללא שמן והכי חשוב בטעמים וניחוחות מדהימים.

אז איך הכנתי אתם שואלים? בבקשה המתכון:

המצרכים:
פילה דג סלמון חתוך לפרוסות
2 בצלים פרוסים
שיני שום 
תערובת תבלינים של אינה פארמנ'ס (בסוף הפוסט אספר לכם על המותג)

אופן ההכנה:
לשטוף היטב את הסלמון.
להניח בתבנית פרוסות בצל ושיני שום, להניח מעליהם את פרוסות הדג ולתבל בתערובת התבלינים.
אני ריססתי במעט תרסיס שמן.

להכניס לתנור חם על טורבו כ-15 דקות בלבד! להגיש חם ולהנות!



תערובות התיבול של "אינה פארמנ'ס"- חותמת של איכות בכל מנה 

אינה פארמאנס, כהנת הבישול העולמית, מציגה את סדרת תערובות התיבול שלה, 10 סוגים במספר, שמאפשרת לבשלן הביתי (כן, כן גם לך) נגיעה של גורמה בכל מנה- התערובות נפלאות ומעניקות ארומה מדהימה למטעמים, הפעם צירפתי לכם את המתכון לדג הסלמון אך הכנתי עימם גם עוף בתנור ואף הוספתי לפסטה.

תערובות התיבול של אינה פארמנ'ס עשויות בעיקר מרכיבים טבעיים,

ללא מונוסודיום גלוטומט ועם מקסימום טעם, רק לפזר את התערובות על המנה ולהנות מאוכל טעים ועשיר בשניות שגם ילדים וגם מבוגרים יאהבו...זה עד כדי כך פשוט.

תערובות התיבול בסדרה כוללים טעם לכל מנה: תערובת למנגל, שום ועשבי תיבול, לימון ופלפל שחור, רוזמרין וזיתים,תבלין קאג'ון, ,לדג, לעוף ולירקות ועוד רבים וטובים שיתנו למנה טעם טבעי וטרי...כמעט ללא מאמץ.

יש תערובות לתיבול מושלמת לתפוחי אדמה קריספיים, תערובת מסאלה שתתן לכם את הטאץ' ההודי, תערובות לעוף ולדג שפשוט מוסיפים ישירות ונהנים מגורמה אמיתי...אינה פארמנס, זה עד כדי כך פשוט. 


מומלץ לשלב את תערובות התיבול בכל תבשיל, מרינדה, כתוספת לפרורי לחם, בחביתות, סנדוויצים, מרקים וכדרות, בעל האש ובעצם בכל פעם שאתה רוצים להכין משהו טעים תוכלו למצוא תערובת תיבול מתאימה של אינה פארמנ'ס.

השידרוג והטעם המעולה יבואו בקלות וכל המשפחה תהנה מהם.

את התבלינים ותערובות התיבול של "אינה פארמנ'ס" ניתן להשיג במגוון ענק של מעדניות, חנויות גורמה, חניות מתמחות ואיטליזים כמו גם ברשתות סטופמרקט וגולף אנד קו. הפצה בלעדית - "ג'רמי גורמה" 09-7443077.

כשר בהשגחת בד"צ קייפטאון ובאישור הרבנות הראשית לישראל. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה