יום ראשון, 11 בדצמבר 2016

בואו נשב לכוס תה ועוגיות

הבטיחו שהשבוע הוא חוזר, הבטיחו ואני יותר ממקווה שהפעם זה יקרה .
אוף, מה יהיה ? אנחנו באמצע דצמבר והגשם כמעט ולא הופיע ואני מתגעגעת , מתגעגעת לאותן שעות בן הערביים, בהן אני חוזרת מהעבודה, הילדים בבית כי הגשם דופק על החלון ולא הולכים לחברים, מכינים עוגיות יחדיו, כוס תה מהביל ומתחילים בפעילויות כיפיות ומהנות- זמן איכות אני קוראת לזה! זמן שהוא שלי ושלהם- אין חברים, לרוב גם מוותרים על החוגים, אין טלפונים- רק אנחנו והם.

אז ראשית כפי שציינתי מעלה אנחנו מכינים עוגיות (שיהיה מה לטבול בתה)- תיכף אצרף לכם מתכון לעוגיות הכי טעימות שתאכלו , יש לנו המון משחקי קופסא שאנו מוציאים, דפי צביעה שאני מדפיסה ויש לנו באופן קבוע בבית, ספרים שטרם הגענו אליהם ו/או סתם יושבים על הספה עם כוס תה, עוגיות, לעיתים גם פופקורן וחטיפים ומזמינים סרט ב-VOD.

הורים אני יודעת שהשגרה דוחקת, אני יודעת שסל הכביסה קורא לי וערימת הכלים בכיור גם היא מחכה רק לי, הניקיונות לא יברחו, זמן האיכות עם הילדים יברח, הם גדלים לנו מהר מידי, נצלו את הימים האלה ותהנו איתם, מבטיחה לכם אלו הם זכרונות אותם הם יקחו עימם עוד שנים קדימה (מניסיון והגדולה שלי רק בת 18.5).

אז יש כאלו שיגידו שהם ו/או ילדיהם לא אוהבים תה - יכולה להעיד על עצמי כי רק בשנה האחרונה התחלתי לשתות תה עד אז זה היה בגדר "מחלה" ממש שנאתי את זה אבל בשנים האחרונות היצע הטעמים גדל והבנתי כי ישנם טעמים נפלאים.

ילדי לא מאוד אוהבים תה אבל את חליטות התה של ויסוצקי קידס הם מאוד אוהבים - מדובר בחליטות ללא קפאין בטעמי נענע, ענבים ופטל ועשויים מרכיבים טבעיים בלבד.

אז בשביל לשתות כוס תה אנחנו זקוקים לעוגיות טעימות נכון? בבקשה מתכון:

מצרכים
1 מרגרינה רכה
2 בצים
שקית קוקוס קטנה
שקית שומשום
2 סוכר וניל
2 אבקת אפייה
חצי כוס שמן
חצי כוס תפוזים
כוס ורבע סוכר מי שאוהב מתוק אפשר כוס וחצי
בערך קילו קמח


אופן ההכנה
לשים את כל החומרים בקערה מלבד הקמח אח’’כ להוסיף את הקמח בהדרגה עד שמתאסף בצק אחיד ורך למגע מניחה את הבצק לנוח כ-10 דקות
את העוגיות מכינה במכונה של צורות ארוכות להניח את העוגיות בתבנית ונייר אפייה עד שמזהיב טעים מאוד ויוצא מאוד פריך .


ועכשיו יש לויסוצקי שיתוף פעולה מקסים עם דיסני בכל חבילה נמצאת חוברת צביעה מדליקה של אנה ואלזה או המכוניות, כיף אמיתי וחגיגה כיפית לילדודס.


החליטות בעלות מתקתקות מתונה וטבעית שמקורה בהרכב הצמחים והפירות שבתיונים ולכן כמעט ולא נדרש להוסיף סוכר (באופן אישי מוסיפה ממש מעט והם ממש אוהבים).


אז כפי שציינתי מעלה היום אחר הצהריים הוקדש לציורים והדבקות, לאחר מכן סיפורים והכנת ארוחת ערב משותפת (רק חושבת על הבלאגן שיחכה לי במטבח שהם ילכו לישון והתעייפתי).




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה