יום שבת, 10 בדצמבר 2016

התכוננתם לחנוכה? אני כן עם פעמית סטור

כשאני מארחת אני מתחילה את ההכנות עוד הרבה לפני כן, חושבת על עיצוב השולחן (למרות שיש לי עוד הרבה  מה ללמוד בנושא), מגבשת את התפריט ועורכת רשימת קניות, הכל צריך להיות מתוקתק לפחות כשבועיים מראש, כך בטירוף היום יום שלי אני לא לחוצה והכל יהיה מוכן בדיוק בזמן.

כשאני חושבת על עיצוב השולחן אני יודעת מיד כי בפעמית סטור אמצא את כל מבוקשי, החל מתבניות לאפיה ובישול (לא רק חד פעמי נמצא כאן), כלה בצלחות,כוסות וכדומה, בנוסף נמצא כאן את כל מבוקשינו לעיצוב חגיגי לימי הולדת, חגים ואירועים מיוחדים.



אז אנחנו כאמור נמצאים כשבועיים לפני החג ועל כן יצאתי השבוע למשימה, הגעתי לחנות פעמית סטור השוכנת בפתח תקווה (לרשת יש כ-18 סניפים המפוזרים בכל חלקי הארץ) ונהנתי מהמבחר , הצבעים וההיצע האדיר שיש לחנות להציע לקראת החג.

ראשית הגעתי למחלקת החגים שם מצאתי מבחר דברים לשולחן החג: צלחות, כוסות, סביבונים, ראנר, קישוטים לשולחן , נרות ועוד ועוד.







וכשאני כאן אני חייבת להמשיך ולבקר בשאר המחלקות אשר מסודרות לפי קטגוריות בסדר מופתי, הסניף נקי מאוד (בדיוק כמו שאני אוהבת), הצוות אדיב ונכון לעזור והמגוון כאן רחב ביותר.

מחלקת האפייה והכלים- מבחר רחב ביותר  :






מחלקת כלים חד פעמיים, גם כאן נמצא הכל מסודר לפי קטגוריות, החל מכלים לאירועים וחגים וכלה בכלים חד פעמיים פשוטים ליום יום, הכל מתומחר ומסודר, יש המון מבצעים שווים:



מחלקת ימי הולדת, חגיגות מיוחדות ועיצובים מיוחדים:







לרשת פעמית סטור כרטיס מועדון המעניק 6% הנחה בכל קנייה ובנוסף מבצעים חודשיים בלעדיים לחברי המועדון!!!! 

הכרטיס תקף לשנה וחצי וניתן לרכוש אותו בסניפי הרשת בעלות של 19.90 ש"ח, (ללא כפל מבצעים)

למי שאין זמן (כמוני) יכול לבצע הזמנה מסודרת באתר ותוך 5 ימי עסקים ההזמנה תגיע אליכם הבייתה .

אז פעם הבאה שאתם מארחים, אל תהיו בלחץ, הכנסו לפעמית סטור ותהנו ממבחר אדיר לכל אירוע/חג במחירים נוחים ובמגוון רחב ביותר.

עיצוב שולחן החג שלי כבר מוכן, מה איתכם? כפי שאתם רואים יש לי כאן גם מארזים מקסימים מעוצבים על ידי מתנות מיוחדות לאנשים מיוחדים אשר יחולקו לאורחים.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה