יום רביעי, 21 בדצמבר 2016

מסעדת מאצויה- חוויה קולינרית חגיגית

אמש יצאנו אני והזוגי לדייט , חיפשתי מסעדה אשר תעניק אווירה נעימה לצד אוכל איכותי ובחרתי במסעדת מאצויה השוכנת ברמת גן, בשיטוט מהיר נמצאה חניה - פתיחה מרשימה הלוא כן?

מסעדת מאצויה הינה מסעדת גריל יפני פיוז'ן כשרה הממוקמת במתחם הבורסה ברמת-גן. התפריט המפתיע מציע מבחר מנות יפניות אותנטיות עם נגיעות מודרניות בהשראת המטבח הקליפורני. כוכבי התפריט הם ללא ספק שילובי הסושי הייחודיים, שהפכו לשם דבר ולמנות הדגל של מאצויה.



המסעדה בעיצוב יוקרתי ומרשים, מוזיקת רקע נעימה במיוחד מתנגנת לה ברקע, האוכל טעים במיוחד (כל מנה טובה מקודמתה) והשירות ברמה גבוהה, איכותי, סובלני וחייכני- המלצרית מכירה את תפריט המסעדה על בוריה וידעה להמליץ על כל מנה ומנה.

 


קרפציו סלמון- סלמון כבוש במרינדה יפנית עם רוטב סויה מתקתק, ג'ינג'ר, צנון ובצל ירוק מוגש עם טוסטונים- מנה מדהימה ומרעננת מאוד, פתיחה נפלאה לארוחה מנצחת:


קריספי רייס- כבד אווז בטריאקי קוביות אורז מטוגנות עם כבד אווז בטריאקי, צ'אטני עגבניות, מיונז וואסבי ובצל ירוק- מנה מתוחכמת וטעימה במיוחד, קוביות אורז פריכות וקריספיות ומעליהם נחות להן קוביות כבד אווז מענגות ונימוחות:


קאיסקי סלאדה -סלט יפני קלאסי עם תערובת חסות, רוקט, נבטים ופטריות שמפניון צלויות עם פילה דג לבן צרוב על הפלנצ'ה ברוטב מיסו, שום ולימון- סלט פרשי, מרשים וטעים במיוחד, פילה הדג הצרוב מקפיץ את הסלט פלאים- אל תוותרו:



טונה קראנצ'י רול -אבוקדו, אספרגוס, שיטאקי ולימון, עטוף בטונה ושבבי טמפורה ברוטב מתוק חריף יפני- אכלתי עד היום הרבה סושי אבל חייבת לציין לטובה את המנה הזו- המנה המנצחת- סושי איכותי, טעים במיוחד בעל מרכיבים איכותיים וברמה גבוהה, שילוב טעמים חלומי, מצד אחד מעט חמצמצות מהלימון, מצד שני מעט חרפרפות- במילה אחת - וואו!!



קושיאקי ניקו מאקי -גלילי אנטריקוט בציר בקר, סויה ויין אדום במילוי אספרגוס ושימאג'י- מנה חלומית - 2 שיפודים של עונג שמימי-כשקראנו בתפריט התלבטנו אם להזמין את המנה הזו, המלצרית המליצה בחום והחלטנו לזרום איתה- אין מילים, מנה מצויינת- אל תוותרו:


הזוגי הקרניבור שלי לא יכל לוותר על טפאנייקי אנטריקוט -סטיק אנטריקוט מוגש בפלטה רותחת בליווי פלפלים, פטריות וזוקיני, נתח איכותי מאוד, עשוי במידת העשייה המדוייקת, משוייש בעדינות ומלא במיצים וטעמים חלומיים:



אין לנו כלל ספק כי לכאן נחזור עוד רבות, מדובר במסעדה יוקרתית , איכותית מאוד, כל המנות כפי שציינתי בתחילת הפוסט היו פשוט נפלאות, ניכר כי חומרי הגלם ברמה גבוהה מאוד, השירות מוקפד מאוד, האווירה במקום נעימה במיוחד.

ממליצה בחום להזמין מקום אחרת לדעתי תצטרכו לחכות המון זמן בתור.

דרך מנחם בגין 7 , רמת גן
טלפון: 053-9367577

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה