יום ראשון, 4 בדצמבר 2016

הגמדים באים והפעם רק עם חצי כפית סוכר מוסף בגביע

לצערי כל יום מתנהלת אצלינו בבית מלחמת כוחות הן בשעות הבוקר, הן בשעות הצהריים ואף בשעות הערב, כל ארוחה מלווה בויכוחים ובמריבות, הבנים שלי יכולים לחיות על האוויר, אין להם שום צורך באוכל.

הזעטוט בן הארבע וחצי מתחיל את הבוקר עם כוס שוקו ואם ממש הצלחתי אכל גם עוגיה, בגן במלחמה עיקשת עם הגננת אוכל כריך אחד, מעט ירקות ובשעת הצהריים רגע לפני החזרה הביתה מקבלים "טעימה" פרי שגם עושה טובה שאוכל, את ארוחת הצהריים צריך לשדל אותו לאכול וארוחת הערב היא פשוט השיא- ויכוחים, משחקים, הבטחות ומה לא? אבל על דבר אחד הוא לא מוותר ואין מלחמות- גמדים של שטראוס- הוא פשוט אוהב את המעדן הזה מאז שהוא תינוק ואני שמחה, אני רגועה שהוא אוכל משהו טעים, מזין, עשיר בויטמינים, ברזל וסידן ועוד פרט אחד חשוב מאוד -ללא הרבה סוכרים !


בשטראוס הבינו את נושא הבריאות ושיפרו את המתכון, הפחיתו את רמת המתיקות של המוצר בכדי שילדינו יתרגלו לאכול אוכל פחות מתוק ועל כן מהיום נמצא בגביע גמדים רק חצי כפית סוכר מוסף (סוכר במחית הפרי+סוכר לבן).



מוצרי גמדים מבוססים על גבינה לבנה 5% שהיא בבסיסה מזון בעל ערך תזונתי גבוה, עשירה בחלבון ותורמת לתחושת שובע ולגדילה.

בנוסף, גמדים מיוצרים בתוספת מגוון מחיות פרי טבעי, ללא צבעי מאכל מלאכותיים, ללא חומריים משמרים, ללא מייצבים ובכל גביע גמדים קיים הרכב ייחודי : אבץ, סידן, ברזל, ויטמין D וויטמין A המעשיר את תזונת הילדים בשנתיים הראשונות.




אז צרפו גם אתם לתזונת ילדיכם לפחות גביע גמדים אחד , הרגילו אותם לצרוך פחות סוכרים ואם זאת להנות ממעדן בריא, טעים ומזין ותהיו שקטים שהילדים קיבלו "מעדן" מתוק, מזין וטעים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה