יום שבת, 10 בדצמבר 2016

שופרסל מפנקת אותנו ומשיקה את סדרת האוכל המוכן

מי מאיתנו לא מכירה את הלחץ היום יומי שלנו? מי מאיתנו לא הייתה רוצה שימציאו עבורנו גמדים קטנים שינקו ויבשלו? אז עד שיגיעו אותם הגמדים בינתיים שופרסל מפתיעה ודואגת לנו לאוכל טעים ומזין ומשיקה את סדרת האוכל המוכן שנמצא במקררים בכל סניפי שופרסל הפרוסים ברחבי הארץ.



כולם יודעים שאין כמו אוכל של בית, אך לפעמים בשגרה המעייפת ובתוך הריצות הבלתי פוסקות, טוב שיש פתרון לארוחה טעימה המוכנה לאכילה בחימום בלבד, סדרת האוכל המוכן החדשה הכוללת תבשילים ומרקים מצוננים ממתכונים ביתיים ללא חומרים משמרים.



בסדרת המרקים נמצא מגוון של מרקים איכותיים, סמיכים וטעימים, במשקל של 550 גרם ובמחיר מגוחך של 9.90 ש"ח בלבד : מרק אפונה, מרק עדשים, מרק ירקות, מרק עגבניות, מרק כתום ומרק ירקות דל קלוריות, אנו בחרנו במרק עגבניות ובמרק ירקות.

מרק הירקות היה סמיך ועשיר בתבלינים, הילדים פחות אהבו בשל עודף התבלינים.


לעומתו מרק העגבניות נחל הצלחה מרובה הן על ידי הילדים והן על ידי המבוגרים, סמיך, טעים ומזין:



בגזרת האוכל המוכן נמצא במגוון: אוש פלו, נודלס מוקפץ, אורז אסייתי וקוסקוס עם ירקות, גם כאן המנה מגיעה במשקל של 550 גרם ובמחיר של 14.90 ש"ח בלבד.
לצערנו כל המוצרים נחטפים מן המקררים וכי מצאנו רק את הקוסקוס עם הירקות, המנה הייתה נחמדה ומזינה, מנה עשירה, לצערי הנסיך חובב הקוסקוס לא ממש התחבר למנה אך המבוגרים שבבית דווקא שיבחו את המנה וטענו שהיא ממש טעימה.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה