יום רביעי, 28 בדצמבר 2016

החורף כבר כאן במלוא עוצמתו

החורף כבר כאן במלוא עוצמתו ולצערי עימו כל מחלות החורף - צינון, שפעת, דלקת גרון, דלקת אוזניים, סינוסיטיס , מה לא? כל אחד מבני הבית סיפח אליו את המחלה שלו וממש בית מרקחת אצלי בבית, כמויות ממחטות האף אצלנו רוקעות שחקים וניכר כי כמה שלא אקנה תמיד אזדקק לעוד.



בדיוק מושלם הגיעה חבילה מפנקת מקליניקס ובתוכה מבחר ממחטות אף בכל הצורות, בכל הדגמים אבל הכי חשוב במרקם רך ונעים.


קלינקס, מותג הטישו הראשון בעולם, הומצא על ידי Kimberly-Clark עוד בשנת 1924. 
בתחילה יועדו ממחטות קלינקס כמסירי קרם מהפנים ופורסמו על ידי כוכבות הוליווד רבות. 
לאחר מכן הוסבו לשימוש כממחטות אף, כאשר קלינקס הציג לראשונה לעולם מגבונים צבעוניים ואת הקופסה המהפכנית השולפת מגבון אחר מגבון. 
כיום קלינקס נמכר בכ-150 מדינות ברחבי העולם. בישראל, קלינקס כבר הפך לשם גנרי לטישו והוכתר כמותג-על במסגרת דירוג ה-SUPERBRANDS במשך ארבע שנים ברציפות בין השנים 2009-2012.



כמותג הטישו המוביל בישראל, בקלינקס דואגים שתמיד תקבלו את הטוב ביותר ועובדים במרץ, תוך כדי שימוש בטכנולוגיות חדשניות, על פיתוח קשת רחבה של מגבוני אף עם תוספות מיוחדות, ההופכות את חוויית השימוש לאיכותית ומפנקת.

קלינקס אולטרה סופט - מגבוני אף איכותיים במיוחד לרכות מקסימאלית של שלוש שכבות. לתקופות צינון, לאלרגיות ולרגעים שבהם פשוט חייבים את הרכות של קלינקס. מגיעים במארז זוגי.


קלינקס קולקשן – 56 ממחטות אף מפנקות ונעימות, מגיע בעיצובים מתחלפים שניתנים לשימוש כפריט דקורטיבי במשרד, בסלון, ברכב ועוד.


קלינקס אולטרא סופט – מארז שלישייה של קלינקס במארז ניילון עיצובי ואופנתי במיוחד שפשוט אפשר לקחת איתך לכל מקום.



קלינקס קולקשן – מגבוני אף דו שכבתיים רכים ואיכותיים מיועדים לשימוש יומיומי, מגיעים במארז ניילון זוגי בעיצוב טרופי.




אז המון בריאות חברים יקרים!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה