יום שני, 26 בדצמבר 2016

מבצע חורף בפפאיה


מותג נעלי הילדים פפאיה יוצא במבצע שווה במיוחד ואני ביקרתי בחנות לחזור ולספר לכם.


30% הנחה ברכישת הזוג הראשון ו – 50% הנחה ברכישת הזוג השני.



למרות המבצעים וסוף העונה יש מבחר רחב ומגוון מאוד, יש מידות (להבדיל מהמון חנויות אחרות), שירות מעולה בחנות בקניון אבנת פתח תקווה .

הוצע לי להצטרף למועדון הלקוחות במחיר של 19.90 ש"ח בלבד לשנה (במקום 50 ש"ח)- שווה במיוחד וזאת מאחר ונהנים ממבצעים, הטבות, 10% צבירה ו-30 שקלים מתנה בחודש הבא. 


המבצע בתוקף עד 31.12 
על הדגמים המשתתפים במבצע 
ללא כפל מבצעים



צעד ראשון

קולקציית צעד ראשון מציגה את האיזון הנכון בין איכות ,אופנה ועמידות. הגזרות בקולקציה זו עוטפות את הרגל ומעניקות לה את ההגנה והתמיכה במקומות הנכונים. הנעלים משלבות סגנון ספורטיבי וקלאסי ומוצגות בגוונים חמים של וורוד, חום, כחול ואפור עם הדפסים מנומרים, כוכבים, פרחים ואלמנטים גרפיים של פסים, חתימות ותיפורים דקורטיביים היוצרים מראה אופנתי וססגוני המתאים לפעוטות. בנעלים מובנות על הסוליה האיכותית והייחודית של פפאיה ובה טכנולוגית רפידת בייבי ג'ל הכוללת שכבת ג'ל ייחודית המגבירה את תחושת הנוחות, מסייעת לתנועה יציבה וחופשית ומעניקה מגע של רכות לרגלו של הפעוט. הג'ל מאפשר התאמה מלאה בין מבנה כף הרגל לרפידת הנעל, כך שחלוקת העומס על כף הרגל טובה יותר, והנוחות בהליכה גדולה יותר.





קולקציות לילדים

נעלים הכרחיות בכל עונה, אך בחורף הצורך בהתאמה של הנעל לכל שינוי במזג האוויר הוא גדול יותר, במיוחד אצל ילדים. קולקציית החורף של פפאיה מציעה מגוון רחב של גזרות וסגנונות, צבעים ושילובים המהווים את הפתרון האופנתי, האיכותי והנוח לכל מזג האוויר. הסגנונות הכוללים נעלי בובה, מגפיים גבוהים ומגפונים, מוקסינים, סניקרס ונעלי ספורט מוצגים על פי הטרנדים הבינלאומיים המובילים בעולם האופנה, ומאפשרים לכל ילד וילדה למצוא המגף או הנעל האופנתיים, איכותיים והנוחים עבורם לכל אירוע ופעילות.

נעלי בובה הן מהגזרות האהובות ביותר על ילדות, בכל גיל. בקולקציית נעלי הבובה של פפאיה מגוון גזרות חדשות ואופנתיות כולל נעלי בלרינה עם קשירה, ונעלים עם רצועת T, המוצגות בגוונים ניטרליים, פסטל, מטאליים, ונגיעות של צבעים עזים. גימורי הצבעים כוללים מראה של מאט ולאקה, ומשולבים באלמנטים דקורטיביים של פייטים, אפקט מנצנץ, צמות, סרטים, ובסגירות של סקוטצ', אבזם, גומי ושרוך לאפקט נעלי בלרינה. תשומת הלב לפרטים הקטנים ניכרת גם בבטנות וברפידות הנעל בהן מוצגים הדפסים צבעוניים בסגנון פופ ארט, וכן בסולית טריקסי רכה וגמישה שמעניקה לנעל מראה אלגנטי, נוח ורך.

נעלי בנים -המראה הספורטיבי, אחד מהטרנדים הבולטים בעולם האופנה, הוא הקו המוביל את קולקציית הבנים בפפאיה והוא מתאפיין במראה יומיומי ומראה אלגנטי. גזרות הנעליים במראה היומיומי מזכירות נעלי טיפוס הרים, באולינג וכדורסל, ומתאפיינות בצבעים בולטים וזוהרים, המשולבים באלמנטים דקורטיביים והדפסים אבסטרקטיים הלקוחים מעולם הספורט. בקולקציה נעלים גבוהות ונעלי חצאיות, ולרוב הן בעלות סגירות נוחות של סקוטצ'ים וגומי. 

נעלי הספורט – אלגנט בקולקציה משלבות גזרות במראה מחוייט כמו מוקסין, ומוצגות בצבעים של חום, כחול ואפור. בעיצוב הנעלים ניכרת תשומת הלב לפרטים החל מריפוד פנימי במעטה משובץ, ושילובי מרקמי בד שונים על גבי הנעל ועד פריטים דקורטיביים של שרוכים ותיפורים. לנעלים אלו סוליה רכה, גמישה ונוחה, המספקת תמיכה והתאמה לכף רגלו של הילד, תוך שמירה על יציבה נכונה. 



מגפיים ומגפונים 

מגפיים -סקנדינבי, אתני, מקסיקני ובוהו שיק, הם רק חלק מסגנונות קולקציית המגפיים של פפאיה המציגות נראות בוגרת המאפיינת את סגנון "המיני מי". הקולקציה מציגה מגוון גזרות חדשות של מגף גבוה וחצי מגף, צבעוניות טרנדית המשלבת גוונים של חום מוקה, אפור, סגול, ורוד ושחור, עיצוב אופנתי הכולל פרנזים, הדפסים אתניים, בדים ארוגים, סרוגים ובדוגמת פפיטה, ושילובי חומרים איכותיים ונוחים הכוללים עור סינטטי, ניילון וסריג. 




מגפונים -מגפונים בהגדרתם הם מגפיים בגובה הקרסול ובקולקציית החורף של פפאיה הם מקבלים מקום מיוחד שמציג מגוון רחב של סגנונות ועיצובים הכוללים את הטרנד הצבאי, המערב הפרוע ושנות ה- 80. זוהי קולקציה מרהיבה המשלבת בין סגנון "המיני מי" לילדותיות, בצבעוניות ססגונית של ורוד, כחול נייבי, אפור, גווני בז', חום ושחור המשולבים עם הדפסים מטאליים, פרנזים ואבזמים, בגימורים של מט, לאקה או מראה מוברש, ובהדפסים של כוכבים, פרחים ומשולשים. 




סניקרס 
עולם האופנה, האיכות והילדים מתאחד בקולקציית הסניקרס של פפאיה לבנים ולבנות. בקולקציה זו ניתן למצוא סניקרס נמוכות ו- Mid- cut בשילובים מפתיעים וססגוניים העשויים עור ובדים מיוחדים בעלי מרקם של עור נחש, מטאליים וטוויד, בסגירה קלה של סקוטצ' או שרוך. סוליות הסניקרס גמישות במיוחד, נוחות ורכות ומתאימות למראה יומיומי אופנתי ועדכני. 





נעלי ספורט 
איכות ונוחות הן מילות המפתח, כשמדובר בנעלי ספורט שתפקידם לשמור על רגלי הילדים בעת פעילות ספורטיבית. בנעלי הספורט בקולקציית פפאיה ניתן דגש רב על סוליות איכותיות בעלות גמישות רבה המגנות על רגלי הילדים. בנוסף לאיכות ותחכום בחומרים, הנעלים בעלות סגירה קלה ונוחה לילדים והן מציגות את הטרנדים האופנתיים המובילים בתחום: צבעוניות מדליקה, הדפסים מיוחדים ועיצובים יפיפיים שכוללים פטנטים כמו: אורות בסוליות הנעלים. 



נעלי צעד ראשון (מידה:19-26) מחיר: 199-239 ש"ח 
נעלי בובה (מידה: 21-40) מחיר: 119-199 ש"ח 
נעלי בנים(מידה: 21-35) מחיר: 139-229ש"ח 
מגפיים ומגפונים (מידה: 22-40) מחיר:199-279 ש"ח 
סניקרס (מידה:25-39) מחיר: 149-229


קולקציות חורף 2017 של PAMPILI המיובא מברזיל בלעדית על – ידי חברת פפאיה
קולקציית החורף של מותג PAMPILI מציג את עולמן הנסיכותי, רווי המתיקות, האופנה והסטייל של הילדות בצורה, צבע, ריח וחומר. בקולקציה נוכל למצוא נעלי בובה, סניקרס ומגפיים במגוון צבעים וטקסטורות, ורוד, לבן, גווני בז' ושחור, צבעים מטאליים, ומנומר בשילוב פריטים דקורטיביים כמו סרטים בגדלים שונים, לבבות, ניטים, פרנזים ופייטים הלקוחים מעולם הילדות, וסגירות של אבזם, קשירה וסקוטצ' המאפשרות לילדות נוחות מירבית. המותג, הדוגל במוטו שכל ילדה היא נסיכה, דאג לתת לילדות הקטנות את ההרגשה הזו לא רק בנראות ובנוחות אלא גם בריח, וקיימת סולייה בריחות של פירות ומסטיק. תשומת הלב לפרטים הקטנים, האופנתיות, הטרנדיות ואיכות הנעלים ניכרת גם במותגים אשר מייבאת פפאיה, ובקולקציה זו כל ילדה תמצא את הנעל שלה לכל יום, אירוע או חגיגה.

טווח מידות:20-38



טווח מחירים:179-279 ש"ח






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה