יום חמישי, 22 בדצמבר 2016

סדרת הקרקרים הטבעיים לב הטבע- ללא גלוטן

   

כבר כשלושה חודשים תזונתי נטולת גלוטן, בתחילת הדרך חששתי מאוד -כאחת שאכלה, נשמה וחיה שמרים על כל סוגיהם לא ידעתי איך ומה יהיה , אם אסתדר ללא הגלוטן, איך אצליח להתמודד עם הדחפים והחשקים לבצק, עד מהרה התברר לי כי המשימה כלל לא קשה ואורח החיים הבריא שבחרתי הינו נוח וכיפי עבורי.

עד מהרה גייסתי עימי גם את שאר יושבי הבית וכי כיום פחת משמעותית הצורך לגלוטן בבית וסל הקניות שלנו כולל יותר ויותר מוצרים נטולי גלוטן.

הבעיה היחידה שחלק לא מבוטל של מוצרים לא טעימים לי כלל וכלל ואם להודות באמת זה די מבאס, לאחרונה הוצע לי להתנסות בקרקרים מבית לב הטבע.

מדובר בסדרת קרקרים חדשה עם פחות מ-20ppm גלוטן, הקרקרים הינם על בסיס קמח אורז מלא, זרעי חמניה, זרעי פשטן, זרעי שומשום ומעט קצח ומגיע בארבעה סוגי קמחים: קמח חומוס, קמח תירס וקמח תפוחי אדמה ומותאמים במיוחד לשומרי הגלוטן- לפני הכל, חייבת לציין כי מדובר בסדרה איכותית מאוד וכל הסדרה טעימה להפליא.

כבר סיגלתי לי דפוס התנהגות קבוע וכמעט לכל ארוחה מוסיפה את הקרקרים הטעימים , נהנית מהארוחה ושובעת חיש מהר- כיף גדול להכיר מותג מקצועי, איכותי ומפנק שכזה.


הקרקרים החדשים כמו קודמיהם מיוצרים בעבודת יד, אפויים בתנור ללא שמן, באיכות גבוהה ביותר, מחומרי גלם טבעיים ולא מהונדסים, וללא חומרים משמרים, ללא שמרים, וללא תוספת סוכר והם בהשגחת כשרות בד"ץ העדה החרדית. הקרקרים נמכרים באריזה המכילה ארבע שקיות שומרות טריות, שמכילה 140 גר'. הקרקרים מומלצים לטבעוניים ובאישור עמותת וייגן פרינדלי (Vegan Friendly). הם טעימים במיוחד והם אהובים על הילדים. הם מתאימים לנשנוש בריא, בארוחה לצד מטבלים וגבינות. פשוט לאכול טעים ובריא. 

מחיר חבילת קרקרים עם פחות מ-20ppm גלוטן הינו: 17 ₪. 




"לב הטבע", הינו מפעל בוטיק לקרקרים השוכן בכפר הנשיא, ומייצר מיני קרקרים בריאים, מחומרי טבעיים ואיכותיים. הבעלים הם אסי קעטבי, וזוהר דבולט שחברו יחד לפני כשבע שנים כדי לייצר מוצר מזון שיהיה בריא וגם טעים. המפעל מייצר בעבודת יד, באיכות גבוהה ביותר, ומחומרי גלם טבעיים ולא מהונדסים שלוש סדרות של קרקרים אפויים בתנור וללא שמן: קרקרים אורגניים ע"ב שיבולת שועל : (19 ₪); מקמח קוסמין מלא, חיטה מלאה, ושיפון מלא.; קרקרים טבעיים ע"ב שיבולת שועל (14 ₪):מקוסמין מלא, משיפון מלא, מחיטה מלאה ומתירס, והסדרה החדשה שמושקת עכשיו עם פחות מ-20ppm גלוטן המתאימה במיוחד לשומרי הגלוטן. 


ניתן להשיג בבתי טבע נבחרים, קיבוצים, וברשתות הקמעונאות: ויקטורי, יוחננוף, רמי לוי 

שופרסל גרין בכול רחבי הארץ.

קרקר לב הטבע, קיבוץ כפר הנשיא, טלפון, 04-6914758; 0528029334

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה