יום חמישי, 8 בדצמבר 2016

אז מה נעשה בחנוכה? פוסט קצר עם המלצות


חנוכה עוד רגע מגיע ורובנו שוברים את הראש מה לעשות עם הילדודס, לאיזו הצגה/ מופע לקחת אותם, מה שווה יותר, מה שווה פחות, טווח מחירים, שעות, ימים, רגע, אני פה בשבילכם ועשיתי עבורכם סדר - להלן פרטים על מספר מופעים/הצגות שירוצו בחג החנוכה:
היי סקול פסטיגל חוזר-חנוכה 2016 

ישראל קטורזה * אליאנה תדהר * סטטיק ובן-אל תבורי * שירן סנדל
* תובל שפיר* עומר דרור* איציק כהן * מיכל ינאי * דניאל מורשת 
* אושרת אינגדשט * נווה צור * עודד פז



כוכב אורח: רמי קלינשטיין

לאחר ההצלחה המסחררת בשנה שעברה, בה הושק היי סקול פסטיגל בגרסת המופע העלילתי ועמו הסרט המקדים, המציג את הסיפור, הדמויות וחלק מהשירים, ממשיכים גם השנה במסורת, עם היי סקול פסטיגל 2- ההמשך .
והפעם "הגמר הגדול "

בהיי סקול פסטיגל השנה נוכל לעקוב אחר כמה מהדמויות אותן הכרתנו בשנה שעברה, ולהיסחף עימן יחד בעלילה מותחת ומרתקת :אליאנה תדהר, דניאל מורשת, שירן סנדל ועוד - ולצדם כוכבים חדשים המצטרפים להייסקול 2 – ישראל קטורזה, תובל שפיר, איציק כהן, רמי קלינשטיין, סטטיק ובן-אל תבורי, מיכל ינאי ועוד.

אז מה יקרה השנה?
עברה שנה מאז התהפוכות והדרמות ב "היי סקול פסטיגל" במופע בשנה שעברה – כיתות השקופים והאלופים היריבות מתיכון גל הפכו ללהקה אחת מצליחה ופופולארית – להקת תיכון גל: אליאנה תדהר, שירן סנדל, דניאל מורשת, אושרת אינגדשט ונווה צור – הם עכשיו להקה אחת מגובשת ומצליחה. כל כך מצליחה שאף הגיעו לגמר הגדול והמדובר של "הכוכבים של סיימון" – תחרות השירה הטלוויזיונית של כל התיכונים בישראל, התיכון הזוכה ייצג את ישראל באירופה וגם יקבל פרס כספי גדול! 

המורה לקולנוע יהודה נסע לחו"ל – ולקראת הכנות לגמר מגיעה מורה חדשה שמקבלת את האחריות על מופע הגמר (מיכל ינאי) – אבל היא מורה לתנ"ך ולא מבינה כלום במוזיקה ובבמה. וכאילו כל זה לא מספיק מלחיץ, עדיין אין להם שיר..

בתוך כל הלחץ יש דמות אחת שמצליחה מעט להקל על ההיסטריה, ישראל (קטורזה), הבעלים החדש של הקפיטריה. דווקא הוא, הופך להיות האוזן הקשבת לכולם.

עוד מצטרפים לחבורת תיכון גל : סטטיק ובן אל – שני תלמידים חדשים עם סוד גדול- הם מתחזים לילדי עשירים מפונקים, כשבמציאות הם למעשה, חסרי אמצעים ונאלצים לעבוד אצל ישראל בקפיטריה, מבלי שאף אחד יידע.

בגמר הגדול של "הכוכבים של סיימון" עומדת להתחרות מול להקת תיכון גל הלהקה של התיכון הכי עשיר והכי מתוקתק בארץ – תיכון סביוני סביונים. 

סיימון סטאר – דמוי סיימון קאוול, גדול מהחיים בגרסה ישראלית (איציק כהן), מגלה הכישרונות הגדול בישראל, 20 שנה שהוא מצליח להפוך בכל עונה בתוכנית הטלוויזיה המצליחה שלו הכוכבים של סיימון, את אחת מלהקות התיכונים להצלחת ענק. את זה כולם יודעים ומעריצים. אבל..... סיימון הוא מושחת והמשחק למעשה מכור – סיימון מסמן מראש את הזוכה שלו, גורם לו לזכות ואז מייצג אותו ומרוויח המוווון כסף. למרבה המזל הרע של תיכון גל – השנה סימן סיימון את תובל – כוכב תיכון סביונים – (תובל שפיר) – יש לו גם דיל עם מנהל בית הספר של "סביוני" (עודד פז) והוא יעשה הכול כדי שתובל ינצח את תיכון גל בגמר. 

עומר נסע עם ההורים שלו לארצות הברית עוד לפני הגמר הגדול, ומתכנן לכבוש את ה -NBA אליאנה והוא נפרדו אבל בלילות הם עדיין מדברים בסקייפ.. האם טלפון מסתורי מאליאנה יחזיר אותו לארץ היישר לגמר הגדול שבו משתתפת להקת ״תיכון גל״? 

במקביל, אליאנה כוכבת להקת תיכון גל שומרת סוד כואב – היא זקוקה נואשות לסכום כסף גדול כדי לממן טיפול רפואי יקר באביה החולה ולהציל חייו . לרגע חולפת במוחה מחשבה לבקש מחבריה את סכום הזכייה במידה ויזכו בגמר, אך כשהיא שומעת את כל החלומות של חבריה ועל התוכניות מה יעשו עם הכסף הגדול. היא מעדיפה לשמור על סודה

כשסיימון סטאר שומע את הלהיט הענק שמכינה להקת תיכון גל לגמר – הוא מחליט שחייב לעשות הכל כדי להרוס להם את השיר. בשיא העלילה וכשהוא מצליח לגלות את סודה של אליאנה – מציע לה את הכסף לטיפול באביה מראש ,רק בתנאי שלא תגיע להופעה ותבגוד בחבריה.

כמו בשנה שעברה, כך גם השנה מקפיד הפסטיגל לצד מופע עדכני, מרתק, מותח ומסעיר להעביר לילדים ולבני הנוער גם מסרים חשובים כאלה שיגרמו למחשבה ואף לפעולה. בשנה שעברה בחר הפסטיגל להאיר זרקור ענק על תופעת השיימינג ברשת בקרב ילדים ובני נוער, לחדד את ההשלכות והכאב הרב הכרוך בתופעה האיומה. 

בהמשך ישיר לכך, השנה נדגיש את הצורך והחשיבות בלספר, לשתף לא לשמור בבטן. הצעד הראשון לבקשת עזרה ולפיתרון כל בעיה, הוא לשתף . אסור לשמור בבטן

תמיד כדאי לשתף מישהו שסומכים עליו – חבר, הורה, מורה, אח - תמיד יש מישהו קרוב שיוכל להראות לך את הדרך החוצה, גם כשהכול נראה אבוד וללא מוצא. 

וגם שיר חדש נוסף " תעשו לייק לעולם" .. שבנימה קצת יותר קלילה, שואף לומר לילדים ולבני הנוער, שאם רק ירימו את הראש מהמסך, יבחינו שהחיים מסביבם מרתקים , מעשירים , ומסעירים , יותר אפילו מכל מה שקורה במסכים מהם הם לא מרימים עיניים. ומזמין אותם ואותנו לצאת מהבועה אל העולם האמיתי.....

פרטי מופעים, תאריכים, קניית כרטיסים והנחות:חיפה – מרכז הקונגרסים – 2 סיבובים:
חיפה (סיבוב 1, מרכז הקונגרסים) – 3.12 ועד ה 17.12– כרטיסים קופות חיפה 04-8662244
חיפה (סיבוב 2 מרכז הקונגרסים) 7.1.2017 ועד 12.1.2017 – כרטיסים – קופות חיפה 04-8662244

תל אביב מרכז הירידים ביתן 1 כרטיסים – איוונטים 9066*
19.12 ועד ה 2.1.2017

ירושלים – פיס ארנה ירושלים, כרטיסים – בימות - *6226
4.1.2017 ועד 5.1.2017

באר שבע – הקונכייה היכל הפיס כרטיסים – איוונטים 9066*
14.1.2017 ועד ה 16.1.2017

שיתופי פעולה מסחריים והנחות – היי סקול פסטיגל 2 – הגמר הגדולמחיר מלא 172 ₪
ועדים 114 ₪
שופרסל 69 ₪ לרוכשים ב 30 שקלים ומעלה ממוצרי מותג שופרסל
מנויי ידיעות אחרונות 89 ₪
מנויי הוט 89 ₪


"משימה מהאגדות "

הפקת חנוכה עם כוכבי הילדים הגדולים

"דוד חיים" ו "מולי וצומי" 



דוד חיים- כוכב הסידרה המצליחה בהופ!-"העולם המטורף של דוד חיים" .

מולי וצומי- מובילים את הסדרה המצליחה זו העונה השלישית בהופ!- "מולי וצומי". ב"משימה מהאגדות" יוצאים הדוד חיים ומולי וצומי למסע מיוחד, קסום, מהנה, מצחיק ומרגש להציל את ממלכת האגדות מהגזרה של המלך "מושלמוס" שמחליט לבטל את האגדות ולהציב את עצמו כגיבור האגדות היחידי בעולם. שלושת הכוכבים חוברים יחד כדי להחזיר את האגדות אלו שבשבילם הן קיימות – הילדים. 

במאי: רועי שגב כתיבה: איתי מאירסון מוסיקה: בן זיידמן

תפאורה: בתיה פיק תלבושות: אלה קולסניק

ההצגה מיועדת לגילאי 2-7

משך ההצגה: 90 דק' כולל הפסקה

מחירים:
ניופארם: 49.90 ₪ בלבד לכרטיס מותנה ברכישה של 69.90 ברשת הניופארם.
בוועדי העובדים השונים: 79 ₪
בויזה כאל: מבצע 1+1 ב129 ₪
רכישת כרטיסים : 8023*

החל מדצמבר 2016 בבמות היכלי תרבות ברחבי הארץ!


רמי לוי ממשיך במדיניות ערכית ומתוך אידיאולוגיה של אהבת חינם וערבות הדדית גאה להציג: 
גיבורי האור – עושים נסים ונפלאות 
הפקת חנוכה 2016 


הפקה מרהיבה בעלות כוללת של 8 מיליון שקלים שתאפשר ל107,000 ילדים בישראל להינות ממחזמר ענק בהשתתפות כוכבי הילדים המובילים בעלות סמלית של 19.90 ₪ לכרטיס בלבד!! 

רכישת הכרטיסים לא מותנית ברכישה בסניפי הרשת!! 

גיבורי האור, הלא הם כוכבי הילדים האהובים: מיקי, רוי בוי, קופיקו חוזרים עם הרפתקה חדשה, נועזת, מפתיעה, מוסיקלית ובעיקר – מצחיקה!!! 

השנה יככבו לצדם של "גיבורי האור" , השחקנית לינור אברג'יל, סבא נתי (נתן נתנזון), גיא פרידמן ויפית אטיאס לוי, שמוכרת כסמנכ"לית השיווק של הרשת ובתו של רמי לוי, בתפקיד ראשון על במה!! 

יחד הם יופיעו במחזמר ענק ורב משתתפים, שחקנים ורקדנים המציג סיפור עלילה מקורי השם דגש על סיפור חג החנוכה. 

ב"גיבורי האור– עושים ניסים ונפלאות" מכינה מיקי הצגה מיוחדת לכבוד החג ומביעה משאלה לפגוש את יהודה המכבי ואת כל גיבורי החג. לפתע, כמו בחלום, מופיעה מגדה (יפית אטיאס), מגדת העתידות ומגשימה את משאלתה..וכך "גיבורי האור "מוצאים את עצמם בעיצומם של אירועי המכבים נגד היוונים. גיבורי האור פוגשים את יהודה המכבי, החשמונאים וכמובן את אנטיוכוס הרשע. הם נרתמים לעזרתם של החשמונאים וביחד מגשימים את נס חנוכה. 

מפיקים: "רמי לוי – שיווק השיקמה"& "משגב עורי הפקות" & "חברים הפקות" 

כתיבה: אבי דור פיתוח: מיקי מוכתר בימוי: אריק עורי במאית משנה: מיטל שטרית הפקה מוסיקלית: אסי טל 

החל מדצמבר 2016 בת"א, חיפה, י-ם ובאר שבע!


קומדיגל 2 



הקומדיגל, מופע הסטנד אפ והמערכונים המצחיק ביותר לכל המשפחה חוזר לבמות בחנוכה, עם מופע בהנחייתו של שחר חסון שיארח את כוכבי "הצחוקייה": דובדבני וקובץ', צמד "שיניים" ואמיר הורוביץ! 

שחר חסון, כוכב התוכניות "הסופשלי" ו"הפרעת קשב" מערוץ הילדים, שאף זכה בתואר "תוכנית השנה" ו"מצחיקן השנה" של הערוץ יארח השנה ב"קומדיגל" את כוכבי "הצחוקייה": 

דובדבני וקובץ' (ליאור דובדבני ואילן קובץ'), צמד הנונסאנס הכי חם בארץ שהופיע בתוכניות מגוונות בערוץ 2, ב"הצחוקייה", תוכנית הסטנד אפ הפופולרית והאהובה לילדים שמשודרת בערוץ ניקולודיאון וב"מיסטר צ'יפס" בערוץ הילדים. 

צמד שיניים (ליאור פאוקר ודרור טייכנר) צמד אהוב במיוחד בקרב ילדים ונוער, שמככב בתוכניות ילדים רבות ביניהם: "מיסטר צ'יפס" ערוץ הילדים, "הצחוקייה" ו"סופר שטותניק" בערוץ ניקולודיאון 

ואמיר הורוביץ, שמשלב במופע הסטנד אפ שלו קטעי ביטבוקס מטורפים ויוצאי דופן ומשתתף בתוכנית "הצחוקייה". 

כולם יחד על במה אחת במופע קצבי ומצחיק עד דמעות שיעלה במהלך דצמבר ברחבי הארץ ויגיע לעיצומו עם 20 הופעות בתיאטרון הלאומי "הבימה" בחנוכה! 

מחירי כרטיס קומדי גל 2: 
מחיר מלא: 129 ₪ 
הנחות- ועדים /חברי מועדון : 99 ₪ 
הנחות לוועדים מסבסדים ולקבוצות מ- 25 אנשים ומעלה: 89 ₪ 
מחיר קרנות השוטרים והצדעה: 84 ₪ 

לרכישת כרטיסים *8023

פסטיבל הצגות חנוכה השמיני לכל המשפחה 

התיאטרון העירוני הרצליה הוא תיאטרון מקצועי יוצר להצגות ילדים ונוער, שהצגותיו ידועות באיכותן ומאושרות על ידי סל תרבות ארצי ותרבות לפריפריה. בתיאטרון מרכז חוגים ללימודי אמנויות הבמה לילדים, נוער ומבוגרים ולהקת נוער- להקת "על הבמה", הלהקה הייצוגית של הרצליה, אשר ממנה יצאו כבר כמה וכמה שחקנים המככבים על בימות התיאטרון ובסדרות טלוויזיה. 

מחירי הכרטיסים שווים לכל כיס ונעים בין 50-60 ₪ במכריה המוקדמת הנמצאת בעיצומה בימים אלה. טלפון להזמנת כרטיסים: 09-9628605 


הצגות הפסטיבל: 

זמן הגריז – מחזמר בביצוע קבוצת הנוער הייצוגית "על הבמה" 

מחזמר רב משתתפים לכל המשפחה עם תלבושות עשירות, כוריאוגרפיה סוחפת וכל הלהיטים האהובים. מבוסס על המחזמר האמריקאי "גריז" משנת 1971, שנכתב על ידי ג'ים ג'ייקובס ווורן קייסי. המחזמר זכה להצלחת ענק, שבר את שיא ההופעות בזמנו בברודוויי, ובשנת 1978 גם הפך לסרט באותו שם. 

עלילת המחזמר מתרחשת בשנת 1959 בתיכון ריידל, ועוסקת בבני נוער ממעמד הפועלים, המגלים את המורכבות של האהבה ומתמודדים עם נושאים כמו עבריינות, מרד נעורים, חקר מיני בגיל ההתבגרות ומקובלות חברתית. המחזמר מאזכר את כנופיות הנוער ממעמד הפועלים בשנות החמישים שנקראו "גריזרס" בגלל שנהגו לשמן את שערם בחומרי סיכה, ומבוסס על חוויותיו של ג'ים ג'ייקובס בתיכון "ויליאם טאפט" בשיקגו. וורן קייסי שיתף פעולה עם ג'ייקובס בכתיבת המילים והמוזיקה, המנסה לשחזר את הצלילים המוקדמים של הרוק אנד רול. 

בימוי: יניב גוטוירט | כוריאוגרפיה: מירן גורל | עיבודים והפקה מוסיקלית: שי פישמן | ניהול מוסיקלי: כרמל עמית | עיצוב תפאורה: קארין בראונר | עיצוב תלבושות: אביה בש | עיצוב תאורה: יניר ליברמן | יעוץ אמנותי: מורן ארביב-גנס | ניהול הפקה: רואי גורמזאנו | מנהלת להקה: אופיר יגרמן | עוזר במאי: עומר עזרתי 

משך ההצגה כשעתיים כולל הפסקה 
מועדי ההצגה: 
שלישי, 27.12 בשעות 11:00 ו-20:00 
חמישי, 29.12 בשעות 17:30 ו-20:00 
מחיר כרטיס: 60 ₪ במכירה מוקדמת, 100 ₪ בקופות. 



מתקן החלומות – ע"פ ספרו של אורי אורבך ז"ל 

בכפר קטן בין הרים וגבעות גר אלכס מתקן החלומות. יום אחד מגיע לכפר, מתקן חלומות המציע שירות ממוחשב ומתקדם ואיתו מכונה משוכללת לתיקון חלומות. מה קורה לאלכס ומכריו בכפר – האם כל הנוצץ, אכן זהב? מחזמר על הדברים החשובים באמת ביחסים בין בני אדם. 

עיבוד למחזה ובימוי: שראל פיטרמן | מוסיקה מקורית ועיבודים: רני גולן | ניהול מוסיקלי: כרמל עמית | כוריאוגרפיה: מירן גורל | תפאורה: דרי קציר | תלבושות: טל קילשון | תאורה: זיו וולושין | ניהול הפקה: רואי גורמזאנו | ע. כוראוגרפיה: אלינור פלקסמן | ע. במאי: עומר עזרתי | ניהול אמנותי: יניב גוטוירט | ייעוץ אמנותי: ערן לאור 

שחקנים: עינת אזולאי, ליאור חסון, דבי לומברוזו, איתי פלג / אסף שגב, דניאל רז / נועם ציפורי, שחר שלום 

מחזמר לגיל 4-10 ולכל המשפחה. משך ההצגה כשעה 

מועדי ההצגה: שלישי, 27.11 בשעה 16:30 

מחיר כרטיס: 50 ₪ מכירה מוקדמת, 80 ₪ בקופה 



אישקטן ודרקון 

אישקטן חובש את הכובע האדום שאמא סרגה לו ויוצא אל טירת המלך לברר מי בוכה בסוף הסיפור שלו. 

בדרכו הוא פוגש ביושבי הטירה: שומר, קוסם, טבח ומלך. עם כולם הוא מחליף כובעים, עם כולם הוא מחליף תפקידים. 

בכל פעם כזו הוא ניצב מול הדרקון הגדול שרוצה לבלוע חצי ממלכה )ולקינוח גם את הנסיכה( ובכל פעם הוא מנצח אותו. 

סיפור מסע המספר את כוחה של התמימות, על חיפוש וגילוי עצמי ועל איך לעמוד מול הפחדים הגדולים ביותר באומץ ובחיוך. 

מחזה ובימוי: חנוך רעים | מוסיקה: אבנר קנר | עיצוב תפאורה: אווה גרונוביץ | עיצוב תלבושות: אווה גרונוביץ | בובות: מריה גורביץ' | עיצוב תאורה: דניה זמיר | שחקנים: חנוך רעים, אביה ברוש, אליאן דבאל / לובה רעים 

לגילאי 4 ומעלה . משך ההצגה כשעה 

מועדי ההצגה: רביעי, 28.12 בשעות 10:00 ו-12:30 

מחירי כרטיסים: 50 ₪ במכירה מוקדמת, 80 ₪ בקופה. 


צ'יצה – אגדת קצב 

תיאטרון סיפור, המגולל אגדת קצב אפריקאית קסומה ולא משאיר אף רגל אדישה. הצגה מוסיקלית מלב לבה של אפריקה. כל צליל, כל עבודה, כל דבר – הוא קצב. התופים מספרים את הסיפור המדהים על צ'יצ'ה – ילדה קטנה-גדולה שידעה לרקוד לפני שלמדה ללכת. חיות פרא נפלאות, כלי נגינה מסתוריים וריקודים סוחפים. נגינה חיה על הבמה, בביצוע נגנים אפריקאיים. 


ההצגה השתתפה בתחרות בפסטיבל חיפה 2016 וזכתה בפרס השחקנית המצטיינת. 

מחזה: חנוך רעים | בימוי: גוני נגמבה | מוסיקה מקורית ועיבודים: רוני פרנס | כוריאוגרפיה: יעל שרוני | תפאורה ותלבושות: שי אהרון | תאורה: רותם אלרואי | ניהול הפקה ודרמטורגיה: רואי גורמזאנו | ניהול מוסיקלי: כרמל עמית | ניהול אמנותי: יניב גוטוירט | ע. במאי: עומר עזרתי ושני לוזון | שחקנים: מורן ארביב גנס, אבי גולומב, רוני עינב | נגנים: פרדריק דרבו (מילו), סנאסי טראורה , נתן נגמבה | ייצור תפאורה: דידי אלון | תפירה: גלינה גולצמן | צילום: יוסי צבקר- פסטיבל חיפה להצגות ילדים | ההצגה הופקה במסגרת פסטיבל חיפה הבינלאומי להצגות ילדים 

ההצגה לגילאי 4-10. משך ההצגה כשעה 

מועדי ההצגה: 
רביעי, 28.12 בשעות 16:30 ו-18:00 
חמישי, 29.12 בשעה 12:30 

מחיר כרטיס: 50 ₪ במכירה מוקדמת, 80 ₪ בקופה 



החולד הקטן – מחזה מוזיקלי – הצגה אורחת בפסטיבל 

הצגת ילדים חדשה ומקורית בהשראת סיפור הילדים המפורסם "על חולד קטן שרצה לדעת מי עשה לו על הראש" שנכתב במקור בגרמנית ותורגם לעשרות שפות ברחבי העולם. המחזה מיוחד לילדים ולמבוגרים כאחד ונוגע באחת הנושאים שהכי מעסיקים ילדים בצורה עדינה ומצחיקה תוך שילוב דיאלוגים שנונים עם קטעי סלפסטיק, שירה ותנועה. 

חולד קטן מציץ בוקר אחד מפתח מחילתו ובאותה השנייה בדיוק מישהו עשה לו על הראש. החולד הקטן יוצא למסע חיפושים אחר בעל השלל, כאשר כל חיה שהוא פוגש בדרכו מראה לו איך היא עצמה עושה. כל מפגש כזה מלמד את החולד הקטן עוד קצת על העולם הגדול שבחוץ. 

מחזה ובימוי: אהרון לוין וירון אדלשטיין | הפקה: יעל נחשון לוין | מוזיקה מקורית: איתמר גרוס | תנועה: אריאל וולף | עיצוב תפאורה: יעל נחשון לוין ואסף עזר | עיצוב תלבושות: הדס זרח, מיכל ברגמן ואוסי אזן | עיצוב גרפי: אסי אביאן | שחקנים: דניאל סבג, איציק לילך וירדן לויתן | פסנתר: איתמר גרוס 

מחזמר לגיל 3-7 ולכל המשפחה. משך ההצגה כשעה 

מועד ההצגה: חמישי 29.12 בשעה 10:00 

מחיר כרטיס: 50 ₪ מכירה מוקדמת, 80 ₪ בקופה
  



היכונו לבואם של החייזרים בחנוכה- קרקס פלורנטין



קרקס פלורנטין עם מופע מהפנט וייחודי לרגל חנוכה. מופע העוסק בחבורה של חייזרים מהחלל החיצון שנוחתת בכדור הארץ כדי לחפש חבר שנאבד. בעזרת כוחות מיוחדים של אש, אקרובטיקה ומים הם נקלעים לחוויות יוצאות דופן. מופע "חייזרים בקרקס" יתקיים לאורך כל ימי חג בחנוכה בכפר הירוק. (24/12-1/1) 

בחנוכה הקרוב אתם מוזמנים להתכנס במתחם קרקס פלורנטין המטופח בכפר הירוק, שם כבר מכינים לכם מופע חדש שמתעלה מעל לכל החושים. קרקס פלורנטין מציג לחנוכה את המופע "חייזרים בקרקס", שנולד בארה"ב ומגיע אלינו לארץ בעיבוד מיוחד לקהל הישראלי. סיפור העלילה סובב סביב חבורה של חייזרים אשר מגיעה לבקר בכדור הארץ ופוגשת את ארתור - ילד מופנם שאוהב להסתכל בכוכבים. ארתור יוצא להרפתקה בעולם שלהם, לומד על סודות התעופה ופוגש במלכת החייזרים, בנוסף מחפשים החייזרים גם משאב טבע שנגמר להם בכוכב ומסכן את קיומם – המים .המופע הקרקסי משלב אקרובטיקה עם אלמנטים של תעופה, אש ומים, היוצרים התרחשות פנטסטית וראשונה מסוגה על הבמה. 

במופע מובטחת לכם חוויה יוצאת מגדר הרגיל עם כניסה לאוהל קרקס מסורתי (כמו באירופה) בליווי מוזיקה, אורות ודקורציה מהפנטת, הזדמנות לפגוש חלק מהדמויות לפני המופע ולהתרשם מאינסוף האלמנטים. 

בזכות האג'נדה הירוקה של קרקס פלורנטין המופע אינו משלב חיות, על מנת לשמור על החיות ועל הסביבה ולכן האלמנטים הקרקסיים מתבססים על משחקי תאורה, סאונד ייחודי, מופעי אש, בריכה מיוחדת שהוקמה על הבמה, משחקי אולטרא סגול ועוד. בהפסקה של המופע, תוכלו ליהנות משפע של דוכני אוכל ושתיה לכל המשפחה בטעמים שילדים אוהבים, לצד דוכני אלמנטים זוהרים בחושך ומשתלבים היטב ברוח המופע ודוכן ייחודי לממכר אבזרי קרקס וציוד ג'אגלינג. 

אורך המופע 78 דקות (עם הפסקה). שעות תחילת המופע נעות בין 10:00-15:00 

מחירי הכרטיסים: 
טריבונות 79 ₪, כרטיס משפחתי (4 נפשות) 249 ₪ 
* לרוכשים כרטיסים עד ה-15 בדצמבר מובטחת הנחה על כרטיסים בטריבונות - 69 ₪! 

בימוי: ניר דב קפלן, עיצוב תנועה : רומנה לאונידובה. משתתפים: ביירון טולי, בוגדן סופר, אלי חנימוב, שילה טולדנו, רומנה ליאונידובה, ניר קפלן, דנלו קרבשנקו, חן אבר ומיה סגל. מוזיקה מקורית : ולנטין לזר, תפאורה: חן בכר . 

קרקס פלורנטין הוקם לפני 15 שנים בשכונת פלורנטין בתל אביב והוא משתייך לז'אנר הנקרא "קרקס מודרני" - קרקס ללא בעלי חיים, שאומני הקרקס שלו הם ליבתו ומשלבים בין קרקס, תיאטרון ריקוד ואקרובטיקה. בקרקס מחכה לכם מפגן מרשים ועוצר נשימה עם אקרובטיקה אווירית, טרפז מעופף, להטוטי אש, הליכה על חבל, טרמפולינה, ריחוף על גלגל ענק, עמידה על הידיים, רכיבה על חד אופן, תרגילי גמישות וג'אגלינג. 

הרשמה למופע בטל 3851* או באמצעות אתר www.florentinecircus.co.il





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה