יום שני, 30 בנובמבר 2020

‏Rendez vous - קופסה של אהבה מאיסטנבול‏

ממש רגע לפני שהקורונה הגיעה קבענו עם זוג חברים שאת אחד הטיולים הקרובים שלנו נתאם באיסטנבול- הנופים, השווקים, הצבעים, הניחוחות, הטעמים כל אלו מאוד מסקרנים אותנו. הקורונה הגיעה ועימה נסגרו השמיים (כן, נכון, יש כאלו שמטיילים בעולם אך אני נמנית על אלו החוששים לעזוב את הארץ). לפני מספר שבועות שוטטתי באינסטגרם ובפייסבוק וקפצו לעיני תמונות הורסות במיוחד של ‏Rendez vous - קופסה של אהבה מאיסטנבול‏- טוב, תקשיבו! דף מקסים מקסים, מיוחד מאוד מלא בדברים קסומים ומיוחדים והכל מאיסטנבול. 


ורד ואילנה הינן בעלות המותג Rendez vous - קופסה של אהבה מאיסטנבול‏ אשר טרם עידן הקורונה היו אחראיות על טיולי קונספט לאיסטנבול שנקראו "קפסולת LUXURY" לנשים בלבד. אז הגיעה הקורונה, השמים נסגרו והכל נכנס למצב טיסה. בשלב זה ורד ואילנה הבינו שהן לא שוקדות על השמרים והן ממשיכות את חזונן והפעם בקופסאות עתירות אהבה והכל מאיסטנבול. בקופסא הן משלבות כלי בית ייחודיים, טקסטיל ואקססוריז להלבשת הבית, תכשיטים ופריטי אופנה שלא נראה על אף אחת אחרת. בכל קופסא מושקעים המון מחשבות, הקפדה על הפרטים הקטנים והתאמה אישית. 


צמד הנשים המיוחדות הללו ביקרו עשרות פעמים באינסטנבול ובכל ביקור מופתעות ונרגשות מחדש. הפלירטוט בין הישן לחדש, בין מסורתי לסופר טרנדי קוסם להן במיוחד. זוהי עיר מרהיבה של ניגודים, מלאה בסמטאות, שווקים צבעוניים, ריחות וטעמים. בזכות כל אלו הן יודעות מהיכן לקבץ את הפריטים המיוחדים שלא נראה כאמור בכל מקום, עם טאצ' ייחודי לעיר הקסומה ולהווי המקום. 

מעבר לקופסאות המדהימות הללו הן עושות סדנאות בישול (הסדנא הבאה תתקיים עם הבלוגרית שרית עטר,בעלת בלוג האוכל ״מתקתקת״ וצוות הנשים ורד ואילנה, בעלות המותג ראנדה וו׳- בסדנא הן תספרנה לנו  על האומה התורכית, סיפורים שיחברו אתכם, משתתפי הסדנה,לאיסטנבול, לצבעים, לטעמים ולריחות הייחודיים שלה. הסדנא תתקיים ביום ד׳, 16.12, בשעה 18.00- את כל הפרטים ניתן למצוא כאן).

אני קיבלתי קופסא מלאת כל טוב, הכל באיכות גבוהה, בשיק מיוחד שכל מי שראה נלהב והוקסם. הקופסא כללה: קומקום טורכי, כוסות לשתיית תה אותנטי עם כפיות מיוחדות, מבחר תה פירמידה במגוון טעמים, נר ריחני וכרבולית מפנקת ומיוחדת מ-100% כותנה אורגנית תורכית משובחת בגודל מטר על 1.80 מטר- חשוב לציין כי כלל המוצרים הינן ייבוא בלעדי שלהן מאיסטנבול. 








ניתן למצוא עוד מגוון רחב של קופסאות מפנקות ומיוחדות:




אז חברים אם גם אתם מחפשים מתנה מיוחדת, מקורית ושונה , עם נגיעה אישית, עם משמעות וקסם זה המקום עבורכם. כאן כל אחד ימצא את מבוקשו עם מתנה מקורית ואישית לכל אחד ואחת, מתנה עליה ידברו עוד רבות. אני בטוחה כי אחזור לכאן עוד רבות לשתף פעולה. אז חברים הכנסו כבר עכשיו לדף הבית הרשמו לסדנת בישול ו/או רכשו מתנה. עוד ניתן להכנס לדף הפייסבוק של Rendez vous - קופסה של אהבה מאיסטנבול‏ - ממליצה בחום!!! 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה