יום שלישי, 21 באוגוסט 2018

חברת הדרמו – קוסמטיקה הבינלאומית קמדיס משיקה את סדרת AC-CLEAR



חברת הדרמו – קוסמטיקה הבינלאומית קמדיס משיקה את סדרת AC-CLEAR: 
טיפול מוכח קלינית לעור פנים נקי יותר מאקנה תוך 12 שעות בלבד*! 




בבית יש לי 2 נערות מתבגרות אשר סובלות לעיתים קרובות (מידי יש לומר) מאקנה, אם תפתחו את ארון האמבטיה שלנו תמצאו אין ספור משחות ותרחיפים שונים לטיפול מונע ולטיפול ממוקד אולם אם נודה באמת רוב התכשירים עוזרים נקודית (אם כבר עוזרים) ולא באמת נותנים את המענה המושלם לתופעה (מה גם שלרוב יש צורך לחכות המון זמן עד לתוצאה המירבית).

הפעם אני רוצה לספר לכם על הלהיט הבא שיככב בשוק- סדרת AC-CLEAR מבית קמדיס- הטיפול היעיל להשגת עור פנים נקי יותר מאקנה תוך 12 שעות בלבד!!מדובר בהשקה מחדש ובמתכונת משודרגת של סדרת המוצרים לטיפול בעור שמן ותסמיניו. 


קמדיס, חברת הדרמו-קוסמטיקה המפתחת, מייצרת ומשווקת מוצרים לעור המבוססים על תרכובות ייחודיות של צמחים מהרפואה הסינית המסורתית (TCM), משיקה בימים אלו מחדש ובמתכונת משודרגת את סדרת המוצרים לעור שמן הנוטה לפצעונים תחת השם: AC-CLEAR. הסדרה כוללת ארבעה מוצרים: תרחיץ פנים טיפולי, טיפול נקודתי בפצעונים, קרם פנים טיפולי וקיט רב תכליתי המאגד את שלושת המוצרים גם יחד ליצירת שגרת טיפוח לטיפול בפצעונים ובתסמינים נוספים של עור שמן. 

הצמחים של AC-CLEAR: המוצרים פועלים באמצעות תרכובת צמחים טהורה, מרוכזת ובלעדית לקמדיס, אשר יעילותה הוכחה מדעית והיא אף עוגנה בפטנט בזכות אפקט הסינרגיה שהיא מייצרת, המיטיב עם בריאות העור. במרכז התרכובת בת ששת הצמחים עומדת הפורטולקה הנפוצה. במזרח, הפורטולקה גדל במשך למעלה מ- 4,000 שנה כצמח מאכל ומרפא ותמציתו נחשבת ברפואה הסינית המסורתית לנוגד חמצון רב עוצמה. במערב, המדע המודרני** הוכיח כי הפורטולקה מסייע בריפוי פצעים והוא בעל תכונות נוגדות דלקתיות ונוגדות חיידקים כגון P.acne, החיידק האחראי להתפתחות האקנה. 

המוצרים של AC-CLEAR: בחזית ההשקה עומד ה-קיט הרב תכליתי, המאגד את שלושת מוצרי הסדרה ליצירת שגרת טיפוח מותאמת וכוללת לטיפול בפצעונים ובתסמינים נוספים של עור שמן בשלושה שלבים פשוטים. כל המוצרים ניתנים לרכישה הן כקיט והן בנפרד, כמוצרים בודדים. 

AC - CLEAR CONTROL KIT| קיט רב תכליתי להקלה מהירה על תסמיני עור פנים שמן, מגורה ואדמומי עם נטייה לפצעונים: 



שלב 1: ניקוי -Face Cleanser- תרחיץ פנים טיפולי לניקוי עמוק ויסודי של עור שמן, 100 מ"ל. 

פורמולה במרקם ג'ל מרענן, המנקה את העור ומאזנת אותו, מרגיעה גירויים ואדמומיות ואף מסייעת במניעת הישנות פצעונים. מומלץ לחזור על פעולת הניקוי בוקר וערב וכהכנה לשימוש בטיפול הממוקד. 





שלב 2: טיפול ממוקד -Spot Treatment - טיפול נקודתי בפצעונים לעור שמן, 22 מ"ל. 

פורמולה מוכחת קלינית להשגת עור נקי יותר מאקנה תוך 12 שעות בלבד! (92% מהנבדקים הצהירו שיעדיפו את השימוש במוצר של קמדיס על פני המתחרים). 

ג'ל רב עוצמה לטיפול ממוקד ויעיל. מומלץ למרוח על עור פנים נקי מעט מהתכשיר ישירות על כל פצעון פעם עד שלוש פעמים ביום, ולהמתין מספר דקות עד לספיגה טרום השימוש בקרם הלחות. אינו מייבש את העור. 



שלב 3: לחות מאזנת - Face Cream -קרם פנים טיפולי לעור שמן עם נטייה לפצעונים ואדמומיות, 50 מ"ל. 

קרם לחות במרקם עדין וקליל, אשר מרגיע את העור ותורם להשגת מראה מאוזן ובריא. מומלץ לשימוש בוקר וערב כמסיים טיפול. נספג במהירות. 




תועלות נוספות של המוצרים בסדרה: מתאימים למבוגרים וילדים מגיל 3, מבוססים על תרכובת צמחים בלעדית לקמדיס ונרקחים ללא סטרואידים, ללא פראבנים, ללא SLS וללא תוספת צבע. בנוסף, המוצרים הם ללא תופעות לוואי ידועות, אינם מייבשים את העור, או מותירים תחושת שמנוניות. נבדקו דרמטולוגית ומומלצים על ידי דרמטולוגים. 

מחיר לצרכן קיט רב תכליתי: 143 ₪. מחיר לצרכן מוצרים ברכישה נפרדת: תרחיץ פנים טיפולי: 45 ₪, טיפול נקודתי בפצעונים: 55 ₪, קרם פנים טיפולי: 59 ₪. את הקיט ו/או את המוצרים ניתן לרכוש דרך האתר ב-15% הנחה לתקופת ההשקה: www.kamedis.co.il, או בחנויות נבחרות. 

עוד על קמדיס: חברת קמדיס הוקמה ב-2003 על ידי רוני קרמר וצוות מומחים לרפואה סינית בעלי ידע נרחב ברפואת עור, במטרה לפתח פתרונות יעילים לבעיות עור כרוניות, המבוססים על טהרת צמחים שאינם גורמים לתופעות לוואי. 

מוצרי החברה נרקחו במיוחד לעבוד בטבעיות עם העור במטרה להקל על תסמינים הנובעים מאטופיק דרמטיטיס, סבוריאה דרמטיטיס, פסוריאזיס, אקנה, ועור יבש ומגורה. יעילות המוצרים הוכחה בניסויים קליניים אשר מתפרסמים באופן שוטף בכתבי עת מדעיים ומוערכים בתחום רפואת העור ומתבצעים בשיתוף רופאי עור מובילים מחו"ל. 

החברה נמצאת בתנופת צמיחה בינלאומית ולאחרונה השיקה פעילות בארה"ב, סין, פיליפינים וסינגפור, זאת בנוסף לטאיוון ולמספר מדינות באירופה. בבעלות החברה מפעל לייצור תמציות צמחים בסין, הפועל בסטנדרטים מחמירים של אבטחת איכות, כולל מספר תקני ISO. 

לאחרונה המותג עבר תהליך מיתוג מחדש ולצדו גם הושק אתר חדש למסחר אלקטרוני. האתר ידידותי למשתמש ומאפשר התמצאות קלילה באמצעות חיפוש פתרונות לפי תסמיני עור. באתר נמכרות סדרות המוצרים הקיימות בישראל והוא מספק מידע חיוני לצרכנים המתמודדים עם סוגים שונים של בעיות עור, כמו גם רקע על הצמחים השונים שעומדים מאחורי יעילות המוצרים, מידע על מבצעים ועל החברה ופעילותה. www.kamedis.co.il






על אקנה והסיבות להיווצרותה: כ-85% מבני הנוער בישראל סובלים מאקנה ומתסמינים נוספים של עור שמן בדרגת חומרה זו או אחרת. התופעה קיימת גם בקרב מבוגרים, אם כי בשיעור נמוך בהרבה. התפרצות האקנה, הנחשבת למחלת עור, קשורה לרוב בייצור מוגבר של שומן בעור, בחסימה של נקבוביות, בצמיחת יתר של חיידקים וכתוצאה מכך בהיווצרות דלקת המלווה לעיתים באדמומיות וכאב. מעבר לגיל ולתנודות הורמונליות, גם גנטיקה, מצבי דחק, סביבה לא הגיינית ומוצרים שמייבשים את העור וגורמים לתופעות לוואי תורמים להופעת התסמינים ולהישנותם. ירידה בביטחון העצמי ומצוקה רגשית, הנוצרים כתוצאה מהפגיעה במראה החיצוני, ידועים כמחריפים את הבעיה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה